Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Itachi? Du mener Ichigo ikke sant :p

 

I tillegg nevner du One Piece, der har du hele trioen i en post :love:

Djizes, bra jeg har hodet skrudd ordentlig på i alle fall! Sitter å ser på nyeste episoden av Bleach, fighten til Ichigo er fint gjennomført hittil , og jeg har kommet fram til en konklusjon:

 

 

Orihime, .

Orihime for meg er som Sakura i Naruto, helt totalt verdiløs, irriterende kjerring som jeg gir/har alltid/vil alltid gi en god fan i. De to har aldri fungert for meg. At hun har store boobs er bra, men hva med å gjøre Orihime en smule less whinete? Om hun skjerper seg litt så er det visst i strid med feminismen.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hun er ubrukelig når hun bare er redd, men når hun er zaney kan karakteren hennes fungere. Dessverre er vel historien for seriøs for slik humor for øyeblikket.

 

Derfor jeg foretrekker One Piece, nesten uansett hvor seriøs situasjonen er er det litt humor i One Piece. Både Naruto og Bleach har litt sånn seriøs episk handling som ikke etterlater rom for humor nå. Nå prater jeg om anime faktisk. Prøvd å holde meg unna mangan til alle disse seriene, men kun One Piece som gir meg nok kontinuerlig tilfredstillelse til at jeg klarer å holde meg unna. Humor er nyttig når man har dødtid i handlingen.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

jeg vil anbefale animen.. den har flere humor elementer som er en av de tingene som gjør serien så god, men som i alle slike animer er det fillere.. men mange av filler-arcene kunne du sett og aldri funnet ut at det var filler engang.. vil ikke anbefale å hoppe over fillere heller fordi de blander fillere og main-story..

men husk at serien blir bare bedre og bedre etter hvert, så gi de første 50 episodene en kjangs før du bestemmer deg om du vil se videre eller ikke..

 

men jeg vet ikke hva du foretrekker når det kommer til anime eller manga, men anbefaler hvertfall anime over manga med One Piece..

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

Vel da jeg først startet med Anime/Manga konseptet, så gikk det kun i Anime da, så på Naruto, Bleach og etter hvert Fullmetal Alchemist, Blood+, Trinity Blood, Eureka 7 osv. Eneste mangaen jeg leser for tiden er Naruto og Bleach. Til og begynne med var det aldri engang tenkelig å begynne å lese en svart/hvitt manga når jeg kunne se hele handlingen med musikk og animasjon, men etter hvert endret jeg tankegangen min ganske kraftig, så nå er det 40/60 i favør til Anime. Men skal ha det tipset i bakhuet og gi OP en skikkelig sjanse selv om jeg eventuelt skulle komme til å mislike det i starten.

Lenke til kommentar
One Piece er genialt, spesielt når en kommer

over startkneika og ikke klarer å holde igjen

latteren. Surrealistisk humor og en lang spennende

historie.

Slenger meg på toget og er ikke noe annet enn overlykkelig for at jeg gadd å se mer enn ~25 episoder. Starter litt corny og tregt, men ikke la deg "lure". One Piece er episk til tider, og fantastisk latterlig morsomt til tider.

Misunner deg for at du har over 300 episoder å kose deg med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ukitake sammenlignet Gin med Kaien, noe som er ikke direkte imponerende, siden Kaien er baller. Men Gin er uten tvil en av de aller sterkeste ja.

Ja men tror Gin er kapabel til å hamle opp med de fleste, ikke har vi sett hans Bankai heller! Hadde han vært på Kaien sitt nivå ville Hitsugaya lett tatt han når de sloss. Man ser at Gin ikke har tatt i når han har sloss tidligere, så kan ikke vente til en full out fight med han! Blir UTROLIG skuffa hvis han ender opp med å sloss jevnt med stortsett ubrukelige matsumoto bare fordi de har et tidligere forhold. Tror vi ser han in action når flashbacksene er over, er dog veldig interessant å se han i sine yngre dager.

Lenke til kommentar

I sine yngre dager så synes jeg han ser bare helt ekstremt creepy ut, han er tydeligvis en selvgod jævel som egentlig bryr seg om 1 person som vi har sett hittil, nemlig Matsumoto siden de har fortid sammen som du nevner. Nå er jo dette bare en teori, men det kan jo for all del hende at Gin backstabber Aizen tom, litt av en mysterie fox han der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv ikke peiling på hvem det er, men det kan umulig være Gin. Muligens Aizen, min teori er at de er under en slags hypnose og er blitt manipulert til å tro at det er ingen til stede, så går bare Aizen til hver enkelt og slakter dem? Hmm... nei, usikker uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...