Gå til innhold

Gensere med eget trykk. Bestille i Norge

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om noen visste om noen Norske sider som selger gensere med valgfri tekst trykket på dem? Så på Spreadshirt sine sider og tenkte å kjøpe derfra, men etter som jeg skjønte blir det bestilt fra Tyskland og derfor kommer det MVA. og masse annet tull i tillegg, så det blir sabla dyrt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Kommer jo toll siden det er på Tyskland, og er litt surt å betale 25% ekstra da. (det blir medregnet frakt i mva.en)

8257688[/snapback]

Det er ikke toll, men du må regne med de 25% for merverdiavgift. Du kan også slippe tollgebyret ved å fortolle selv, noe jeg selv glemte da jeg kjøpte min genser.

Lenke til kommentar

Ja, men så veldig dyrt blir det ikke. Hvor mange motiver/mye tekst er det snakk om?

Genserne og trykket er av veldig god kvalitet, så det veier opp for det. Dessuten er det en tjeneste "utenom det vanlige". ;)

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

Tenkte tre linjer med hvit trykk på fronten. Kommer på ca. 350kr uten frakt, så blir vel rundt 500kr tilsammen med frakt og MVA, og det er litt mye å legge ut for en genser imo, spesiellt sett at jeg mest ville ha noe tull trykt der for gøy. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...