Gjest Anonym_j16 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vi går ikke på samme skole, nei. Vi bor et stykke unna hverandre, og vi ser hverandre ikke så ofte. Nei, det er på en måte "hemmelig". Ingen andre enn oss to som veit om det.. Den tida vi holdt hender/jeg lå i fanget hans var det jo noen som lurte på om vi var sammen/hadde noe på gang. Men det var før. Hvis det er noen vi kjenner til stede nå, så oppfører vi oss normalt. Heller ingen som veit at det gikk så langt i første omgang... Så, det er ingen andre som har noen meninger på en måte... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vi går ikke på samme skole, nei. Vi bor et stykke unna hverandre, og vi ser hverandre ikke så ofte. Nei, det er på en måte "hemmelig". Ingen andre enn oss to som veit om det.. Den tida vi holdt hender/jeg lå i fanget hans var det jo noen som lurte på om vi var sammen/hadde noe på gang. Men det var før. Hvis det er noen vi kjenner til stede nå, så oppfører vi oss normalt. Heller ingen som veit at det gikk så langt i første omgang... Så, det er ingen andre som har noen meninger på en måte... 8145012[/snapback] Du har hatt følelser for vedkommende i månedsvis, og vil nå ha sex med han. For å være helt ærlig, så tviler jeg på at følelser ikke vil blande seg inn igjen om du begynner med det.. AtW Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 nei..det går ikke..f.g.f funker aldri..en eller annen gang så kommer følelsene hos en av dere...tro meg... Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Fuck Buddies er som kommunismen. Fin i teorien. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) funker vel kun viss det ikke er noen ¤gnist¤ fra begynnelsen, noe som det ofte er Endret 2. april 2007 av Goldeneye Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lasse_* Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Sex venner er jo digg da..! Lenke til kommentar
Gjest Anonym_j16 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vel, jeg får se hva som skjer. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det fungerer utmerket for den som ikke har følelser så lenge han er en drittsekk. Men når han har blitt fortalt at den andre har følelser så burde han være mann nok til å styre sine lyster. Du kan selvfølgelig fortelle ham at du ikke har de følelsene du hadde, men det verste er ikke at du lyver for ham. Det verste er at du lyver for deg selv. Du kan heller ikke laste ham for det om du har løyet om følelser/ikke følelser. Jeg vil anbefale deg å være ærlig mot deg selv. Du vet at å fortsette med det når du vet at han ikke har følelser for deg vil til slutt såre deg mer. Ja, det er en mulighet for at han får følelser for deg, men de er nok minimale. Min anbefaling: Ikke omgåes han med mindre dere er flere. Er det bare dere to så blir lysten fort sterkere enn forstanden. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det fungerer utmerket for den som ikke har følelser så lenge han er en drittsekk. Men når han har blitt fortalt at den andre har følelser så burde han være mann nok til å styre sine lyster. Du kan selvfølgelig fortelle ham at du ikke har de følelsene du hadde, men det verste er ikke at du lyver for ham. Det verste er at du lyver for deg selv. Du kan heller ikke laste ham for det om du har løyet om følelser/ikke følelser. Jeg vil anbefale deg å være ærlig mot deg selv. Du vet at å fortsette med det når du vet at han ikke har følelser for deg vil til slutt såre deg mer. Ja, det er en mulighet for at han får følelser for deg, men de er nok minimale. Min anbefaling: Ikke omgåes han med mindre dere er flere. Er det bare dere to så blir lysten fort sterkere enn forstanden. Håper det hjelper. 8254680[/snapback] Pokker. Glemte logge inn før jeg svarte. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Så lenge dere begge vil gjøre det og synes det er kos, er det vel Ok? Hvorfor skal man tvinge seg selv til å ikke gjøre noe man liker å gjøre? Nei, gjør det du har lyst til. Men selvsagt bør dere være klar over at ting kan bli vanskeligere over tid. En kan få sterke følelser, mens den andre ikke har det. Du bør også være klar over at spesielt kvinner kan få varmere følelser for noen ved ofte nærhet og sex, dersom kimen er der fra før. Vennskapet kan bli vanskelig å videreføre hvis det blir et smertelig brudd, og dere kan bli fristet til "utroskap" med hverandre etter at dere har blitt sammen med andre - spesielt hvis bare den ene av dere er sammen med noen. For å nevne noe. Så ikke nekt deg selv kos, nærhet og sex, men avslutt hvis det blir vanskelig for deg på noen måte. Lenke til kommentar
Gjest Anonym_j16 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det fungerer utmerket for den som ikke har følelser så lenge han er en drittsekk. Men når han har blitt fortalt at den andre har følelser så burde han være mann nok til å styre sine lyster. Du kan selvfølgelig fortelle ham at du ikke har de følelsene du hadde, men det verste er ikke at du lyver for ham. Det verste er at du lyver for deg selv. Du kan heller ikke laste ham for det om du har løyet om følelser/ikke følelser. Jeg vil anbefale deg å være ærlig mot deg selv. Du vet at å fortsette med det når du vet at han ikke har følelser for deg vil til slutt såre deg mer. Ja, det er en mulighet for at han får følelser for deg, men de er nok minimale. Min anbefaling: Ikke omgåes han med mindre dere er flere. Er det bare dere to så blir lysten fort sterkere enn forstanden. Håper det hjelper. 8254680[/snapback] Jo, hvis jeg hadde hatt følelser for han så.. Situasjonen er slik at jeg ikke lenger føler noe mer for ham. Jeg lyver verken for meg selv, eller ham. Og det er ikke det at han ikke klarer og styre seg. Han respekterte at det var "slutt" da jeg fortalte han hva jeg følte (da). Men ting er anderledes nå.. Hvis jeg skulle slutte å omgåes med han, hadde jeg dødd. Han er en av mine beste venner... Hadde vi ikke vært så gode venner, så kanskje jeg kunne prøvd å unngå han litt. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg lyver verken for meg selv, eller ham. 8261237[/snapback] Da sier vi det... Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 For meg har dette aldri fungert.. Jeg hadde en vennine engang som jeg holdt på med på samme måte som dere gjør.. Vi ble også enige om at vi ikke skulle fortsette om den ene fikk type/dame. Hun fikk seg type og vi sluttet.. Nå er det 13 måneder siden jeg har sett hun og snakker sjeldent med henne.. Angrer sykt på at det uviklet seg slik det gjorde.. Men jeg tror vi skal klare å fikse vennskapet vårt med tiden ihvertfall Ingen av oss er sure på hverandre eller noe sånt.. Men jeg ville ihvertfall ikke anbefalt det selv om det er opphissende og alt det der.. Dukker alltid opp noe trøbbel.. Og finner folk ut av det kan du fort bli betraktet som en tøs. Det behøver ikke være helt korrekt, men mange som blir det.. Selv ville jeg heller anbefalt deg å ikke være så sexgal.. Skaff deg heller en type som du har herlig sex med Lenke til kommentar
Gjest Anonym_j16 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 For meg har dette aldri fungert.. Jeg hadde en vennine engang som jeg holdt på med på samme måte som dere gjør.. Vi ble også enige om at vi ikke skulle fortsette om den ene fikk type/dame. Hun fikk seg type og vi sluttet.. Nå er det 13 måneder siden jeg har sett hun og snakker sjeldent med henne.. Angrer sykt på at det uviklet seg slik det gjorde.. Men jeg tror vi skal klare å fikse vennskapet vårt med tiden ihvertfall Ingen av oss er sure på hverandre eller noe sånt.. Men jeg ville ihvertfall ikke anbefalt det selv om det er opphissende og alt det der.. Dukker alltid opp noe trøbbel.. Og finner folk ut av det kan du fort bli betraktet som en tøs. Det behøver ikke være helt korrekt, men mange som blir det.. Skaff deg heller en type som du har herlig sex med 8266127[/snapback] Lettere sagt enn gjort =/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Lettere sagt enn gjort =/ 8273045[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Lettere sagt enn gjort =/ 8273045[/snapback] Hvorfor det? 8273087[/snapback] Kanskje fordi alle ikke er like komfortable med din metode når det er snakk om fremmede Hei. Pule? Funker på Mirann. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Selv ville jeg heller anbefalt deg å ikke være så sexgal..8266127[/snapback] "Sexgal"? Er denne jenta sexgal (nymfoman) fordi hun har et seksuelt forhold med en person, uten å være sammen med ham? Nei. Du burde kanskje moderere deg selv litt og ikke slenge ut ting som kan virke sårende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Selv ville jeg heller anbefalt deg å ikke være så sexgal..8266127[/snapback] "Sexgal"? Er denne jenta sexgal (nymfoman) fordi hun har et seksuelt forhold med en person, uten å være sammen med ham? Nei. Du burde kanskje moderere deg selv litt og ikke slenge ut ting som kan virke sårende. 8275317[/snapback] ¨Kan jo hende hun har ett sånt forhold fordi det tenner henne ekstra mye og derfor kan ha seg mye..derfor sexgal Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje fordi alle ikke er like komfortable med din metode når det er snakk om fremmede 8273792[/snapback] Jeg regner med du så seriøsitetsnivået i det sitatet. ¨Kan jo hende hun har ett sånt forhold fordi det tenner henne ekstra mye og derfor kan ha seg mye..derfor sexgal 8276139[/snapback] Nymfomani er vel ansett som en lidelse. Å være glad i sex er langtifra nymfomani. nymfomani ~mani' -en (se -*mani) sykelig forsterket kjønnsdrift hos kvinner Å ha kjønnsdrift er ikke sykelig. Når man lider av nymfomani, har man en ekstrem trang til seksuell utfoldelse i de merkeligste situasjoner, og da snakker jeg ikke om å tenke "Hm, nå kunne jeg tenkt meg å pule". Hyperseksualitet er en psykisk lidelse hvor en kvinne (nymfoman) eller mann (satyroman) plutselig føler seg tvunget til å ha seksuelt samkvem, uansett hvor de befinner seg. Ergo det er en form for tvangstanker, og kan ikke sammenlignes med å ha et aktiv sexliv i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Erik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har bare et spørsmål til alle sammen her.... Er en gutt som har kjæreste. Hun har aldri hatt noen fuckfriend før, og vi "kødder" litt om dette temaet. For hun har fortalt meg at det er flere av hennes venninner som har såkaldte fuckfriends. Så lurte jeg på om dette er normalt? Jeg mener, jeg har aldri hatt noen fuckfriend. Har bare pult kjæresten min jeg.... Men er det slik at jenter som er single stort sett har en fuckfriend? Er dette vanlig/normalt? Jeg ble liksom litt forskrekket jeg, men mulig det bare er meg som ikke har fulgt med i timen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå