Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]

Anbefalte innlegg

Mhm, men nå som hun faktisk blir med i kampen, kan vi jo håpe på at vi slipper "Ichigo! Ichigooo! ICHIGO!!!" hele tiden. Gleder meg til denne kampen slutter, om et halvt år tid hvis vi skal være optimister, og vi får se kampen mellom... øuh, "tzchill shinigami med hatt" og "tzchill slemming som er nummer 1." Eneste jeg har gode forventninger til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så enig, så enig. Kulheten til begge to føles i grunn litt påtvunget, men ikke mer enn at det fortsatt er digg å se dem stå der og være late. Men siden slemmemannen er nummer én, er jeg egentlig litt redd for at snillemann skal få kraftig bank uten noen god kamp.

Lenke til kommentar

Er vel snakk om Kyouraku Shunsui og Stark, antar jeg :p Men akkurat nå gikk jeg nesten lei av Ichi vs Ulqi, vil heller se captains vs espada.

Når det gjelder Shunsui er jeg nesten redd for at han må gå bankai når Stark går resurrectión. Er vel uansett den mest spennende kampen på vei for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Helt enig, Erasus. Synes egentlig Bleach kamper er litt kjedelige. De har alle 1 - 2 knep, og thats it. Det eneste som har holdt Ichigo oppe for meg er nye animasjoner for hvert angrep og utløsning av kraft (les:reiatsu). Det læres aldri noe nytt. Den beste kampen synes jeg er Ichigo vs Byakuya. Mener det ikke har vært noe som har målt seg hittil.

Synd disse bare er fanart, for det hadde vært kult å se noe nytt med denne en-gang-gøy-serien.

Også

:p Kost meg med en del andre manga og animeer enn Bleach de siste få ukene.

EDIT ADD: Mer kan bli sett her: http://vinrylgrave.deviantart.com/gallery/

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Random chapter is random...

Eneste grunnen til at Yammy dukket opp er at han skal sloss mot Chad & Co, likte derimot rape scenen, rive av klærene til Orihime :wee:, 12-13 var veldig bra tegnet.

Forresten bra at Ichigo ikke eier Ulquiorra, men det er vel bare et spørsmål om tid før han bruker maska mens han har Resolve.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fart? Please.. Dette er allerede 3. kapitlet med kamp mellom Ulqiorra og Ichigo og den starter ikke før nå. Bleach er faen meg de verste på å dra akkurat den derre "La oss sloss useriøst i et par kapitler uten at noen egentlig gir noe ordentlig innsats før vi viser hva vi egentlig klarer!"

Hvis man sammenlikner med Naruto hvor det for øyeblikket er en episk kamp hvor hvert panel inneholder viktig informasjon failer Bleach hardt.

Er klar over at jeg har blitt en av klagerne som kanskje ikke bidrar konstruktivt i denne tråden mer, men jeg føler jeg må klage litt før jeg eventuelt bestemmer meg for å forlate tråden etter den eventuelle realiseringen om at jeg bare har negative betraktninger å bidra med.

Lenke til kommentar

Neh, Perman, det er lov å klage litt shø. Når hvert Bleach-kapittel kunne hvert puttet inn i 3-4 ruter er det fint å kunne få ut litt frustrasjon. Kapittelet var som vanlig ganske kjedelig og meningsløst, men jeg fikk likevel ikke lyst til å gråte av desperasjon, av en eller annen grunn. Ser ut til at Yammy er borte for en stund igjen, og at Chad ikke får den kampen han burde fått likevel.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som er forferdelig spent på om Ulquiorra er Vasto Lorde eller ikke?

Syns de hintet rimelig sterkt til at han var det jeg..

De sa at top 4 ikke fikk lov til å utløse kreftene sine inni det tårnet. Siden 4 er et veldig vilkårlig tall får det meg til å tro at det er noe spesielt med de 4, nemlig at alle er Vasto Lorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...