kloningen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tss, svakeste espadaen da. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tja, han er kanskje den svakeste, men i motsetning til Espada #5 - 9, er han fortsatt i live. Jeg tror det kommer til å skje ett eller annet med han snart, kanskje vi får en positiv overraskelse? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hehe, hakke tenkt over at så mange Espadaer er døde jeg.. Latterlig at Aizen liksom hadde en genial plan med å lure alle ved å kidnappe Orihime. Når det fører til at Espadaer dør, mens ingen gode dør er Aizen liksom helt "Det betyr ikke noe. De var svake. Det var en del av planen min". Hva faen var poenget med planen da? Det hjalp han ikke i det hele tatt slik jeg ser det. Kanskje noen færre kapteiner i den virkelige verden, men det er vitterlig færre espadaer der og. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje Aizen er såpass sterk at han føler han kan gjøre hva faen han vil uten å trenge å bry seg om konsekvensene? Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor ikke han har drept Orihime hvis han ikke lenger har bruk for henne. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Enig i det.. Syns i blant ting ikke henger helt sammen i Bleach. Feks at Kenpachi ble drit mye sterkere ved å holde 2 hender på sverdet (greit nok, men litt 'lame' grunn til å gjøre han mye sterkere syns jeg). At Bankaien til Ichigo tilsynelatende gjorde han raskere enn de fleste andre kapteiner, mens Ichigo hadde like mye problemer med farten til Espadaene som de andre kapteinene hadde. At Ichigo hele veien i løpet av serien har blitt sterkere ved 'resolve'. I hver kamp må han bare bestemme seg igjen for å bli sterk nok til å banke motstanderen. Hvor mange ganger hjelper det seg å lære seg stålvilje? Burde ikke det trikset være litt oppbrukt snart? (Denne er kanskje litt tvilsom, men syns ofte progresjonen i ferdigheter i feks Naruto og One Piece føles mer troverdig selv) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vel både i Naruto og Bleach går hovedkarakteren gjennom flere perioder med trening hvor han blir sterkere og får nye teknikker osv. Samtidig er det også litt irriterende til tider at hovedkarakteren ikke kan tape fordi han vet at han kjemper for "det som er rett". Bleach har jeg egentlig gitt opp i å prøve å forstå hvor det er folk henter nye, plutselig krefter fra. Men logikken tilsier fortsatt at om for eksempel Ichigo skulle slåss mot Yamamoto, så ville han blitt drept uavhengig av hvor mye "resolve" han ville ha, om det så sto ti tusen Orihime damer bak han som skrek "KUROSAKI-KUN!" Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 kan hende jeg husker feil nå, men var ikke planen til aizen å få ichigo og co + ett rescue team med capteiner til HM for så å "fange" dem der mens han gikk til angrep på byen til ichigo? det var på bekostning av de svakeste espadaene men det hadde han forventet.. for meg har det altid virket som om ichigo for midlertidige booster i power når han sloss, for etter han er ferdig med kampen virker han ikke så sterk lenger.. det kan hende det er på grunn av den "resolve" tingen men er enig at jeg begynner å bli litt lei av det.. hvertfall orihime som skriker "kurosaki-kun".. one piece gjorde noe av det samme i luffy vs lucci kampen, men imo var det bedre utført.. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 kan hende jeg husker feil nå, men var ikke planen til aizen å få ichigo og co + ett rescue team med capteiner til HM for så å "fange" dem der mens han gikk til angrep på byen til ichigo? det var på bekostning av de svakeste espadaene men det hadde han forventet.. for meg har det altid virket som om ichigo for midlertidige booster i power når han sloss, for etter han er ferdig med kampen virker han ikke så sterk lenger.. det kan hende det er på grunn av den "resolve" tingen men er enig at jeg begynner å bli litt lei av det.. hvertfall orihime som skriker "kurosaki-kun".. one piece gjorde noe av det samme i luffy vs lucci kampen, men imo var det bedre utført.. Jeg er enig. Godt mulig fordi at jeg føler Orihime bare kan du i en voldelig brann, tho' Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Stemmer ja for å ha Orihime død. Er så slitsom. Ang. Resolve saken; Begynner å se meg rimelig lei ja.. Han er jo uslåelig med sånt.. Tsk. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Her er de jeg ønsker skal dø for godt i Bleach de kommende chapters: - Orihime aka. "KUROSAKI-KUUUUUN!!!!!" - HitsuGAY'a + noen få andre kapteiner (så lenge det ikke er Shunsui eller Yamamoto) - EMO-Ulquiorra Endret 15. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ulquiorra? nnei.. han er jo kul, selv om han har emo tendenser;p Håper chad og han andre brilleduden dør fort(vil nok aldri skje) same with orihime Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Chad skal jeg si meg enig i, han er bare ubrukelig, følte Kubo Tite utviklet hans karakter ganske godt i starten, likte spesielt godt alle flashbacks når han tok imot juling + når han snakket med bestefaren sin. I etterkant har han blitt redusert til et eller annet form for fodder som er liksom til stede, men man bryr seg aldri. Dette gjelder for så vidt veldig mange av karakterene i Bleach, mange er altfor lite utviklet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hoho, Brilleduden 8D Uryu Ishida ^^, Ulquiorra Schiffer FTW! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ulquiorra er noen av de jeg ikke vil skal dø, men som kommer til å dø av plotkai nå som han skal sloss mot Ichigo. Det at Orihime ser på kampen gjør det hele mer patetisk, kan like godt bare vise Ichigo vs Grimmjow igjen. Endret 15. juli 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror det blir en twist når det kommer til Ichigo Vs. Ulquiorra, kanskje han blir "snill" etter å ha hørt på pisspreiket til Ichigo, kanskje noen blander seg inn? Kanskje Grimmy kommer og hjelper Ichigo, blir spennende hvertfall. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror det blir en twist når det kommer til Ichigo Vs. Ulquiorra, kanskje han blir "snill" etter å ha hørt på pisspreiket til Ichigo akkurat det samme tenkte jeg for kort tid siden. men uansett, personer jeg vil skal dø er: chad og ishida Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dette gjelder for så vidt veldig mange av karakterene i Bleach, mange er altfor lite utviklet. Enig i det. De tar liksom og lager en liten minihistorie om de karakterene, så skal det være nok. Ikke noe follow-ups på en måte. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 håper ikke ulquiorra dør har ser bare ut som en emo, men han er badass.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Han er den tøffeste EMO'en jeg har noensinne sett, det skal jeg innrømme. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Håper litt på at han dør egentlig. Begynner å bli litt lei han. Har mer lyst å se kampen som foregår i den andre verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå