Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi kan få noe ordentlig Captain Vs. Arrancar action nå, er så lei av å vente. Nå har Komamura fått tøffe seg litt i spotlight, på tide at big guns viser hva de kan snart. Og så må vi heller ikke glemme at Vaizards er på vei, kommer sikkert inn i bildet når vi minst venter det.

Lenke til kommentar

Hmm, starter å tvile på at Stark er #1, både han og Halibel sloss mot sine folk, mens Barragan venter på at lakeiene blir drept, slik som Yamamoto gjør.

Får håpe Stark unngår å sloss mot den sterkeste siden han er lat :wee:, og Barragan vil prøve seg mot Yamamoto, så Stark godtar det.

Lenke til kommentar
Med så mange randoms som sloss og hvis man tenker at ingen på den gode siden dør i Bleach så er det vel på tide at Vaizards kommer inn.

Hitsugaya blir vel eid i starten av neste chapter, han kommer hvertfall ikke til å vinne.

Dersom ingen gode dør innen 20 kapitler tror jeg nesten jeg har lyst til å gi opp denne serien..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm etter hvert nå skal vi endelig få se de virkelig spennende fightene som Shunsui & Ukitake Vs. Stark. Men lurer på om Barragan skal gå mot Yamamoto helt alene? Om det er så tilfelle kan Barragan takke for seg allerede nå.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Det ser ut til at Yamamoto er noe helvetes mye sterkere enn noen a de andre kapteinene alene, så skulle ikke overraske meg om det samme med Barragan. Men jeg tror jeg nå setter Stark som nr 2 og og Halibel som nr 3, ikke pokker om Hitsugaya tar en espada nr 2...Men nå vil jeg se Ichogo vs Ulquiorra!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...