Melisma Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvorfor vil ikke profilbildet mitt vises da? Jeg har lastet det ned men det kommer jo ikke fram?? skjønner ikke hva jeg gjør galt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er avatar - og ikke profilbilde - du skal laste opp bildet ditt som. Bildet ditt er for øvrig for stort, det samme med filstørrelsen. Det må resizes før du bruker det som avatar. Og en ting til - ro ned bruken av store bokstaver, det føles skrikende. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Det er avatar - og ikke profilbilde - du skal laste opp bildet ditt som. Bildet ditt er for øvrig for stort, det samme med filstørrelsen. Det må resizes før du bruker det som avatar. Og en ting til - ro ned bruken av store bokstaver, det føles skrikende. 8129795[/snapback] Ja ok, da prøver jeg igjen,, og caps off... Takk for svar Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg