TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg like DBZ og FMA. Kommer jeg til å like Bleach da? Endret 7. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg like DBZ og FMA. Kommer jeg til å like Bleach da? Hvis du liker DBZ så er svaret helt klart ja. FMA er en mye dypere serie enn Bleach noensinne vil bli. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sett litt av Bleach. Ser interesesangt ut. Tøffe scener og folk. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Yeaah Destory that town;D litt kjedelig chapter. Litt for mye lesestoff Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ser ut som det endelig begynner å skje noe nå.. Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 eg syns denne vrien kom altfor fort. Trodde Aizen skulle vente ihvertfall 5-chapters til før han slo igjennom.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) eg syns denne vrien kom altfor fort. Trodde Aizen skulle vente ihvertfall 5-chapters til før han slo igjennom.. Ble positivt overrasket, håper det er ikke lenge til vi får se Yamamoto, Shunsui og Ukitate kicke ass. De 3 mot Aizen, Ichimaru og Tousen, det ville ha vært helt sykt å få sett. Endret 9. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 en ting eg lurer på. eg har en liten flsh der ichigo (hollow mask mode) springer mot aizen tousen og gin, noen som vet hva eg snakker om, for det har liksm ikke skjedd noen plass, og ja.... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 en ting eg lurer på. eg har en liten flsh der ichigo (hollow mask mode) springer mot aizen tousen og gin, noen som vet hva eg snakker om, for det har liksm ikke skjedd noen plass, og ja.... Det er en sekvens fra Bleach spillet. Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 kult, og eg får selvfølgelig ikke mulighet til å spille det spillet... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 kult, og eg får selvfølgelig ikke mulighet til å spille det spillet... Tenk om all animasjon var gjort på den måten som i den lille sekvensen... one can dream. Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 sier noe der. eg har sluttet helt med å se på anime. de blir som å se stillbilder med musikk i bakrgrunnen og dialoger som aldri tar slutt. Manga er 10000 ganger bedre enn anime på alle måter, utenom at du ikke har farge eller musikk da:p Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) sier noe der. eg har sluttet helt med å se på anime. de blir som å se stillbilder med musikk i bakrgrunnen og dialoger som aldri tar slutt. Manga er 10000 ganger bedre enn anime på alle måter, utenom at du ikke har farge eller musikk da:p Før du gir opp anime fullstendig, gjør deg selv en tjeneste og se denne serien: Tengen Toppa Gurren Lagann. Et par episoder er helt greie, men når du har kommet til og med episode 8, GARANTERER jeg deg at du er hektet. Endret 9. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hah, en venn av meg har sett den, sier det samme, kanskje eg skal ta meg tid til det i påsken. btw er den complete? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, serien er helt ferdig, er 27 episoder til sammen. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 oj,oj nå begynner det å skje ting! men skal ikke spoile Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Utrolig kul chapter ;D Gleder meg til fighten mellom Aizen+ og resten av SS og Urahara(kanskje faren til itchigo og han brillefyren) Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gleder meg til å se bankaien til Urahara! Gleder meg til å se releasen til Isshin. Men sa ikke han at han ikke var ved full power lenger, det plager meg skikkelig... :/ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 OG DER har Bleach tatt seg opp igjen, ladies & gentlemen! Det er så sykt mye jeg gleder meg til nå, at det er ikke vits å ramse opp engang. Dette her vil føre til at vi vil mest sannsynligvis får se de mest sinnsyke kampene så langt, og bare ta en titt på chars som vil mest sannsynligvis engange i combat (listet opp kun de som jeg mener er Godly): Yamamoto Aizen Shunsui Gin Urahara Ryuuken Stark Ukitake Isshin Shinji _____________ Alle andre, be they good or bad, som prøver å slåss mot noen av de gutta der, kommer til å bli brutalt slaktet. Bring on the thunder! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har begynt å se på Bleach på youtube nå Starter med enern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå