Rob1N Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Prøvde å slette Microsoft Office 2003 men får jeg opp feilmelding om at det ikke går. Akuratt samme melding får jeg opp da jeg prøvde å innstalere Nero 7. Feilmeldingen: "Får ikke tilgang til Windows Installer-tjenesten. Dette kan skje hvis du kjører Windows i sikkermodus, eller hvis Windows Installer ikke er installert på riktig måte " Mulig å skru av sikkermodusen? Viss ja, hvordan? Noen som kan hjelpe meg? Endret 11. mars 2007 av Rob1N Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Sikkermodus er en egen oppstart option når du booter pc'en. Får den frem ved å trykke på F5 under bootingen. Det pleier derimot å stå sikkermodus i hvert av hjørnene på desktoppen din når du kjører sikkermodus, i tillegg er grafikken ganske crappy. Så hvis ikke det er tilfellet hos deg, er det ikke sikkermodus som skaper problemet. Lenke til kommentar
Rob1N Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hva er det som er problemet da? Endret 11. mars 2007 av Rob1N Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Sannsynligvis "windows installer". Antar du har rebootet maskinen og prøvd på nytt? Hvis ikke det hjalp, må du nok kjøre en ny windows install eller repair. Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du kan prøve å reinstallere Windows Installer (kan lastes ned her ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå