Thrinduil Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er ikke Ulqiorra en Vasto Lorde? Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 haha, hitsuguya(eller hva han heter) blei eid Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fikk se Halibel sitt ansikt <3 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Halibel? : http://images.saiyanisland.com/index.php?u=3087 Når kommer Vaizardene da?! De blir jo eid av Arrancarene.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Håper HitsuGaya dør Men i og med at han er den mest populære karakteren i Japan kommer vel det aldri til å skje. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg skal innrømme at jeg ikke er så alt for stor fan av Hitsugaya. Jeg hadde håpet han var überkul og supersterk, men av en eller annen grunn har jeg fått for meg det motsatte og at han ikke er noe særlig. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Han er jo den nyeste og yngste kapteinen. Kul på sin måte. Tror han, Soi Fon og Kurotchi er de svakeste kapteinene. Men egentlig litt synd at Ulqiorra døde da.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg tror faktisk Hitsugaya er den svakeste sjøl.. Soi Fon har ikke sluppet ut Bankai og virket som hun slet mindre med nummer 2 enn Hitsugaya med Bankai gjorde mot nummer 3. Kurotchi på den andre siden tror jeg vil være i stand til å slå fiender ved hjelp av intelligensen. Men det er mulig han er den svakeste, men han klarer å kompensere for det ved hjelp av andre ting enn Hitsugaya klarer. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Både Soi Fon og Kurotchi ble kapteiner fordi kapteiene deres ble borte. Men, Byakua er jo også omtrent like ny? Noen som vet når de forskjellige kapteinene ble insatt? Vet jo at Yamamoto er den eldste, så kommer nok Kyōraku og Ukitake som nest eldst. Men hvem som kommer etterpå vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Men det så jo ut som om Hitsugaya fikk kuttet av den ene siden av kroppen :S Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har jo sett slik ut flere ganger med Ichigo da.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har jo sett slik ut flere ganger med Ichigo da.. Men han har jo hatt på Orihime-haxx i lang tid.... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Men det er noe med Yammy som ikke stemmer. Shawlong sier i kapittel 209 at de ti sterkeste er nummerert 1-10, ikke 0-9, og Yammy ser ikke ut til å være en vasto lorde, men heller en adjuchas. Vil helst tro at Yammy bare lyver og at 1-tallet i tattoveringen hans bare hvitret bort på et eller annet vis. Eller så har Tite bare driti seg ut. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, jeg håper det jeg å Han sikkert ikke noe god, bare show-off sånn at folk som hos begynner å diskutere :!: Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Men det er noe med Yammy som ikke stemmer. Shawlong sier i kapittel 209 at de ti sterkeste er nummerert 1-10, ikke 0-9, og Yammy ser ikke ut til å være en vasto lorde, men heller en adjuchas. Vil helst tro at Yammy bare lyver og at 1-tallet i tattoveringen hans bare hvitret bort på et eller annet vis. Eller så har Tite bare driti seg ut. Blir veldig, veldig overrasket hvis det ikke bare er Kubos vanlige inkonsistens. Positivt overrasket, dog, fordi det vil være uventet, og vil spare oss for nok en 10-kapittels kamp i HM. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Oh pokker for en stilig release :> Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg begynner å lure litt jeg nå... Ulqiorra nummer 4 - Veldig god + ukjent release Yammi nummer 10 - blir plutselig 0 og er best... o_0 ? Old guy (husker ikke navn) - Kan gjøre folk eldre bare ved å ta på de...?? Jeg begynner å tro at hvilket nummer de er ikke har noe som helst å si på kreftene.. Blir da spennende å se hva Stark bringer på bordet ihvertfall (siden han er nr 1) ps: Hitsu is not dead yet hehe Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Toshiro-kun kan jo ikke bare dø sånn uten videre Blir spennende å se hva slags evner Barragan oppnår med sin release, må være noe sjukt med et slikt skull king-tema over seg. Så har vi bare å se Starks og Lillinette's releases så har vi vel sett hele gjengen? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Off, er fullstendig latterlig at Hitsugaya klarer å holde følge med nr. 3 når han ble eid av Luppi.. Håper ikke Kubo kommer til å la han vinne som jeg mistenker han kommer til å gjøre. Ville vært ren fanservice til alle småjentene i Japan som like Hitsugaya. Barragan sin release var badass forøvrig, så ut som den dro noe inspirasjon fra Skull Knight-fyren i Berserk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå