perman07 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ichigo går sikkert inn i en sånn complete-hollow-vizard slik som vi så ham og de andre vizardene når de kjempet med hollowen inni huet sitt. Enten det, eller så går han bankai lv2 og 3 som Byakuya gjorde. Eller så bare taper han rått og overlever av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vel vi så ham få shikai, så bankai, så hollow form, så fikk han ordentlig hollow form, nå er det vel på tidet at han får Bankai level to? Ser ut som et følger en slags pattern her Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 kanskje det, men "ordentlig" hollow form, mener du da når hele han var hollow inne hos vaizardene, eller den når han kontrollerer den? For hvis du mener den når hele han var hollow, så vil jeg heller tro at han kan få en slags oppgradering til hollow formen sin. Noe alla at en av armene blir hollow.(som gaara når han mister kontroller(naruto) over seg selv) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke tenkt så mye over det før i går kveld, men legg merke på side 12 i nyeste chapter at Ulquiorra hever stemmen for første gang. Er det mulig at Ichigo driver ham til vanvidd? Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Et typisk tegn i alle slike serier er jo at tapet på mange måter er et faktum i det øyeblikket han onde fyren mister besinnelsen. Lurer på hva som får Ichigo til å vinne nå. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Eneste mulighet Ichigo har nå er at Ishida kommer opp med Orihime slik at han ser trynet hennes, hvilket setter i gang noen tennplugger slik at han går "mudamudamudamudamudamuda ZA WARUDO" før avslutter det hele med "faakon PUNNNNNNNNCH!!!" Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hahahaha :!: Maincharacter is dead (yeah right) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er nå boosten kommer ;D Han drømmer og møter en De snakker sammen, og ichigo finner nye vei til å bli sterkere o.l. Han våkner m/ eller uten hjelp fra orhime. *dingding* Han er som ny. eller Noen kommer og redder han/orhime utløser nye krefter. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Grei chapter, men har ikke dette skjedd før? At Ichigo på slått inn et hull på brystet? Syns nesten at jeg har sett det før, men husker ikke helt hvor =/ Hvordan i all verden skal han nå komme seg ut av denne knipa, tviler på at hans indre hollow har legende evner som Kyuubi har på Naruto. Jeg ser for meg at Orihime går klikk og viser verden hva hun er god for, hun er jo tross alt den sterkeste personen i hele Bleach, hvis hun lærer å bruke kreftene sine. I følge Aizen så har jo hun kraften til å nekte skjebnen, eller forandre på "Guds vilje". Hvis hun lærer å bruke kraften sin så kan hun lett bli den sterkeste personen i hele Bleach. Synes nå jeg ivertfall... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Håper ærlig talt at Orihime dør, det er bare idiotisk å gi en av hovedpersonene krefter til å skru tilbake tiden. Så lenge Orihime eksisterer så kommer ingen av de gode personene til å dø fordi hun kan redde alle, det har ikke noe å si at personen har vært død i 100 år. Jeg kan tilgi henne hvis dette blir siste gang, for eksempel at hun redder Ichigo men hun mister kreftene sine, evt dør. Endret 6. mars 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hm, det hullet har vært der hele tiden siden han ble hallow. Kanskje du har sett det når han fighta med grimmjow. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hm, det hullet har vært der hele tiden siden han ble hallow. http://www.onemanga.com/Bleach/348/21/ http://www.onemanga.com/Bleach/348/22/ Nei , han hadde derimot et lite hull i brystkassa når han ble hollow mens han sloss mot Vaizardene. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis han hadde et hull der fra før av (har ikke lagt merke til det før :S ), virker det som om det ble større - hvis jeg ikke tolket side 22 feil? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Han har aldri hatt et hull der, han er Vizard ikke en Hollow. Her er et klart bilde på at han ikke har et hull der http://www.onemanga.com/Bleach/348/10/ Det hullet som dukka opp er nok pågrunn av et klossholds Cero angrep, om han faktisk døde eller ikke får vi vel ikke vite før neste uke. Ser for meg Orihime gå helt klikk og lære seg instant healing og at hun dreper Ulquiorra selv. EDIT: Snakk om flaks, fant det med engang jeg begynte å lete etter det! Her er det første stedet han har fått brystkassa slått hull i http://www.onemanga.com/Bleach/271/18/ Ser ut som Ulquiorra liker å lage hull i brystkassene til folk, ivertfall Ichigo sin Endret 7. mars 2009 av Saykin Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Men er det mulig at Orihime bruker sine krefter til å bare skru tiden til hele jorda og soul society sånn 120 år tilbake i tid til før Aizen kom på planene sine? Kan forestille meg noe slikt.... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Men når han var i kamp med grimmjow, så hadde han jo hull da også? eller er det bare jeg som er på bærtur? For jeg ysnes jeg han sa "as i tought" og da så vi ichigo hadde hull. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 "As I thought" var fordi Grimmjow visste at Ulquiorra dreper folk sånn. Så helbredet Orihime ham, hullet forsvant, og Ichigo kunne sloss med Grimmjow. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Irriterende chapter egentlig... Men hey, Ishida mista en arm :!: Er spent på hvordan Ichigo ser ut i neste kapittel Men samtidig litt teit at han kommer tilbake igjen kun ved å høre Inoue skrike, hvorfor brukte hu ikke bare de "feene" til å gjenopplive han istedet for å si "what should i do" 100 ganger Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Inoue irriterte meg en del i det siste chapteret. Skjønner ikke hvorfor hun kunne brukt de hjelperne sine til å prøve å hjelpe Ichigo. Men jeg lurer veldig på hvordan Ichigo vil se ut i det neste chapteret Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hmm, det skjedde egentlig ikke en dritt dette kapitlet her utenom at Ishida er en arm fattigere og Inoue nå sitter ved siden av liket. Eneste forskjell på slutten av forrige kapitel og slutten av ukens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå