Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ishida hadde faktisk ikke vært så veldig dumt, han er bare en punchingbag nå, ser ikke ut til at han vil bli veldig mye sterkere heller.

Syntes ikke Ikkaku var så dumt heller, selv om jeg gjerne ville sett han forbedre seg litt, han har ikke akkurat utspilt rollen sin. Vil se mer bankai!

Urahara? Never, han KAN bare ikke dø, det hadde nesten vært teit. Han er en veldig viktig person vi ikke vet spesielt mye om.

Noen som godt kunne forsvunnet er Renji og Chad, deres kamper er kjedelige, de er svake og det er ikke så utrolig mye vi trenger å vite om dem lengre. Kan vel fint si de har utspilt sin rolle nå.

Lenke til kommentar
Ishida hadde faktisk ikke vært så veldig dumt, han er bare en punchingbag nå, ser ikke ut til at han vil bli veldig mye sterkere heller.

Syntes ikke Ikkaku var så dumt heller, selv om jeg gjerne ville sett han forbedre seg litt, han har ikke akkurat utspilt rollen sin. Vil se mer bankai!

Urahara? Never, han KAN bare ikke dø, det hadde nesten vært teit. Han er en veldig viktig person vi ikke vet spesielt mye om.

Noen som godt kunne forsvunnet er Renji og Chad, deres kamper er kjedelige, de er svake og det er ikke så utrolig mye vi trenger å vite om dem lengre. Kan vel fint si de har utspilt sin rolle nå.

Renji tipper jeg blir "utskrevet" snart, siden vi alt har fått vite historien hans, og bitch please så teit bankai'en hans er. Rukia har allerede nesten død, så det blir nok en stund til hun går, om hun går. Tipper orihime får en close to death scene snart, bare for å kaste litt bensin på ichigo bålet. Chad har jo akkurat fått powerup så han dør en glorious death mens han beskytter noen.

Noe sier meg at Ishida "takes one for the team" for Ichigo ellerno, siden de har hele den Shinigami vs Quincy / bff's tingen going.

Urahara har for mye historie som ikke er sagt enda, + når(assumptions assumptions) Aizen får fiksa Kings key så trenger jo de en måte å hacke seg inn på også ;)

Lenke til kommentar
Urahara er en wildcard. Han kjører så og si sitt eget løp hva det enn måtte være. Og det gjenstår fortsatt å se om han har virkelig gode intensjoner eller om han er mangas ondeste jævel. :)
True , True. Han kan jo plotte det å "stjele" Kings Key for å bygge om soul society slik han vil, siden han ble kasta ut(husker ikke?) drar en Hitler elns og plotter det å bygge shit slik han vil ha det.
Lenke til kommentar

AMAGAD!! Konge chapter, litt mye snakking, men satan så spennende:p

Lurte på hvem som begynte først mellom Hirako og aizen. ;O

Nå husker jeg ikke helt om det erkorrekt eller ikke. Men ville Urahara at ichigo skulle "bli" hollow/vaizard , siden han ikke grep inn med engang når han ble nesten til hollow?

Må ha vært no kontakt mellom ura og hirako før/etter ichigo ble eller halveis hollow.

Og en annen ting. de backflasha som vi så må jo være ganske "gammle" siden rukia ikke visste hvem dem var?:S

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Rukia var innenfor veggene til Soul Society på den tiden, hun og Renji var sikkert ikke engang akseptert som recruits. Urahara hjelper Ichigo, men hva han egentlig ønsker med han gjenstår å se, han er et mysterie på nivå med Aizen.

Ukens chapter er helt fantastisk bra. Endelig begynner vi å få litt ordentlig backstory og plot istedenfor konstant slåssing som begynte å bli jævlig langtekkelig. Nå vil vi kanskje endelig klare å etablere bånd med flere karakterer vi visste lite om.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Vel nå som vi har funnet ut at Hirako Shinji er en tidligere kaptein (5th Division), så kan man med 100% sikkerhetsmargin si at han har bankai, siden den eneste person som har noensinne blitt omtalt å ikke ha bankai/shikai-release er Kenpachi (11th Division).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ja, nå har jeg kommet til episode 155. Snart der dere er.^^

Tja, du er såvidt halvveis.

Og du får holde øyene godt lukket når du posterher inne :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Kubo min gode mann, nå gjelder det å holde fokuset oppe og levere oss kvalitetschaptere slik som den nyeste, 10/10. Håper dette fortsetter i samme spirit, tror dette kan bli bortimot en hel Arc med flashback episoder, noe jeg skulle personlig ikke hatt noe imot. Det som skjer nå er det som danner hele fundamentet for hvorfor/hvordan. Keep up the good work, Kubo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...