Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tja, Kubo liker damer med store bryst. Ikke så overraskende. Men kjipt hun gikk tilbake igjen.. Gratulerer med 5000-innlegg da Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hva skjedde i det siste chaptere no da.. var det slutt på fighten med byakuga? jeg synes bleach er så dårlig for tiden at jeg ikke klarer å skille ukene lenger samme med Naruto. Serierer som jeg faktisk digger på ukentlig basis er bare One Piece, Hajime no Ippo, XXXholic, TRC og Fairy Tail. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hva skjedde i det siste chaptere no da.. var det slutt på fighten med byakuga? jeg synes bleach er så dårlig for tiden at jeg ikke klarer å skille ukene lenger samme med Naruto. Serierer som jeg faktisk digger på ukentlig basis er bare One Piece, Hajime no Ippo, XXXholic, TRC og Fairy Tail. Den kampen ble ferdig for et chapter siden eller noe slikt. Lenke til kommentar
akan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 aahh... det var den med babyen ja ^^ får håpe det blir kenpachi fight no da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Når er det mangan kommer ut egentlig? er det på mandager eller onsdager? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 fredager eller lørdager... visst det er i japan du mener er det på mandager.. 2-3 dager etter vi får se den.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 hva skjedde i det siste chaptere no da.. var det slutt på fighten med byakuga? jeg synes bleach er så dårlig for tiden at jeg ikke klarer å skille ukene lenger samme med Naruto. ganske enig(med untak av naruto). Synest handlingen i bleach har tapt seg betraktlig. Men for all del. det er forsatt en underholdene serie. Lenke til kommentar
Mieko Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 kor kan man lesa mangaen i Bleach? vet bare hvor kan finne mangaen i Naruto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 kor kan man lesa mangaen i Bleach? vet bare hvor kan finne mangaen i Naruto http://www.onemanga.com/Bleach/ f.eks Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Mente selfølgelig det motsatte, hvor langt i mangaen animen har kommet Men fant ut av det i stad. Er det forresten noen måte å laste ned episodene på, samme som man gjør med Naruto på narutofan? Endret 24. desember 2007 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Rukia har akkurat møtt sin arrancar i animen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Lurer forresten på om Yachiru er i nærheten av Kenpachi, det hadde vært stilig å se om hun gjorde noe . Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Oh lawd, sikkert kjempelurt å fornerme Kenpachi i dette chapteret . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 :!: Morsom måte han "fikset" Nemu på. Men blir bra når Kenpachi blir seriøs ja. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jævla sjuk chapter.!! Lurer på hvordan animien vinkler denne. Men niice ;D Lenke til kommentar
kweck Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Denne ukens chapter er enda sykere: For de som vil se hva jeg snakker om: http://www.bleachasylum.com/showthread.php?t=3233 Credits til Spacecat for detta Endret 1. februar 2008 av kweck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Oi oi. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hmmm hmmm hmmm, i motsetning til naruto vil jeg si at animeen i bleach faktisk er bedre enn mangaen. Dødsfete kamper i bleach som passer dødsgodt for anime, men stort mer er det ikke i storyen. Med tanke på det som skjer nå så må jeg bare si at jeg digger Kenpachi..gi meg en protagonist for en gangs skyld som er like overlegen og selvsikker som ham (hmm hellsing har jo det egentlig), og faktisk kicker ass. By the way, kenpachi må bare ha lekt seg masse med ichigo da de sloss, er ikke sjangs at ichigo kunne ha fått en draw med ham om han faktisk gikk full out. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kenpatchi er faen'ma syk! ;p tåler mye han. som han ene kisen sa "Han har mistet så mye blod at man kunne bade i det" Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Der var det over for Nnoitras del, Kenpachi er crazy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå