Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk Hitsugaya er den svakeste sjøl.. Soi Fon har ikke sluppet ut Bankai og virket som hun slet mindre med nummer 2 enn Hitsugaya med Bankai gjorde mot nummer 3.

Kurotchi på den andre siden tror jeg vil være i stand til å slå fiender ved hjelp av intelligensen. Men det er mulig han er den svakeste, men han klarer å kompensere for det ved hjelp av andre ting enn Hitsugaya klarer.

Lenke til kommentar

Både Soi Fon og Kurotchi ble kapteiner fordi kapteiene deres ble borte. Men, Byakua er jo også omtrent like ny? Noen som vet når de forskjellige kapteinene ble insatt?

Vet jo at Yamamoto er den eldste, så kommer nok Kyōraku og Ukitake som nest eldst. Men hvem som kommer etterpå vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men det er noe med Yammy som ikke stemmer. Shawlong sier i kapittel 209 at de ti sterkeste er nummerert 1-10, ikke 0-9, og Yammy ser ikke ut til å være en vasto lorde, men heller en adjuchas. Vil helst tro at Yammy bare lyver og at 1-tallet i tattoveringen hans bare hvitret bort på et eller annet vis. Eller så har Tite bare driti seg ut.

Lenke til kommentar
Men det er noe med Yammy som ikke stemmer. Shawlong sier i kapittel 209 at de ti sterkeste er nummerert 1-10, ikke 0-9, og Yammy ser ikke ut til å være en vasto lorde, men heller en adjuchas. Vil helst tro at Yammy bare lyver og at 1-tallet i tattoveringen hans bare hvitret bort på et eller annet vis. Eller så har Tite bare driti seg ut.

Blir veldig, veldig overrasket hvis det ikke bare er Kubos vanlige inkonsistens. Positivt overrasket, dog, fordi det vil være uventet, og vil spare oss for nok en 10-kapittels kamp i HM.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å lure litt jeg nå...

Ulqiorra nummer 4 - Veldig god + ukjent release

Yammi nummer 10 - blir plutselig 0 og er best... o_0 ?

Old guy (husker ikke navn) - Kan gjøre folk eldre bare ved å ta på de...??

Jeg begynner å tro at hvilket nummer de er ikke har noe som helst å si på kreftene..

Blir da spennende å se hva Stark bringer på bordet ihvertfall (siden han er nr 1):D

ps: Hitsu is not dead yet :w00t: hehe

Lenke til kommentar

Toshiro-kun kan jo ikke bare dø sånn uten videre ;)

Blir spennende å se hva slags evner Barragan oppnår med sin release, må være noe sjukt med et slikt skull king-tema over seg. Så har vi bare å se Starks og Lillinette's releases så har vi vel sett hele gjengen?

Lenke til kommentar

Off, er fullstendig latterlig at Hitsugaya klarer å holde følge med nr. 3 når han ble eid av Luppi.. Håper ikke Kubo kommer til å la han vinne som jeg mistenker han kommer til å gjøre. Ville vært ren fanservice til alle småjentene i Japan som like Hitsugaya.

Barragan sin release var badass forøvrig, så ut som den dro noe inspirasjon fra Skull Knight-fyren i Berserk :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...