Serjiously Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mhm, men nå som hun faktisk blir med i kampen, kan vi jo håpe på at vi slipper "Ichigo! Ichigooo! ICHIGO!!!" hele tiden. Gleder meg til denne kampen slutter, om et halvt år tid hvis vi skal være optimister, og vi får se kampen mellom... øuh, "tzchill shinigami med hatt" og "tzchill slemming som er nummer 1." Eneste jeg har gode forventninger til. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Haha jeg husker ei heller hva f... de heter - ALDRI. Håper det blir en god fight da jeg synes de begge er ganske så interessante. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Så enig, så enig. Kulheten til begge to føles i grunn litt påtvunget, men ikke mer enn at det fortsatt er digg å se dem stå der og være late. Men siden slemmemannen er nummer én, er jeg egentlig litt redd for at snillemann skal få kraftig bank uten noen god kamp. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er vel snakk om Kyouraku Shunsui og Stark, antar jeg Men akkurat nå gikk jeg nesten lei av Ichi vs Ulqi, vil heller se captains vs espada. Når det gjelder Shunsui er jeg nesten redd for at han må gå bankai når Stark går resurrectión. Er vel uansett den mest spennende kampen på vei for øyeblikket. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ulquiorra Vs. Ichigo kan ikke engang måle seg med den episke kampen som skal bli Shunsui Vs. Stark. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Helt enig, Erasus. Synes egentlig Bleach kamper er litt kjedelige. De har alle 1 - 2 knep, og thats it. Det eneste som har holdt Ichigo oppe for meg er nye animasjoner for hvert angrep og utløsning av kraft (les:reiatsu). Det læres aldri noe nytt. Den beste kampen synes jeg er Ichigo vs Byakuya. Mener det ikke har vært noe som har målt seg hittil. Synd disse bare er fanart, for det hadde vært kult å se noe nytt med denne en-gang-gøy-serien. Også Kost meg med en del andre manga og animeer enn Bleach de siste få ukene. EDIT ADD: Mer kan bli sett her: http://vinrylgrave.deviantart.com/gallery/ Endret 15. februar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Uff, Bleach manga'n er blitt så kjedelig, men yammi er tilbake da Det var en ting som var morsomt da... utrykket til Ulquiorra :!: Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Weaall, jeg hatet ikke dette kapittelet like mye som jeg pleier, og det er jo en god ting. Vet ikke helt va jeg skal si om det. Orihime får sikkert en kjedelig fillerkamp mot de to loliene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Random chapter is random... Eneste grunnen til at Yammy dukket opp er at han skal sloss mot Chad & Co, likte derimot rape scenen, rive av klærene til Orihime , 12-13 var veldig bra tegnet. Forresten bra at Ichigo ikke eier Ulquiorra, men det er vel bare et spørsmål om tid før han bruker maska mens han har Resolve. Endret 23. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kampen blir vel mer av det samme som mot Grimmjow, med mindre Grimmjow (vil heller si Grimmjaw er et bedre navn, mtp at hans maskedel er en del av kjeven) kommer og rumpebanker Tullkiola (). Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sånn ja, endelig litt fart igjen Gleder meg til å se Ulqiorra sin release form Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fart? Please.. Dette er allerede 3. kapitlet med kamp mellom Ulqiorra og Ichigo og den starter ikke før nå. Bleach er faen meg de verste på å dra akkurat den derre "La oss sloss useriøst i et par kapitler uten at noen egentlig gir noe ordentlig innsats før vi viser hva vi egentlig klarer!" Hvis man sammenlikner med Naruto hvor det for øyeblikket er en episk kamp hvor hvert panel inneholder viktig informasjon failer Bleach hardt. Er klar over at jeg har blitt en av klagerne som kanskje ikke bidrar konstruktivt i denne tråden mer, men jeg føler jeg må klage litt før jeg eventuelt bestemmer meg for å forlate tråden etter den eventuelle realiseringen om at jeg bare har negative betraktninger å bidra med. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er forsåvidt enig med deg Perman07, var nesten så jeg ga opp Bleach serien forrige uke Men så lenge de sloss, så er jeg happy Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Flere enn meg som er forferdelig spent på om Ulquiorra er Vasto Lorde eller ikke? Endret 6. februar 2009 av Venesis Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Neh, Perman, det er lov å klage litt shø. Når hvert Bleach-kapittel kunne hvert puttet inn i 3-4 ruter er det fint å kunne få ut litt frustrasjon. Kapittelet var som vanlig ganske kjedelig og meningsløst, men jeg fikk likevel ikke lyst til å gråte av desperasjon, av en eller annen grunn. Ser ut til at Yammy er borte for en stund igjen, og at Chad ikke får den kampen han burde fått likevel. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sikker på han ikke faller NED til Chad da? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Flere enn meg som er forferdelig spent på om Ulquiorra er Vasto Lorde eller ikke? Syns de hintet rimelig sterkt til at han var det jeg.. De sa at top 4 ikke fikk lov til å utløse kreftene sine inni det tårnet. Siden 4 er et veldig vilkårlig tall får det meg til å tro at det er noe spesielt med de 4, nemlig at alle er Vasto Lorde. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hva er Vasto Lorde igjen? Gillian. -> adjucgas -> Vasto lorde? Endret 7. februar 2009 av laffe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 En mer utviklet arrancar eller noe slikt, Hitsugaya sa at hvis Aizen fikk tak i 10 VLs så kunne ingen stoppe dem. Det tyder på at Aizen har fått tak i 4 nå. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Akkurat nå så lurer jeg veldig på hvordan kampen mellom Ulquiorra og Ichigo kan bli nå som han skal til å bruke hollow masken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå