Lawliet Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Her kan vi diskutere bleach manga Kan begynne med det nyeste kapittelet(266). Kan ikke fårestille meg att rukia klarer å slå enn espada Endret 12. mars 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Bleach Kan man ikke diskutere manga der også eller? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Den tråden er vel primært for animé'n? Synes denne tråden burde holdes i livet. Edit: 666 innlegg! Endret 11. mars 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) hadde det ikke vært en ide å åpnet en manga tråd? for de fleste som leser manga følger vel med på de 3 store (Bleach, Naruto og One Piece) så kan vi heller kanskje snakke i spoilere på annen manga som ikke så mange leser On Topic: Det ble som jeg trodde med ukens Bleach Han kunne ikke blitt så slem ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 11. mars 2007 av akan Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 hadde det ikke vært en ide å åpnet en manga tråd? for de fleste som leser manga følger vel med på de 3 store (Bleach, Naruto og One Piece) så kan vi heller kanskje snakke i spoilere på annen manga som ikke så mange leser On Topic: Det ble som jeg trodde med ukens Bleach Han kunne ikke blitt så slem ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8132738[/snapback] Jo det kunne jo vert en ide men no har vi jo naruto og bleach så kan jo dei som vil berre lage en one piece tråd Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Håper vi får se Rukia gjør bankai i neste kapittel Lenke til kommentar
akan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tror ikke tiden er kommet for det riktig enno vi har jo ikke sett særlig mye til shikai'en, bare den biten som var i animen nettopp, så tror det blir en ny måte å bruke den på ( slik som med Ichigo og snurre rundt sverdet for så å kaste det.) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Tror ikke tiden er kommet for det riktig enno vi har jo ikke sett særlig mye til shikai'en, bare den biten som var i animen nettopp, så tror det blir en ny måte å bruke den på ( slik som med Ichigo og snurre rundt sverdet for så å kaste det.) 8136916[/snapback] Ja det er kansje en stund igjen til vi får se rukias bankai, men synst ikke dere han kaien fyren er litt svak til å vere espada? Lenke til kommentar
akan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 er jo ikke kaien da men han har tydlighvis et talent som ligner litt på aizens, selv om det er litt dårligere og funker på en annen måte men kan han kopiere hvem han vil så er det en ganske bra skill, og vi har jo ikke sett han gjøre noe enno da Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 lest 267 nå Sier som rukia: "what on earth are you". Endelig fikk vi se espada sword release Lenke til kommentar
Xenphon Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ganske bra gjort av han Rukia drepte å være i Espada, siden han faktisk bare er en gillian. Nå venter jeg egentlig spent på å se hvordan det går med Renji. Lurer på hvordan han takler situasjonen han er i. Han kan jo ikke realease bankai. Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 kanskje han gjør det på samme måten som Rukia? (spells) eller så kan han vel få hjelp av hollowen som løper etter han hele tiden (virker som han er litt sterk av seg ^^) Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 vet jo egentlig ikke om Rukia klarte å drepe han enda de men.. ;p Renji er ganske dårlig i demon arts so tviler på at han bruker det. Men finner han ikke en måte å få tilbake ban kaien tror jeg han kommer til å bli skameigd ;p Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 hm.. Ulquiorra vs Ichiogo.. hvordan skal dette gå? Ichigo kommer til å bli drept, om han ikke får en mirakuløs power up eller noen kommer og redder han.. (isshin mb?) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 one espada down, nine more to go ja dette kan bli tøft for ichigo. veldig spent på å se ka Ulquiorra kan Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 tror flere av espardaene dør, for jeg tror poenget er at det skal bare være vastrolorder igjen til slutt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Klarte ikke å vente lengre, så nå leste jeg de 6 kapitlene jeg hadde spart opp, og kan dermed delta i denne tråden! (litt skuffende at det er så lite aktivitet her) Men de siste kapitlene var syke! Lenke til kommentar
akan Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 jeg for min del har mer enn nok av mitt mangaprat på mangahelpers så har ikke det største behovet for annet enn å komme med ett innspill eller to ^^ men gleder meg sykt til neste fighten til ichigo og lurer på hva renji gjorde der delte han den opp som i kampen med aizen? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Snart dukker det vel opp mer back-up vil eg tro ichigo, renji og ishda vs. 9 espada + gin,tousen og aizen kan vel bli litt for tøft Endret 4. april 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Klarte ikke å vente lengre, så nå leste jeg de 6 kapitlene jeg hadde spart opp, og kan dermed delta i denne tråden! (litt skuffende at det er så lite aktivitet her) Men de siste kapitlene var syke! 8307540[/snapback] hehe visste at du ikke kom til å klare å holde deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå