Riot™ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Synes dem legger fint opp til oppstanden av Vizardene. Det virker som Hirako & Co alle ble/blir drept iløpet av denne lille ferie-arcen her (Kubo som endelig tar seg ferie etter 3 år så derfor har vi disse mangafillerne) og Urahara da gjør dem til hva de er per dags dato, lik den måten han gjorde det med Ichigo tidligere i serien. Det virker da logisk nok med tanke på; Urahara nå snakket om å fange opp sjelene til de som hadde blitt forsvunnet ved å putte de i en gigai, noe som betyr at dem ikke vil ha noe krefter fra sin Shinigami form ettersom den da er forsvunnet. Da virker det jo logisk at Urahara finner opp sin Vizard-lage-metode-ting iløpet av denne lille arcen. Ichigo var jo ikke i shinigamiform når han undergikk sin lille prosess for å finne sine egne krefter (siden Buyakuya tok knerten på Rukia sine) Kanskje jeg er litt for hypp idag, men man vet aldri. Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Urahara er jo tøffest da. Han "lekte" med en espada med kun en shikai . Håper vi får se Bankaien til Urahara i neste chapter :!: Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Synes dem legger fint opp til oppstanden av Vizardene. Det virker som Hirako & Co alle ble/blir drept iløpet av denne lille ferie-arcen her (Kubo som endelig tar seg ferie etter 3 år så derfor har vi disse mangafillerne) og Urahara da gjør dem til hva de er per dags dato, lik den måten han gjorde det med Ichigo tidligere i serien. Det virker da logisk nok med tanke på; Urahara nå snakket om å fange opp sjelene til de som hadde blitt forsvunnet ved å putte de i en gigai, noe som betyr at dem ikke vil ha noe krefter fra sin Shinigami form ettersom den da er forsvunnet. Da virker det jo logisk at Urahara finner opp sin Vizard-lage-metode-ting iløpet av denne lille arcen. Ichigo var jo ikke i shinigamiform når han undergikk sin lille prosess for å finne sine egne krefter (siden Buyakuya tok knerten på Rukia sine) Kanskje jeg er litt for hypp idag, men man vet aldri. På hvilket grunnlag kan du kalle følgende mangachapters, mangafillere? WTF. Om Kubo tar eller ikke tar seg ferie har ikke noe å si, enten du vil det eller ikke, så er alt vi får i mangaen cannon, fillers blir kun brukt i Anime delen. For øvrig er de "pendulum" chapters noe av det beste helt siden Soul Society arc'en synes jeg. Endret 11. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Synes flashbacket som er nå er digg, har blitt så utrolig lei bleach sine sammenhengende fighter, derimot ser jeg fram til å se hva Aizen kommer til å gjøre, men samtidig vil jeg vite mer om han, Urahara, Vaizardene og alle andre... Good times! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Enig, syns Bleach har dalt litt før dette flashbacket. Formelen for serien så langt har vært noe sånt som: 1 Ichigo har blitt sterkere og tror han slår alle med innsats. 2 En overlegen fyr kommer og slår han. 3 Ichigo må bli sterkere 4 Ichigo slåss og er ikke sterk nok 5 Ichigo skjønner under kampen at han må bli sterkere og utvikler 'resolve' 6 Ichigo vinner. 7 Tilbake til 1. Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 1 Ichigo har blitt sterkere og tror han slår alle med innsats. 2 En overlegen fyr kommer og slår han. 3 Ichigo må bli sterkere 4 Ichigo slåss og er ikke sterk nok 5 Ichigo skjønner under kampen at han må bli sterkere og utvikler 'resolve' 6 Ichigo vinner. 7 ?????? 8 PROFIT Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Profit må nesten være litt happytime med Orihime snart, kunne ha vært Rukia og men hun ser faen ikke ut. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har selv blitt lei Zaraki etter å se sett at han faktisk ikke kan dø. Greit nok at han er skikkelig sterk og liker å sloss, men kroppen hans er ikke udødelig, særlig ikke etter å ha fått en hånd gjennom hjertet og fått sprengt halve magen vekk. Han superability var også en ekstra hånd på sverdet... Way to go Kubo! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg bare elsker hvordan alle i bleach prøver å drepe sine fiender ved å kutte ved skuldrene og få dem til å blø ihjel. Tror ikke dem lærer i Shinigami Academy at å kutte av hodet er alt som skal til, jaja... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 eller kanskje de lærte det.. noe som er grunnen til at de er så gode til å la være i få hodet kuttet av Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 storyen i bleach burde avsluttes snart, den begynner å bli litt langdryg og har egentlig ikke vært noe bra siden soul society archen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Den archen som pågår nå er dødskjedelig. Venter til de er ferdig. Eneste jeg venter på er fighten mellom SS og HM Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tuller du? Så ut Tessai? Pimp fyr! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Denne arc'en er så langt den beste etter SS, imho. Godt å se at karakterene får litt bakgrunnshistorie. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg liker og liker den nye archen! Legge ned serien? Hvorfor det? Han må da kunne spy ut flere gode historier, selvsagt kommer det noen dårlige innimellom. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Følger med på bleach sjæl og tenkte ikke før nå på at de fantes en tråd... Nettop sett 172 av animé'en og gleder meg til ch -100 som skulle komme i morgen. Bare hva i hampen er det med Tessai? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Blir bra den ja. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Blir spennende å se om noen drar Bankai snart. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 full hollow form og ban kai? det er jo lov å håpe men tror vi må vente med å se ban kai, til vi kommer til "nåtiden".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå