LucarioX Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har akkurat spilt masse Daxter til PSP. Har klart 60% av spillet eller noe sånt, men sitter fast på en boss. Synes dette spillet er helt genialt! Men det er synd at jeg ikke har en PS2 eller en PS3 så jeg kan spille de andre spillene i serien. Tror dere det er mulighet for at det kommer flere Jak and Daxter spill til PSP? Kanskje en remake av Jak and Daxter 1 til PS2? Hva tror dere? Har så lyst på flere spill i denne fantastiske serien Lenke til kommentar
balder Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har akkurat spilt masse Daxter til PSP. Har klart 60% av spillet eller noe sånt, men sitter fast på en boss. Synes dette spillet er helt genialt!Men det er synd at jeg ikke har en PS2 eller en PS3 så jeg kan spille de andre spillene i serien. Tror dere det er mulighet for at det kommer flere Jak and Daxter spill til PSP? Kanskje en remake av Jak and Daxter 1 til PS2? Hva tror dere? Har så lyst på flere spill i denne fantastiske serien 8129501[/snapback] Hei, eg har spilt alle Daxter spillene og eg er enig. Det er bra. Eit annan spill som du må prøve er Ratchet & Clank. Like bra som Daxter serien! http://www.gamespot.com/psp/action/ratchet....html?q=ratchet Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Takk for tipset Har sett litt på det og det ser ganske bra ut Er det mange ute baner/steder der? Liker å utforske steder med litt gress og grønt etc.. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 RaC er litt mer skytespill en Daxter er. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) anbefaler på det sterkeste ratchet and clank, sitter nå fast på siste boss men uansett, vis du likte Daxter kommer du til å elske dette spillet. Det som er bra er at det er så mye variert gameplay og mange minispill. Og grafikken ser like bra ut som PS2 versionene. Kontrollen kan være litt vanskelig på starten men etter 10 min, så ligger det støpt i henda. nå har jeg ikke enda prøvd online delen enda da men gleder meg :!: Endret 11. mars 2007 av Gitaroo Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Høres bra ut Har det kommet ut? Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 det er vel uvesentlig om hvordan jeg fikk tak i det...... det er ikke lov å piratkopirere ------------------ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå