Bruktbilen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Nå er hvertfall alle som angrep stålpene død tror jeg, så neste chapter blir vel sikkert bedre. Neste kamp blir vel Rukia vs Rudoban. Endret 27. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Håper vi kan få noe ordentlig Captain Vs. Arrancar action nå, er så lei av å vente. Nå har Komamura fått tøffe seg litt i spotlight, på tide at big guns viser hva de kan snart. Og så må vi heller ikke glemme at Vaizards er på vei, kommer sikkert inn i bildet når vi minst venter det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Endelig starter litt bedre kamper, lurer på hvordan han blir å framstille dem, det er jo en god del folk som skal sloss. Endret 3. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Likte at Ikkaku ble arrestert litt for idiotien sin også! Kanskje det endelig begynner å bli litt interessant nå, siste ukene har vært kjipe.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) På siste panel i dette kapittelet når Yama-jii sier "Now the real fight begins", hvem er det han skal sloss mot? Den eneste verdige motstanderen for en mann av hans kaliber er sperret av flammer (for nå). Endret 3. oktober 2008 av Erasus Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jaja, tng begynner å trappe seg opp! Men håper nå inderlig at vi får se mer til Ichigo og Ulquiorra. Og hva pokker skjer med Yammy? Står han bare der på sidelinjen? Endret 10. oktober 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Yammi og Wonderweis, begge 2 er mystisk forsvunnet for øyeblikket. Btw. kan nå se ut som at Barragan er #1 om han skal slåss mot Yama. Ikke at det hjelper stort. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hmm, starter å tvile på at Stark er #1, både han og Halibel sloss mot sine folk, mens Barragan venter på at lakeiene blir drept, slik som Yamamoto gjør. Får håpe Stark unngår å sloss mot den sterkeste siden han er lat , og Barragan vil prøve seg mot Yamamoto, så Stark godtar det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Matsumoto skal blant annet kjempe mot 3 fraccion fremover. Tipper på at hun har tatt seg vann over hodet og blir reddet av ingen andre enn Gin like før hun blir drept i den kommende kampen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Med så mange randoms som sloss og hvis man tenker at ingen på den gode siden dør i Bleach så er det vel på tide at Vaizards kommer inn. Hitsugaya blir vel eid i starten av neste chapter, han kommer hvertfall ikke til å vinne. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Med så mange randoms som sloss og hvis man tenker at ingen på den gode siden dør i Bleach så er det vel på tide at Vaizards kommer inn. Hitsugaya blir vel eid i starten av neste chapter, han kommer hvertfall ikke til å vinne. Dersom ingen gode dør innen 20 kapitler tror jeg nesten jeg har lyst til å gi opp denne serien.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Helt enig med perman07, Bleach er nødt til å ta farvel med noen gode karakterer for godt snart ellers blir all spenningen borte for min del også. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nyeste chapteret syns jeg egentlig var litt kult (men det er fordi jeg syns det alltid er like kult når en av de gode eier de slemme) kanskje vi sier farvell til soi-fong ? hva trur dere... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Ja, det blir gøy å se hvordan dette utvikler seg. Kan ta en uventet retning. Endret 24. oktober 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hmm etter hvert nå skal vi endelig få se de virkelig spennende fightene som Shunsui & Ukitake Vs. Stark. Men lurer på om Barragan skal gå mot Yamamoto helt alene? Om det er så tilfelle kan Barragan takke for seg allerede nå. Endret 24. oktober 2008 av Erasus Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det ser ut til at Yamamoto er noe helvetes mye sterkere enn noen a de andre kapteinene alene, så skulle ikke overraske meg om det samme med Barragan. Men jeg tror jeg nå setter Stark som nr 2 og og Halibel som nr 3, ikke pokker om Hitsugaya tar en espada nr 2...Men nå vil jeg se Ichogo vs Ulquiorra!!! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 jaja, chapter 332 ute....men kan slutten her bety.... Soi Fon's bankai??? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det hadde blitt konge i såfall , men jeg trudde virkelig han omaeda sku dø jeg nå Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gin to the rescue, eh? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da hadde han bare spiddet dem, blir nok ei dame slik at det blir en chickfight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå