perman07 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Aldri si aldri.. Har ikke helt tellingen jeg, men er en del offiserer som er blitt drept og fienden avslører seg allerede. Når Tosen og han hunden møtte Kenpachi viste de 2 bankaier uten at det ble gjort så stor deal av det, syns de burde gjøre det nå og. Aizen tar lett et par standard bankaier, så tror faktisk vi får se 1 eller flere i løpet av de neste episodene, er nok et par pissed off folk han står foran nå. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 OK, hva faen? Tousen er en vizard?!?!? Nå begynner ting å trappe seg opp.... Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 OK, hva faen? Tousen er en vizard?!?!? Nå begynner ting å trappe seg opp.... Hadde forklart noe:D Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hmm, utrolig at jeg gikk glapp av det der.. Trodde han bare hadde en spion-maske eller noe sånt Men dette her er sprøtt, kan ikke være tilfeldighet at så mange folk ble Vizarder på en gang. Trodde Hougyoko (eller hvordan det staves) hadde med saken å gjøre siden noe spesielt måtte til for å gjøre alle til Vizarder på en gang, men Tosen må ha fått det til uten den. Betyr det at Aizen har en måte å bli Vizard på uten Hougyoko eller har Tosen blitt det ved tilfeldighet som Ichigo? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 sikker på at det ikke bare er en vanlig maske da? for den var to-delt og han tok den helt av uten at den forsvant.. har aldri sett det før, men kan jo håpe Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Men nå må Tite-san skynde seg! Jeg vil se Barragan, Stark og Halibel's hollow forms! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Men nå må Tite-san skynde seg! Jeg vil se Barragan, Stark og Halibel's hollow forms! Hmm, topp 3 espada'ene? Måtte sjekke wikipedia fordi jeg kjente ikke igjen navna. Barragan, Stark og Hallibel er i henholdsvis posisjon (1,2), (2,2) og (1,5) på bildet over. Utfra typisk venn-fiende-mønster i andre animer (sånn som jeg ser det) vil jeg tro nr 1 (den beste) er den som ser mest normal ut (i tillegg skal Vastro Lorde være menneske-liknende). Dette fordi de beste på gode og onde siden skal være sammenliknbare. Sånt sett vil jeg tro Stark er nr. 1 Espada utfra bildet. I tillegg ifølge Wikipedia var Stark framstilt som lat, noe som vil være en refleksjon av Shunsui som virker som den sterkeste kapteinen. På den andre siden er general-fyren i 13 squads sannsynligvis den sterkeste shinigamien på gode siden, sånt sett passer det kanskje mer at den sterkeste Espada'en er Barragan for symmetriens skyld (2 gamlinger). Uansett tror jeg det er rimelig sikkert at Hallibel er nummer 3 siden det passer at en ny kvinne tar over for Nel. Endret 4. juni 2008 av perman07 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Shunsui er ikke den sterkeste kapteinen, men er sammen med Ukitake den sterkeste og eldste etter Yamamoto-gubben, som grunnla shinigami-businessen for 2000 år siden. Men når det gjelder rangeringen, så tror jeg Barragean er den sterkeste. Som du sa, i liket med Yamamoto virker han temmelig gammel, og ikke minst så var han den siste som vi fikk vite navnet på. På nummer to ville jeg satt Halibel, hun er den eneste kvinnen blant espadaene, og med tanke på andre grupper i tegneserier generellt, skal man ikke kødde med bærtene, til tross for at de meget skjeldent er den aller sterkeste. Stark ville jeg heller satt på tredje, etter grunnene over. Men, jeg unnlot vist å nevne at jeg også vil se releasene til Yammy og Ulquiorra, som vi vet er numer 10 og 4 respektivt. Får vel se Ulquiorras release rett etter at Turnback-kapittelene er ferdige, ettersom vi så Ichigo fly mot ham rett før Turnback startet. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Shunsui er ikke den sterkeste kapteinen, men er sammen med Ukitake den sterkeste og eldste etter Yamamoto-gubben, som grunnla shinigami-businessen for 2000 år siden. Hehe, du VET Shunsui ikke er sterkeste kapteinen? Er hintet at enten han eller Ukitake er den sterkeste. Siden Ukitake har tuberkulose eller noe sånt vil jeg tro Shunsui er sterkere enn han. Mente at jeg tror det, ikke at det er bekreftet, men vil tro det er rimelig sannsynlig. En eller annen som kalte han "the extremely powerful captain of the eight squad" i animen også. I tillegg har vi ikke sett en eneste ordentlig kamp med verken Ukitake eller Shunsui, dette tyder på at de er sterkere enn de kapteinene vi har sett i kamp siden de blir spart. EDIT: Regnet ikke med Yamoto her, han er vel kanskje strengt tatt kaptein. Misforsto vel hverandre her. Endret 4. juni 2008 av perman07 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Yamamoto er nok kaptein av 1ste squad og tok på seg både Shunsui og Ukitake på en gang rett før kampen mellom Ichigo og Byakuya. Dessuten var det Yamamoto den som lærte dem opp en gang tilbake. I tillegg er reiatsuen hans sterk nok til å legge Nanao Ise i bakken og holde henne der. Mener også å kunne huske at de sa at Yamamoto er den i Soul Society med høyest reiatsu og at han har den sterkeste og eldste og sterkeste av alle zanpakuto. Husker ikke hviliken episode, men dur gjennom epi 40-55, så nevnes det et sted der etter hva jeg kan huske etter de 12GB'ne med subs, eller så kan du se gjennom mangaen på samme sted. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Joda, han er nok den sterkeste, enig med deg der.. Mente bare at Shunsui er den sterkeste utenom han. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Etter Yamamoto tror jeg at det er faktisk Unohana som er den sterkeste. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hmm, hakke tenkt på den, men det kan faen meg stemme det.. Ifølge Wikipedia: Shunsui Kyōraku and Jūshirō Ukitake treat her as their senior, implying she has been a captain longer than either of them Hun er mystisk hvertfall. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nytt kapittel ute.. Aizen er faen meg bad-ass as! Og Urahara er min yndlingskarakter, neste kapittel må bli bra! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 OK, hva faen? Tousen er en vizard?!?!? Nå begynner ting å trappe seg opp.... Det er bare en vanlig maske som han brukte for å skjule seg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg digger Gin bare mer og mer, han er et rasshøl uten like. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Enig. Håper vi får vite hele historien om han snart. Han er jo ond, men likevel reddet han jo Matsumoto? Dessuten så det ut som om han var fra et temmelig fælt distrikt. (Kenpachi var jo fra 80th district og dere ser hvordan han er ) Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Enig. Håper vi får vite hele historien om han snart. Han er jo ond, men likevel reddet han jo Matsumoto? Er vel ikke noe mysterie her.. Onde folk kan ha puppefetisjer de og Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han og Matsumoto har garantert en dyp fortid sammen, men jeg tror det er ikke snakk om et vennskap akkurat, er sannsynligvis sterke følelser inn i bildet her, hun er en av de få/den eneste han virker til å bry seg om. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nytt kapittel ute. Men et eller annet må jo skje med Urahara og de andre snart, siden det er rart at verken Urahara eller Vizardene har advart folk om Aizen på 100 år. Kanskje Urahara blir regnet som skyldig for hele episoden mens Aizen slepper fri. Uansett virker det rart at ingen av kapteinene hadde en anelse om Aizen før slutten av Soul Society-arcen. En beskyldning for 100 år siden om at Aizen, Gin og Tosen jobbet sammen hadde jo vært alt som trengs for at de skulle skjønne hva som foregikk når Aizen, Gin og Tosen ble "beamet" opp til Hueco Mundo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå