Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 tror dette kan bli bortimot en hel Arc med flashback episoder Kanskje vi får se Isshin også Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vel, burde jo det. Håper også vi får se litt av denne Division Zero, dette er uten tvil en ny power tier i Bleach uten like. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 ja dette begynner å ta seg skikkelig opp igjen! gleder meg til neste chapter og det er en stund siden sist.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Sorry, det men jeg har misforstått litt. Men fikk nylig forklaring på hva forskjellen på manga og anime var. Noen som har linker til anime tråden her da? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 manga er tegneserien som forfatteren lager. tilfeldig bilde av en manga side: så blir animen laget ut fra mangaen senere.. animetråden (som jeg vet du har postet i før:p)finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...965&st=1860 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Manga = comic Anime = animasjon Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Chaper out;D Helt grei chapter, skjedde ikke no så særlig mye. Men kult å se hvordan urahara var på den tiden. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Hvilket chapter er bleach på nå? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Er litt forvirret. finner bare 107 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Onemanga.com ; ) Ahh, takk Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sprøtt hvor mange av vizardene som hadde høye posisjoner 100 år siden. Og Urahara ble sannsynligvis kjent med de fleste. Kanskje han har brukt Hougyoko på dem? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ja har også den teorien i hodet, vi får garantert se hva som har skjedd mellom Urahara, Aizen, Vizards og de andre før flashbacks tar slutt. 4/halvparten av vizards er tidligere kapteiner, dette er helt sinnsykt. Disse flashbacks er en ny milepæl i Bleach, har aldri kosa meg mer enn nå. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Ja har også den teorien i hodet, vi får garantert se hva som har skjedd mellom Urahara, Aizen, Vizards og de andre før flashbacks tar slutt. 4/halvparten av vizards er tidligere kapteiner, dette er helt sinnsykt. Disse flashbacks er en ny milepæl i Bleach, har aldri kosa meg mer enn nå. QFT koser meg nå. Uansett hvor cheesy bleach blir så får jeg fortsatt gåsehud når "heltemusikken" kommer og Ichigo drar fram maska. Kun One Piece som får dette til også. HERLIG! Endret 10. april 2008 av neff Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 itachi eller var det ichigo? statser på itachigo jeg.. enig i at One Piece og klarer det men de to er på langt nær de eneste Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Itachi? Du mener Ichigo ikke sant I tillegg nevner du One Piece, der har du hele trioen i en post Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Itachi? Du mener Ichigo ikke sant I tillegg nevner du One Piece, der har du hele trioen i en post Djizes, bra jeg har hodet skrudd ordentlig på i alle fall! Sitter å ser på nyeste episoden av Bleach, fighten til Ichigo er fint gjennomført hittil , og jeg har kommet fram til en konklusjon: dø Orihime, DØ. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 WOW, leste akkurat de to siste kaptitlene i mangaen, fy faen så fett. Nå tar det seg opp her, 10 poeng og hurra for spennende story nå . Har alltid synes Vizardene var den kuleste fraksjonen av figurer og defor er det ekstra kult å få bakgrunnshistorie. Om det blir mange flashbacks så dukker kanskje en ung Kurosaki senior opp også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå