Krillekongen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg fant to artikler hvertfall http://bleach.wikia.com/wiki/Son%C3%ADdo http://bleach.wikia.com/wiki/Hoh%C5%8D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det at han healer er jo litt åpenbart.. Ulq. Sa jo at en espada/arrancar kan velge mellom syk styrke eller "superrask healing". Ichigo fikk tydeligvis begge deler.. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bra at Ichigo kom tilbake til den vanlige "seg" igjen. Men lurer på hva Ulqiorra mente med at hvis Ichigo ikke drepte ham, så kom ikke dette til å stoppe. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehe, typisk at Ichigo bare magisk blir healet igjen. Det verste er at jeg nesten ikke forventer at Kubo kommer til å forklare det ordentlig. Hvis du hadde husket kampen mellom Kenpatchi og Ichigo i SS archen så hadde han den samme egenskapen der, bortsett i fra at det ikke var så ekstremt, du kan også se det når han trener til å bli vaizard (sp?), så han trenger ikke å forklare det. Det ligger allerede i historien. - D.J. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hehe, typisk at Ichigo bare magisk blir healet igjen. Det verste er at jeg nesten ikke forventer at Kubo kommer til å forklare det ordentlig. Hvis du hadde husket kampen mellom Kenpatchi og Ichigo i SS archen så hadde han den samme egenskapen der, bortsett i fra at det ikke var så ekstremt, du kan også se det når han trener til å bli vaizard (sp?), så han trenger ikke å forklare det. Det ligger allerede i historien. - D.J. Fullstendig forskjellig. Mot Kenpachi var det maska som beskytta han, han ble deretter healet av Hanataro eller hva han het. Her ble masken rivet av, OG ETTER DET kom Vaizard healing ability'en og slo til. Kronologien er helt feil. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hehe, typisk at Ichigo bare magisk blir healet igjen. Det verste er at jeg nesten ikke forventer at Kubo kommer til å forklare det ordentlig. Hvis du hadde husket kampen mellom Kenpatchi og Ichigo i SS archen så hadde han den samme egenskapen der, bortsett i fra at det ikke var så ekstremt, du kan også se det når han trener til å bli vaizard (sp?), så han trenger ikke å forklare det. Det ligger allerede i historien. - D.J. Fullstendig forskjellig. Mot Kenpachi var det maska som beskytta han, han ble deretter healet av Hanataro eller hva han het. Her ble masken rivet av, OG ETTER DET kom Vaizard healing ability'en og slo til. Kronologien er helt feil. Les kapitel 112 "the undead 2 rise and craze", du vil se i begynnelsen av kapitlet at han leger et sår av seg selv. - D.J. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Stor forskjell på tilfellene. Tilfellet du nevnte var lukking av et sår, tilfellet jeg nevnte var regenerering av et stort hull i kroppen. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hadde vært litt tøft om Ichigo hadde så rask regenerering av andre sår også når han var i vanlig shinigami form Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Yammi da (Hadde det på følelsen)... Jaja, blir spennende forde Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Oooooookei.......Nå får Ichigo & Co skikkelig trøbbel.... Endret 17. april 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 haha, og jeg som trodde yammi var helt retard:P Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Yammi da (Hadde det på følelsen)... Jaja, blir spennende forde Seriøst? Du trodde han var nr. 0 Espada? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan ikke si jeg tenkte på spesifikk nummer, men siden han ikke er/var død hittil i serien så, hadde jeg på følelsen at han egentlig da var en ganske important/uberstrong person Men jeg kan ikke si jeg likte det.. Faktisk motsatt (etter å ha tenkt på det)... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hehe, jeg syns det er det beste som har skjedd med Bleach på evigheter Det er som en film som er så elendig at den blir genial! Det verste er at jeg henger litt på Narutofan.com og der var dette en gammel tulleteori, Kubo har begynt å implementere folk sine køddeideer i manga'en sin Syns det er dritfett jeg! Men jeg er fan av latterlige tvister da. Sånn som når Duval i One Piece liknet på posteren til Sanji. Eller hele plottet School days hvis du har sett/lest den. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Lurer på hvordan det kommer til å gå nå. Tror det nesten skal litt til mer enn den vanlige hollow-masken til Ichigo for å ta 0. espada Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er det ikke på tide Vizardsene dukker opp =) Tipper det er de som tar yammi jeg. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Veeeeeeent litt her nå! Er det vann Halibel maner fram på siste side? I så fall er hun stein død! Tør jeg minne om hva Hitsugaya gjorde med vann bare fra atmosfæren? Kre-kremt.... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Veeeeeeent litt her nå! Er det vann Halibel maner fram på siste side? I så fall er hun stein død! Tør jeg minne om hva Hitsugaya gjorde med vann bare fra atmosfæren? Kre-kremt.... Husker du hva som skjedde der? Luppi overlevde. Grimmjow var uaffisert av Rukia sin is og. Å bli fryst i Bleach er tydeligvis ikke så farlig Endret 18. april 2009 av perman07 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Veeeeeeent litt her nå! Er det vann Halibel maner fram på siste side? I så fall er hun stein død! Tør jeg minne om hva Hitsugaya gjorde med vann bare fra atmosfæren? Kre-kremt.... Husker du hva som skjedde der? Luppi overlevde. Grimmjow var uaffisert av Rukia sin is og. Å bli fryst i Bleach er tydeligvis ikke så farlig Enten det, eller så er ikke isen kald nok til at den er farlig Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det mest spennende her er jo at Yammy helt klart ikke kan være en "Vasto Lorde", han er jo svær og definitivt ikke "humanoid", eller menneskelig. Spørsmålet da er om det finnes en kul Kubo-forklaring på det, eller om ikke et eneste medlem av espadaene er VL? Hvis sistnevnte stemmer, kan jo dette bli dritfett :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå