Unlimited LTD Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vedder på at Soi Fon's Bankai kommer til å gjennopprette armen eller noe annet. De har ikke noen limit på, men det er vel bare Hitsugaya som har allerede released bankaien sin mot en Espada. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Synes det var litt forvirrende. Kapitlet før det nyeste, så virket det som om Hitsugaya ble ganske seriøst skadet, men i det nyeste så virket han som han egentlig ikke hadde tatt så mye skade, eller? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Synes det var litt forvirrende. Kapitlet før det nyeste, så virket det som om Hitsugaya ble ganske seriøst skadet, men i det nyeste så virket han som han egentlig ikke hadde tatt så mye skade, eller? Den "skadde" Hitsugaya var bare en illusjon i et speil laget av is. Den virkelige Hitsugaya hold trygg avstand før han gikk løs på Halibel. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Åja. Nå henger jeg med. Endret 13. mai 2009 av Thrinduil Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ch.357 er tidlig ute på onemanga. Nå begynner ting å trappe seg litt opp. Barragan har age-haxx, Halibel kan bruke Hitsugaya's is akurat slik han kan bruke Halibel's vann, MEN HVA FAEN ER DET STARK KAN GJØRE!?!?! FORTELLE OM MOTSTANDEREN ER TVEHENDT?!?!?! Det er en ganske ubrukelig evne, litt for svakt til å bli nummer 1..... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Uhm, vi har vel ikke sett noe mer til han, så? Kan ikke forvente å se alle skillsene til de beste i Espada med en gang. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Oh stilig chapter, alltid morsomt når Hitsugaya blir eid. MEN HVA FAEN ER DET STARK KAN GJØRE!?!?! Vi vet ikke enda. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Syns hu Halibel må gjøre noe skikkelig badass snart, fordi jeg syns hu begynner å virke litt svak Ja, hu "eier" hitsu, men fortsatt... Soi Fon mister en arm var ikke ett hyggelig syn blir spennende å se dette i animen edit: Jeg syns barragan sin ability virker overpowered til de grader -_-. Blir spennende å se hvordan Soi Fon vinner? hvis det skjer.. muligens bankai`en hennes. Den er kanskje lik ?shikai`en hennes, "den nåla"... Bare at den krever kun ett sting =P + at hu får shunpo speed x 10, slik at abilityen til barragan ikke "rekker" å drepe hu.. det hadde vært noe Endret 14. mai 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 heftig chapter. Kanskje soi fon går bankai og summoner en kjempeveps eller mange små Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Veps....en veps som blir sterkere jo eldre den er :!: Så hva enn Barragan prøver på så gjør han det bare mer og mer håpløst for seg selv Endret 15. mai 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei, for en veps lever ikke evig. Den dør av alderdom, som alt annet gjør. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Virker som om Soifon kommer til å slite litt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Like greit. Irriterende character Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ser ut som Hitsu ikke var så svak likevel edit: typo Endret 22. mai 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ja han er sterk jævel, det trikset han skal bruke er det sånn at han kan gjøre at det regner eller no ? hva tror dere Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 "The power to control weather" Det hadde vært noe =p tipper han lager noen lynnedslag ihvertfall, eller kjempestore hagle kuler:D Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Off, får nesten lyst til å stoppe å lese denne manga'en hvis Hitsugaya faktisk vinner.. Og tempoet er faen meg tregt igjen nå etter en periode hvor jeg har følt Bleach ikke har vært så tregt som tidligere. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva er det hvis Hitsugaya vinner? Blir det for "urealistisk"? Just curious Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg vil ha mer Harribel (Det ekte navnet), men jeg vil heller ikke at hitsugaya skal dø.... D: Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Men det ser jo ikke ut som om de taper da... Hvor er poenget med Vaizardene da? Og når kommer de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå