Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, synes det har blitt kjedelig. Det tar like lang tid nå før det skjer noe, som det tar i Naruto.

Hvorfor se så mye av side-karakterer når det er er evigheter siden vi har sett hovedpersonen(e)? Jeg har lest ett kapittel hver uke, og jeg har så og si glemt når Ichigo og Co. sist var på skjermen. Jeg husker bare Ichigo fra de kapitlene der Ichigo og Co. var i Hueco Mundo, slik som i tegnefilmen... og da bare fordi jeg leste de kapitlene om igjen bare på gøy. Dvs, rundt 30 kapitler siden?

Lenke til kommentar

Vel, jeg syns ikke Naruto-mangaen pleier å være så alt for treg (animen er en annen sak), men Bleach er en annen sak, syns det bare har vært kamp etter kamp så lenge jeg husker. Siste kule delen syns jeg var flashbacket (hvis det kan kalles det) 100 år før dagens handling.

Kamper passer ikke å dras ut i manga generelt syns jeg.

Men det gikk som jeg spådde, trodde Spark kom til å møte rosefyren siden de begge er late jævler. Er et lite mønster i Bleach sånn sett:

De to vitenskapsmennene mot hverandre, Byakuya og han andre arrogante jævlen, Kenpachi og Nnoitra.

Om dette mønstret følges kommer den gamle Espada'en til å møte den andre gammern. Men de er jo litt unntakstilfeller siden begge er toppmann, siden Aizen er også en toppmann. Kanskje gammern møter den ene gamle Espada'en først, så Aizen.

Lenke til kommentar

Synes det virker som om Stark er the leader mtp at de spurte han om han skulle la bestefar styre showet. Kan se for meg en fight hvor alle tror gammern er nr 1 så smekker firegrandpa av han det som skjuler hva slags nummer han har. Og woops så finner alle ut at han er nr 2/3 og så i mellomtiden klikker en av de 2 andre mongo og totalt eier de andre med full "leader espada" kraft! : ) Får jeg rett på dette er jeg en forutseende gud for evig

Lenke til kommentar

Vel, Stark har én liten jente til fraccion, mens Barragan har seks stykk motsetninger hvor to av dem krever en kaptein for å felle. Tviler selv på at Stark er nummer én, men når han tar på seg Shunsui som strengt tatt er den nest sterkeste av kapteinene etter Yamamoto, vil systemet i Bleach tilsi at han er nummer to. Men vi får vel svar etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...