Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om de neste 4-5 kapitlene blir dedikert til Ichigo Vs. Ulquiorra og så får vi bare se en AFTERMATH av hele kampen mellom Espada Vs. Captains, da kommer jeg til å flippe krisemongo. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om de neste 4-5 kapitlene blir dedikert til Ichigo Vs. Ulquiorra og så får vi bare se en AFTERMATH av hele kampen mellom Espada Vs. Captains, da kommer jeg til å flippe krisemongo. Tipper de heller dedikerer 2 chapters til fighten, med kanskje 1 eller 2 sider til en titt innom kaptein vs espada fightene, tipper espada vs kaptein fightene blir noe langstrekt uten at det dedikeres hele kapitler til den enkeltes fights. Og det blir litt teit å whine om resolvet til Ichigo når store store deler av hele bleach serien spinnes rundt hans "Resolve" om å kunne forsvare de som han er glad i, det er liksom hele potensialet hans. Mao han gjør alt han kan for å bli sterk nok til å forsvare hans kjære, kjære venner. Teit og klisjè aktig? fuck yeah, men jeg elsker det. Det er rimelig feelgood anime som er lagd for "the masses" , its cool. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og det blir litt teit å whine om resolvet til Ichigo når store store deler av hele bleach serien spinnes rundt hans "Resolve" om å kunne forsvare de som han er glad i, det er liksom hele potensialet hans. Mao han gjør alt han kan for å bli sterk nok til å forsvare hans kjære, kjære venner. Teit og klisjè aktig? fuck yeah, men jeg elsker det. Det er rimelig feelgood anime som er lagd for "the masses" , its cool. Er delvis enig i hva du sier, er ikke konseptene det går på. Det går på utførelsen. Synes noen av de siste kampene med Ichigo begynner å føles ut som forutsigbare deja vù. Det handler om mye av det samme i Naruto og One Piece, men jeg føler kampene er mindre forutsigbare der, fordi de drar mer bruk av triks og knep, ikke bare ren styrke. Og jeg whiner ikke, jeg kontemplerer Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og det blir litt teit å whine om resolvet til Ichigo når store store deler av hele bleach serien spinnes rundt hans "Resolve" om å kunne forsvare de som han er glad i, det er liksom hele potensialet hans. Mao han gjør alt han kan for å bli sterk nok til å forsvare hans kjære, kjære venner. Teit og klisjè aktig? fuck yeah, men jeg elsker det. Det er rimelig feelgood anime som er lagd for "the masses" , its cool. Er delvis enig i hva du sier, er ikke konseptene det går på. Det går på utførelsen. Synes noen av de siste kampene med Ichigo begynner å føles ut som forutsigbare deja vù. Det handler om mye av det samme i Naruto og One Piece, men jeg føler kampene er mindre forutsigbare der, fordi de drar mer bruk av triks og knep, ikke bare ren styrke. Og jeg whiner ikke, jeg kontemplerer One piece vil nok være den anime'en som jeg har hatt mest glede av av alle jeg har sett (+Death Note før ting ble shitttt) der er det faktisk uforutsigbart, kampene mot CP11 eller hva de enn het, tror jeg aldri har frydet meg slik! Utførelsen av ichigo og andres Resolve har gått nedover i det siste.. Tror det er endel av animasjonen sin feil, for når jeg leser manga'n og deretter ser anime'n så føler jeg meg litt snytt, som de bommet på noe, eller noen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ny chapter ute og den leverer sakene sine godt. Kan si så mye som at vi kommer nok til å få sett mesteparten om ikke hele kampen av Espada Vs. Captains, lurer bare på når det er Vaizards stepper inn/om de stepper inn og hva dem finner på. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 mhm, virker som Barragan er nummer 1? siden han starta å gi ordre til de andre når Aizen blei "fanga" i ilden. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ser ut som de kommer til å blande alle kampene sammen. Kan bli bra det her. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ut fra det som skjedde i denne chapteren tar jeg og tipper litt hva plasseringene til Espadaene er nå: 1st - Barragan 2nd - Stark 3rd - Halibel Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 woah, denne chapteren gikk fort.. føltes ut som det var bare 8-10 sider :S men så er det jo 18-19 og 2-3 en side :/ why:S Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tja, var ikke noe særlig med dialog i denne, noe som bidrar til en mye kortere opplevelse. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ut fra det som skjedde i denne chapteren tar jeg og tipper litt hva plasseringene til Espadaene er nå: 1st - Barragan 2nd - Stark 3rd - Halibel Tror fortsatt Stark er primera, men at han bare er lat og orker ikke ta ansvar. Et eksempel er når Lilinette sparker Stark fordi han godtok at Barragan tok kommandoen, og så sier hun(varierer fra oversettelser): "What are you doing going along with him? For one thing...". Tror bare Stark er som vanlig lat og orker ikke ta ansvar, og Barragan prøver å vise at han ikke lar seg skremme. En annen ting jeg stusser på er at Barragan snakker for mye og har vist negative sider, som da planen hans gikk i vasken. Uansett bare spekulering, blir spennende å se hvem som er på topp . Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nevermind, jeg er enig i at Barragan ikke er Primera, siden han måtte ty til trusler for å få andre til å la han få kommandoen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg stemmer for Stark som Primera! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ut fra det som skjedde i denne chapteren tar jeg og tipper litt hva plasseringene til Espadaene er nå: 1st - Barragan 2nd - Stark 3rd - Halibel Tror fortsatt Stark er primera, men at han bare er lat og orker ikke ta ansvar. Et eksempel er når Lilinette sparker Stark fordi han godtok at Barragan tok kommandoen, og så sier hun(varierer fra oversettelser): "What are you doing going along with him? For one thing...". Tror bare Stark er som vanlig lat og orker ikke ta ansvar, og Barragan prøver å vise at han ikke lar seg skremme. En annen ting jeg stusser på er at Barragan snakker for mye og har vist negative sider, som da planen hans gikk i vasken. Uansett bare spekulering, blir spennende å se hvem som er på topp . Hihi, bra resonnering. Håper dette stemmer, fordi en kompis av meg var så jævla 'smug', om at han tok rett i om at det var Barragan, og ikke Stark som var top espada utfra sist kapittel. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 tamt kapittel, oppbygging til kampene som kommer ser det ut til. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Må bare le av denne "eliten" som beskytter de fire pillars. Dette her blir kanskje noen få comic relief fights før big guns går i gang, da klikker det med all out action og drama. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hehe, sant det med eliten.. Lurer forresten på hva som skjer hvis han Kira med det doble-vekt-sverdet sitt treffer Arrancarene sin harde hud. De blir tyngre, blir det tyngre for dem å bevege seg og da? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 tamt kapittel, oppbygging til kampene som kommer ser det ut til. enig, kjedelig Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Pokker hvor stygg Charlotte Coolhorn er, må være det værste chapteret noen sinne. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Pokker hvor stygg Charlotte Coolhorn er, må være det værste chapteret noen sinne. Da vil du ikke like det nyeste chapteret heller :!: Det var virkelig kjedelig ps: Gin er så forbanna rå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå