Kenichi-san Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vizards kanskje? Hadde vært konge er lov å håpe Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det var visst Hinamori gitt hvilken mening har dere ang det hu sa: "not as Captain Aizen's subordinate" Captain Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Ble litt glad når jeg så det var Hinamori jeg. Har alltid likt zanpakutoen hennes, og har kunnet tenke meg å få vite litt mer om den. Gogo! EDIT: Skrivefeil. Endret 16. november 2008 av MixMaster Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men fighten vi har nå er neppe over. De kommer tilbake i resurrection før de to endelig gjør max kål på dem. MEN JÆI VILL SE ITSJIGO VØSJUS ULKIORA!!!!!! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ahh, Stark & Co var en fin forfriskning i dette chapteret. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ahh, Stark & Co var en fin forfriskning i dette chapteret. Så sant så sant Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Huff, synes det har blitt kjedelig. Det tar like lang tid nå før det skjer noe, som det tar i Naruto. Hvorfor se så mye av side-karakterer når det er er evigheter siden vi har sett hovedpersonen(e)? Jeg har lest ett kapittel hver uke, og jeg har så og si glemt når Ichigo og Co. sist var på skjermen. Jeg husker bare Ichigo fra de kapitlene der Ichigo og Co. var i Hueco Mundo, slik som i tegnefilmen... og da bare fordi jeg leste de kapitlene om igjen bare på gøy. Dvs, rundt 30 kapitler siden? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jau, det er alt for mange filler kamper akkurat nå, svært kjedelig og tregt. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vel, jeg syns ikke Naruto-mangaen pleier å være så alt for treg (animen er en annen sak), men Bleach er en annen sak, syns det bare har vært kamp etter kamp så lenge jeg husker. Siste kule delen syns jeg var flashbacket (hvis det kan kalles det) 100 år før dagens handling. Kamper passer ikke å dras ut i manga generelt syns jeg. Men det gikk som jeg spådde, trodde Spark kom til å møte rosefyren siden de begge er late jævler. Er et lite mønster i Bleach sånn sett: De to vitenskapsmennene mot hverandre, Byakuya og han andre arrogante jævlen, Kenpachi og Nnoitra. Om dette mønstret følges kommer den gamle Espada'en til å møte den andre gammern. Men de er jo litt unntakstilfeller siden begge er toppmann, siden Aizen er også en toppmann. Kanskje gammern møter den ene gamle Espada'en først, så Aizen. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Synes det virker som om Stark er the leader mtp at de spurte han om han skulle la bestefar styre showet. Kan se for meg en fight hvor alle tror gammern er nr 1 så smekker firegrandpa av han det som skjuler hva slags nummer han har. Og woops så finner alle ut at han er nr 2/3 og så i mellomtiden klikker en av de 2 andre mongo og totalt eier de andre med full "leader espada" kraft! : ) Får jeg rett på dette er jeg en forutseende gud for evig Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vel, Stark har én liten jente til fraccion, mens Barragan har seks stykk motsetninger hvor to av dem krever en kaptein for å felle. Tviler selv på at Stark er nummer én, men når han tar på seg Shunsui som strengt tatt er den nest sterkeste av kapteinene etter Yamamoto, vil systemet i Bleach tilsi at han er nummer to. Men vi får vel svar etter hvert. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Håper Stark og Lilinette blir å skifte side, ingen av dem virker ond, de er bare rå! Hitsugaya er et levende eksempel på at Kubo ikke tør å drepe populære karakterer. Det at han i det hele tatt fortsatt sloss mot Halibel er latterlig. Endret 23. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Awsome chapter, så dere Matsumoto ble eid :!: ... Nå tar det seg opp her Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Endelig et bra kapittel! Har savnet følelsen av en sterk fiende i Bleach. Er ikke morsomt når de gode bare vinner hele tiden, noe de stort sett har gjort mot Arrancarene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Synd at det var fodder folk som reddet dem, men det var deilig å se noen tape alvorlig, kanskje Matsumoto dør? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ser ikke sånn ut Det var ett bra kapittel, den "greia" var ganske sterk da Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men Allon ble jo heftig eid av gamlefar. Vedder hele postcounten min på at hun hissige av de tre fraccionene kommer til å klikke totalt.... Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Allon har jo ikke begynt å slåss med gamlefar? :S Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Onemanga Hull i magen øverst i høyre hjørnet gamlefar nederst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå