Riot™ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 De burde fått fart i saker. Går jo halve kapitler uten noe tekst og handling. Se på Fairytail f.eks. Der får de unna sykt mye på rundt 20/25sider. :3 samme som Bleach bruker 4 kapitler på. Så om det. Kapittelet var sykt fordi om. ^^ Hater å vente og at de er så innholdsløse! Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg digger Bleach. Men jeg hater at i mangaen så er det mange bilder uten tegning. One piece og naruto er mye bedre, vertfall One piece. Men Ichigo ble for gærn for Mr.4 Lurer på om Ichigo klarer kontrolere den kroppen eller om det er hollow som styrer den. Og jeg håper ikke Ichigo må bruke den kroppen der for alltid, nysjerrig på hvordan de andre folka reagerer når de ser Ichigo slik. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tipper Kenpachi rope "Ichigo! Its time for our remach!" og løper han ned Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Siden Ichigo og Kenpachi så-og-si var likestilt i sin tidligere kamp; Ulq banke driten ut av Ichigo og nå Ichigo behandler Ulq som en filledukke, så tror jeg Kenpachi ville... tissa i buksa? ^^ Nei vet ikke. Kenpachi er kulest seff, men han er jo ikke Vizard så ædda bædda Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva er sonido egentlig? Er det en raskere versjon av shunpo? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ikke en eneste ting, faktisk. Sonido er en imitasjon av Shunpo og man kan vel egentlig si vice-a-versa tilbake. Er bare det at Arrancarene kaller det sonido mens dødsgudene kaller det shunpo. Google :3 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg er ikke den som er mest intressert i anime, men da jeg så og leste mest før var vel: Nartuo DragonBall One Piece Bleach Yu-Gi-Oh Egentlig kun disse jeg vet om :S Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ikke en eneste ting, faktisk. Sonido er en imitasjon av Shunpo og man kan vel egentlig si vice-a-versa tilbake. Er bare det at Arrancarene kaller det sonido mens dødsgudene kaller det shunpo. Google :3 Okey. Prøvde å google det nemlig, men det kom ikke noe opp som var relatert til Bleach. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg er ikke den som er mest intressert i anime, men da jeg så og leste mest før var vel: Nartuo DragonBall One Piece Bleach Yu-Gi-Oh Egentlig kun disse jeg vet om :S Feil tråd kanskje ? Ikke en eneste ting, faktisk. Sonido er en imitasjon av Shunpo og man kan vel egentlig si vice-a-versa tilbake. Er bare det at Arrancarene kaller det sonido mens dødsgudene kaller det shunpo.Google :3 Okey. Prøvde å google det nemlig, men det kom ikke noe opp som var relatert til Bleach. Vi fikk ihvertfall høre om Sonido her, men han sa jo ikke nøyaktig forskjellene, men da lurer jeg på hvorfor Ulquiorra er så nøye på å si sonido og ikke shunpo her For meg virker det som at sonido kanskje er er raskere enn shunpo ***la til spoilerern, for å gjøre innlegget kortere *** Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Når det gjelder sonido og shunpo er det noe forskjell på dem. Shunpo er akkompagnert av en svisj-lyd, mens sonido har noe mer i retning av et statisk "brrt". Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Er det ikke sånn at Sonido går ut på å vibrere utrolig fort, for å oppnå høy fart, mens Shunpo bare er å være kjapp? Edit: skrivefeil Endret 30. mars 2009 av Nikolassr Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det kan godt være. Men det som fikk meg til å lure det var at Ulqiorra sa at det ikke var shunpo, men sonido. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ichigo er jo en Vizard, og av høyere 'kaliber' enn de andre. Siden de alle kan det å lage en cero, så er det ikke så fjernt at Ichigo kan sonido. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ichigo er jo en Vizard, og av høyere 'kaliber' enn de andre. Siden de alle kan det å lage en cero, så er det ikke så fjernt at Ichigo kan sonido. Seriøst? Jeg mistenker at den beste av de andre Vaizardene er langt foran Ichigo for øyeblikket.. Dersom kampene mot top 3 espada går slik jeg tror kommer Shinigami'ene til å komme ut som tapere, Vaizardene kommer til å være redningen slik jeg ser det. Mistenker at Hirako er topp 3, med Genryosai og Aizen som de eneste som er bedre enn han. EDIT: Verdt å merke seg at Hirako reddet Ichigo fra Grimmjow uten å ty til Shikai en gang. Kun sverd og Cero. Endret 1. april 2009 av perman07 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Let's take cover! Friendly fire Det var ett bra kapittel må jeg si virkelig spennende nå ja Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ichigo tok litt av i hollow formen sin ja Hadde ikke trodd at Ishida faktisk skulle bli stukket - håper ikke han dauer egentlig. Håper Ichigo klarer å komme seg ut av hollow formen, litt for teit hvis han blir sittende fast i den. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 1: Ichigo hadde IKKE kontroll over hollow-form 2: Ichigo failure igjen "cut off my arm/leg, so we can fight fair" what the hell 3: Ser jeg noe Orihime x Ulqiorra på slutten eller 4: hvorfor/hvordan ble ichigo healet? Front cover av damene var høydepunket + orihimexulqiorra Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fargesiden var nydelig ja, vil tilbake til Stark nå, Ichigo er så kjedelig. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, typisk at Ichigo bare magisk blir healet igjen. Det verste er at jeg nesten ikke forventer at Kubo kommer til å forklare det ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå