Erasus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 I de neste kapitlene vil Aizen kanskje vinkle hele episoden og legge skylden på Urahara og de andre som du også nevner. Dermed resulterer det i at de går i eksil hele gjengen, men blir dog spennende å se hvordan det vil gå for seg. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nytt kapittel ute. Aizen hadde super-alibi (selvfølgelig) og alt ble skyldt på Urahara og Tessai. Men fortsatt rart at han ikke nevnte noe om Aizen til Ichigo eller de andre før de dro til Soul Society. Jeg tror det er noe mange serier/bøker/filmer sliter med, det er alltid den gamle, vise mannen som vet for mye et eller annet sted. Og de avslører aldri alt det de vet til de unge heltene med en gang selv om de unge heltene har bevist sin lojalitet. Dette er jo selvfølgelig for å skjule overraskelser til senere fra forfatteres side, men det er jævlig ofte utilfredstillende grunner som blir oppgitt for dette i serien. Honesty is the best policy heter det, men de gamle vise mennnene vet jo ikke dette selvfølgelig... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mer interresant, hvilken side er vizardene på? Shinji sier de er i gjeld både til Kisuke og Aizen, men måten det er presentert på får meg il å frykte det verste... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hmm, har ikke tenkt på det på den måten.. Måten de har pratet om Aizen tidligere og det faktumet at de har slåss mot Espadaene har bare fått meg til å anta at de er fiender med Aizen. Men det er jo mulig at det betyr noe ja. Forøvrig har de virket gode tidligere, tror ikke de kommer til å bli bad guys egentlig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Utrolig spennende dette vil bli ;P De kommende chapters vill ta av ; ) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja! Fikk bare det kicket da på slutten av mangaen nå ^^ Gleder meg no skikkelig nå, Vaizards rocks! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Slik jeg tolker det, så mente Shinji at de kan takke Aizen for kreftene de har fått, mens de kan takke Urahara for å ha reddet dem fra døden. Dermed uansett hva som skjer så vil de stå sammen med Urahara og imot Aizen, men dette betyr ikke at de har noe som helst hensikt å hjelpe Soul Society. Endret 24. juni 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 OMG OMG OMG Detta blir bra Ny chapter ute Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Slik jeg tolker det, så mente Shinji at de kan takke Aizen for kreftene de har fått, mens de kan takke Urahara for å ha reddet dem fra døden. Dermed uansett hva som skjer så vil de stå sammen med Urahara og imot Aizen, men dette betyr ikke at de har noe som helst hensikt å hjelpe Soul Society. Du tolker det nok ganske rett, men så er det slik at de bare ble sett på som eksperimenter, det var jo meningen at de skulle dø. Shinji sikter til at de skal bruke kreftene han ga dem til å ta rotta på han. Oh the irony. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bra chapter denne uka gutter! Skal vente litt til før jeg spoiler alt. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) NIICE chapter "Who do you thinks the strongest of the three espada?" "Its hard to say.. we "we"d have to ask azien" ;P EDIT: Jævlig fort den chapteren gikk da. Endret 27. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det ser ut som det var bare Stark av de 3 espadaene som ble direkte imponert over den rå kraften til Yama, de to andre løfte så vidt på øyebrynene, noe som sier meg at det kan være en indikator på at Stark er #3. Likevel, om det er nå kun 3 espada og dere fraccion mot SS gjengen, så har nok ikke de ett sjangs i helvette å ta denne kampen. Her er det for SS å bare sende frem Yamamoto og Shunsui, mens resten kan stikke og ta seg en frozen yoghurt. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Tipper gamlefar er nr. 1 blir artig å se han in action Gin må få sloss også! Aizen og Gins bankaier er mine bleachdrømmer! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bra drømmer, Aizen sin er jeg spent på, men er kanskje like spent på Urahara sin! Den jeg er mest spent på er Kenpachi sin men Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Selv er jeg like spent på å se bankai'en til Yamamoto-gubben. Sterkeste zanpakuto i Soul Society, det BØR bli bra... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så lenge noen kapteiner dør, og da mener jeg dør for GODT, så er jeg fornøyd med den kommende kampen. Lenke til kommentar
Adictas Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gleder meg til å få se mer av top 3 Espada. Men Ulquiorra er fortsatt den kuleste Espadaen noensinne! Ellers er jeg enig med Erasus, på tide at noen viktige personer dør, alle kan ikke være med gjennom hele animen. Drømmekampen jeg har siklet etter er Gin vs Byakuga! Gin er min yndlingsfigur i hele Bleach. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så lenge noen kapteiner dør, og da mener jeg dør for GODT, så er jeg fornøyd med den kommende kampen. Håper bare at de som dør ikke bare blir bulldosa ned av espadaene, det hadde vært en nedtur. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 What they said ^^ Ulqiorra og Vaizardene er de beste i HEEEELE mangaen. Vaizard kommer til å kick ass, så må Aizen flykte, men det er alerede fullt av kapteiner i Hueco Mundo... Så. Screwd.. x] Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Oy folkens, hvor faen er vår kjære Yammy?! Jeg sverger, han får nok en ganske så spesiell rolle etter hvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå