akan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 chaptere kommer vanligvis på fredager i allefall i det siste... det er opp til de som scanner det inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 chaptere kommer vanligvis på fredager i allefall i det siste... det er opp til de som scanner det inn. Jepp, kommer ut tidlig på fredager ja. Det har det vel gjort en stund nå også. (shonen-jump) Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) nvm så ikke ny side men de første spoilerene pleier å komme på onsdager Endret 7. november 2007 av Inverno Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg leste akuratt mangaen(Chapter 0ne) for første gang bare for å se hvordan det var...En ting jeg lurer på er når den første hollowen som ichigo dreper så blir hele familien han skada og faren nesten drept.Men senere i Animen så får vi vite at faren er drit sprek. Hvorfor beskytta ikke faren familien sin? Mangaen er ikke like kult som animen da:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du har lest et kapittel og kommer her og sier den ikke like kul? Men Isshin fikk vel tilbake noen krefter av Uruhara eller noe sånt. Tror ikke vi har fått vite noe særlig om hans bakgrunn enda. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du har lest et kapittel og kommer her og sier den ikke like kul? Men Isshin fikk vel tilbake noen krefter av Uruhara eller noe sånt. Tror ikke vi har fått vite noe særlig om hans bakgrunn enda. Jeg mener bare det at jeg er kanskje ikke så fantasifull sjøl og da syntes jeg det er bedre med "levende bilder". Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 men for noen dårlige levende bilder >< synes bleach mangaen er grei jeg... animen var bra de første 60 episodene og men en stund siden jeg hadde glede av og se den... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Grei chapter;D Fikk ihvertfall mere innblikk av han fyren, husker ikke nr helt. Tipper at en av kapteinene i HM dør Yamada hanataroum, kom.. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) hm.. hvem tror du dør da? visst byakuya død dør rukia og han 4.div fyren og.. visst kenpachi dør, dør ichigo. unohana chad og mayuri renji og ishida.. hadde vært tøft men tror ikke det.. håper jeg tar feil. Endret 17. november 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Tror ikke noen dør. Og det var heller ikke et bra chapter, skjedde jo ikke noen ting. Endret 17. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 HHvilken manga chapter er det animen er på nå? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 animen har fillere nå... med fra der fillerene begynnte var de på 248.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ser ut som han ene arrancan er ute;D Bra chapter.. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg har begynt å lese mangaen nå(fra da de går inn i Hueco Mundo) for jeg orka ikke å vente lengre på animen, men etter at jeg har lest litt så ser jeg for at det blir verdt å vente Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når Zaraki kom inn i HM så fikk jeg frysninger i hele kroppen og ble så gira at jeg nesten rista i stolen! Greide ikke å la vær å smile Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 noen som kan si meg hvilket chapter animen har kommet til? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 249.... går du litt opp på siden og ser hva jeg skrev der er det ikkje ett vanselig reknestykke... Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 249.... går du litt opp på siden og ser hva jeg skrev der er det ikkje ett vanselig reknestykke... Mulig det, men jeg ville ikke lese noe for å ikke få noe spoilet Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 helt grei chapter(301) mye part.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noe liv her? Akkurat lest igjennom, sjokkerende å finne ut at Nel var ei dame, men så plutselig en baby igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå