Erasus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hva faen er det som skjer med mangaen denne uken, dette her var virkelig dårlige saker, waste of time and space. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kubo burde sjekke ut One Piece for humortips.. Jævla narsisistene er ikke morsomme. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Enig, dødt kapittel. Føles som en kjedelig filler. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det startet fint, vi fikk se Gin og Kaname i den første panelen, så jeg begynte å glede meg til at noen kult ville skje snart og så forvandlet alt seg til noe skikkelig møkk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Laaaaame kapittel. Filler episodene Bleach og Naruto sender for tiden gledet meg mer -_-" Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Endelig ble den kampen ferdig... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jepp, men han Yumichika virker litt overpowered.. Antar de beste på en eller annen måte ville klart og kontra trikset hans, for hvis ikke vil jo han fyren være uovervinnelig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Denne var som filler i mine øyne. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Å vente en uke å få dette her er til å grine av. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det positive med dette kapittelet er at den stygge jævelen er død og vi slipper å se på den narsistiske faenskapet på en god stund framover. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Så nå vet vi hvorfor zanpakuto'en til Kira har den sære formen. GRAVITEH DECAPITESHUN!!! Neste kapittel blir vel Findol vs Shuhei, før vi får se Poe vs Madarame. Blir spennende å se hva pokker for ess Findol har opp i ermet. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Disse kapitlene gir side karakterer litt utvikling og spotlight, men herre det er litt kjedelig til tider. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nytt chapter ute Neste kapittel blir vel Findol vs Shuhei :!: | Shuhei sin shikai var fet da Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nytt chapter ute ja og forhåpentligvis også slutten på "Elite"-fightene, med mindre jeg har glemt noen som ikke fikk shine ennå. Snart får vi forhåpentligvis drama og 3 way battle med Shinigami, Vaizard og Arrancar. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hmm er denne tråden helt død eller? Uansett, en ganske kul twist i denne chapteren, tror mange blir fornøyd. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Ja 0_o Hvis ikkaku ble knust, trengs nok en kaptein til for å få ned han EDIT: Leste den om igjen nå... Du kan se at Ikkaku fortsatt har shinigami overdelen på, noe som betyr, han har ikke sluppet ut Bankai enda. Så det blir nok litt fight der også. Endret 12. september 2008 av SLi Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Joda, Ikkaku kavrer seg opp og skriker BAN!!! KAI!!! før han denger ned Poe, akkurat på den måten han alltid gjør det. Det må jo selvfølgelig skje at bankaien hans til slutt blir oppdaget, og dette virker temmelig mye som et hint på det. Ikke vet jeg hvordan man holder en Abrahams-tank hemmelig, til sammenligning... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva Ikkaku gjør og ikke gjør nå er uten betydning, Poe fikk fullført sin oppgave slik han fikk ordre om, han trengs ikke mer uansett. Ikkaku derimot dreit seg skikkelig ut, enda en som "vil heller dø enn å vise bankai fordi da kan han risikere å bli spurt om å bli kaptein!"-type, patetisk. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er det bare meg, eller inneholder hvert kapittel av Bleach om dagen nesten ikke noe handling i det hele tatt? Syns bare det er kjedelige kampbilder jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå