Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Siden du tydeligvis ikke forstod det jeg skrev så får du finne det ut selv med tissen din.

8133308[/snapback]

 

Slående forklaring. Veldig konstruktivt.

8133571[/snapback]

 

hehe ja utrolig hva slags gullkorn som kan komme om man bare leter lenge nok vettu;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden du tydeligvis ikke forstod det jeg skrev så får du finne det ut selv med tissen din.

8133308[/snapback]

 

Slående forklaring. Veldig konstruktivt.

8133571[/snapback]

 

hehe ja utrolig hva slags gullkorn som kan komme om man bare leter lenge nok vettu;)

8136953[/snapback]

Jepp jepp.. Men Snapback siden du mener at vi ikke skjønner det så kunne du jo prøvd å komme med noe mer konstruktivt enn " så får du finne det ut selv med tissen din." Det er litt for barnslig får meg altså..

Lenke til kommentar

Selv med 20+ syns jeg ikke det er mye hvis det var ifra alderen 16-25år.

Men hvis ei kvinne er oppi 25-30+ alderen og skifter partner 2-3 ganger i året, da begynner det å bli skeptisk.

 

Har litt det med Spartan sa, sexualdrift, mangelfulle utviklede egenskaper på området som empati og lojalitet osv.....

Lenke til kommentar
Ok det er kanskje litt slemt sagt, men er det en Pen jente, vil flere prøve seg på henne, erego hun vil ha flere sjanser enn andre, ikke at hun nødvendigvis er billig.

8133707[/snapback]

 

Hvis alle som prøver seg på henne får napp så er hun billig :p

8136221[/snapback]

 

 

ikke sånn ment da. Se det slik: To Damer:

 

En av de er kjempepen og får 100 sjanser til å ha sex. hun ligger med 10 av de.

 

En annen er ikke fullt så pen, og får 10 sjanser til å ha sex, hun ligger med 1 av de.

 

De har begge kun ligget med 10% av alle sjansene de har hatt. Den første har ligget med flere siden hun fikk flere sjanser... skjønner?

Endret av Goldeneye
Lenke til kommentar

"Hvor mange er for mange?"

 

Pja, hvis hun passerer 500-tallet innen fyllte tredve så er det nok litt i overkant...

 

Men fra spøk til 12.7 - Antallet partnere hun har hatt før meg interesserer meg midt på leggen. Jeg syns det er en privatsak som jeg ikke har noe med, og jeg interesserer meg nok mer for hvordan tilstandene er når hun er sammen med meg.

 

Er hun ærlig og klarer å skape tillit i det forholdet vi har her og nå så er det meg i utgangspunktet knekkende likegyldig hvor mange hun har pult før meg...

Lenke til kommentar
Etter min erfaring har de som med størst sexualdrift også mangelfulle utviklede egenskaper på området som empati og lojalitet. Dette gjelder ikke bare mot "sexpartnere", men også mot familie, venner, kollegaer osv.

 

En med mange sexpartnere er altså i mine øyne ikke bare en person som liker sex, men også en som ofte mangler et balansert forhold til menneskene rundt seg.

Disse personene har gjerne egenskaper som egoister, døgndrivere og lite tålmodighet.

 

Så når man kommer forbi diskusjonen hvor mange ganger du har gitt eller fått en tiss, så kan man lure om enkelte ikke klarer å etablere en forhold med andre over apekattstadiet.

8132076[/snapback]

 

Seriøst jeg blir provosert av deg, at det går ann å ha en slik mening. Da har ikke du vært borti mange av de jentene. Hvis jenta har hatt seg med mange gutter så er henne ubalansert, egoist, døfndrivere og har liten tålmodighet? omg. at det det går ann. Sier ikke mer enn dette, men det var et skikkelig tafatt svar av deg..

Lenke til kommentar

Mange av dere har skrevet at dere er uenige med meg. Noen av dere går også til delvis personangrep. Jeg antar derfor at mine meninger provoserer fordi de treffer et sårt punkt og ikke fordi de er ment å være noen fasit. Tross alt kan dette gjelde begge kjønn. Jeg merker meg også at bruken av ordet "tiss" ikke faller så heldig ut blant den kvinnelig delen av forumet.

 

Altså, er dere jentene er så sneversynte og sære at dere ikke tåler å bli provosert uten å gå til personangrep ? Skulle nesten tro at dere ikke tåler å bli motsagt fordi dere har bodd for lenge alene i en hybel uten en partner som kan jekke dere ned fra deres høye pidestall.

 

Hadde dere istedenfor lest mellom linjene ville dere se at det jeg skriver er: Man blir som man lever. Enda enklere forklart for de som fortsatt ikke skjønner: Spiser du mye fett mat, kan du bli fett. Drikker du mye alkohol, kan du bli alkoholiker. Lever du i løse sexuelle forhold, kan du få problemer å binde deg til et stabilt forhold. osv.

 

Er dette så vanskelig å forstå eller tror dere fortsatt på julenissen ?

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Mange av dere har skrevet at dere er uenige med meg. Noen av dere går også til  delvis personangrep. Jeg antar derfor at mine meninger provoserer fordi de treffer et sårt punkt og ikke fordi de er ment å være noen fasit. Tross alt kan dette gjelde begge kjønn. Jeg merker meg også at bruken av ordet "tiss" ikke faller så heldig ut blant den kvinnelig delen av forumet.

 

Altså, er dere jentene er så sneversynte og sære at dere ikke tåler å bli provosert uten å gå til personangrep ? Skulle nesten tro at dere ikke tåler å bli motsagt fordi dere har bodd for lenge alene i en hybel uten en partner som kan jekke dere ned fra deres høye pidestall.

 

Hadde dere istedenfor lest mellom linjene ville dere se at det jeg skriver er: Man blir som man lever. Enda enklere forklart for de som fortsatt ikke skjønner: Spiser du mye fett mat, kan du bli fett. Drikker du mye alkohol, kan du bli alkoholiker. Lever du i løse sexuelle forhold, kan du få problemer å binde deg til et stabilt forhold. osv.

 

Er dette så vanskelig å forstå eller tror dere fortsatt på julenissen ?

8143511[/snapback]

 

 

Det du skrev nå er jeg helt enig i. Men det du skrev i stad "jenter blir ubalansert, egoist, døgndriver og har liten tålmodighet hvis de har seg med mange". Det syns jeg bare var tåplig. Men ja, du har helt rett, hvis en jente lever levet med mange sexpartnere kan hun ha vansker for å binde seg. Men hun er ikke ubalansert, egoist, døgndriver og har liten tålmodighet for det! Mener nå jeg da.

 

Og hvis du føler at jeg gikk til person angrep på deg så var ikke det meningen. Men syns bare noen av utsagnene dine var bare bullshit..

Lenke til kommentar
Mange av dere har skrevet at dere er uenige med meg. Noen av dere går også til  delvis personangrep. Jeg antar derfor at mine meninger provoserer fordi de treffer et sårt punkt og ikke fordi de er ment å være noen fasit. Tross alt kan dette gjelde begge kjønn. Jeg merker meg også at bruken av ordet "tiss" ikke faller så heldig ut blant den kvinnelig delen av forumet.

 

Altså, er dere jentene er så sneversynte og sære at dere ikke tåler å bli provosert uten å gå til personangrep ? Skulle nesten tro at dere ikke tåler å bli motsagt fordi dere har bodd for lenge alene i en hybel uten en partner som kan jekke dere ned fra deres høye pidestall.

 

Hadde dere istedenfor lest mellom linjene ville dere se at det jeg skriver er: Man blir som man lever. Enda enklere forklart for de som fortsatt ikke skjønner: Spiser du mye fett mat, kan du bli fett. Drikker du mye alkohol, kan du bli alkoholiker. Lever du i løse sexuelle forhold, kan du få problemer å binde deg til et stabilt forhold. osv.

 

Er dette så vanskelig å forstå eller tror dere fortsatt på julenissen ?

8143511[/snapback]

 

 

Det du skrev nå er jeg helt enig i. Men det du skrev i stad "jenter blir ubalansert, egoist, døgndriver og har liten tålmodighet hvis de har seg med mange". Det syns jeg bare var tåplig. Men ja, du har helt rett, hvis en jente lever levet med mange sexpartnere kan hun ha vansker for å binde seg. Men hun er ikke ubalansert, egoist, døgndriver og har liten tålmodighet for det! Mener nå jeg da.

 

Og hvis du føler at jeg gikk til person angrep på deg så var ikke det meningen. Men syns bare noen av utsagnene dine var bare bullshit..

8143560[/snapback]

Lenke til kommentar
Etter min erfaring har de som med størst sexualdrift også mangelfulle utviklede egenskaper på området som empati og lojalitet. Dette gjelder ikke bare mot "sexpartnere", men også mot familie, venner, kollegaer osv.

 

En med mange sexpartnere er altså i mine øyne ikke bare en person som liker sex, men også en som ofte mangler et balansert forhold til menneskene rundt seg.

Disse personene har gjerne egenskaper som egoister, døgndrivere og lite tålmodighet.

 

Så når man kommer forbi diskusjonen hvor mange ganger du har gitt eller fått en tiss, så kan man lure om enkelte ikke klarer å etablere en forhold med andre over apekattstadiet.

 

Det du skriver er jo helt galt. Alt folk går til personangrep på deg er selvfølgelig veldig umodent og absolutt unødvendig. Likevel føler jeg du er ganske på jordet med uttalelsene dine. Jeg føler meg ikke truffet for er jo ikke rettet mot meg for har jo ikke så veldig mange sexpartnere. Likevel har jeg noen venninner av meg som har hatt temmelig mange. Å si at siden de har hatt mange sexpartnere og da mangler empati og lojalitet mot familie, venner og slikt stemmer absolutt ikke. Skal ikke se bort ifra at det finnes eksempler på det, men å dra alle under den kammen blir alt for usaklig.

 

Igjen med det å si at personer med mange sexpartnere er egoister, døgndrivere og har lite tålmodighet er igjen usaklig. Hvordan kan du si det egentlig? Slike ting er så individuelt og er like saklig som jeg skal si at jomfruer er det samme. Kan legge på at jeg synes jomfruer ikke er morsomme, de ser rare ut, de har ingen sosiale antenner og har lav IQ. Blir like saklig.

 

Det eneste jeg kan si meg enig i er at det er sant at mange som har hatt mange sexpartnere rett og slett ikke klarer ett seriøst forhold. Dette er likevel ikke noe grunnlag i personligheten, egoisme, at de har lav tålmodighet, men ofte fordi de engang ga en person en sjanse og vedkommende var utro eller behandlet denne personen som dritt. Som noen venninner har som ordtak som ligner på dette "Girls wasn't born bitches, boys made them that way". Dette gjelder begge veier.

Lenke til kommentar

Spartan jeg er enig med deg (i hvert fall siste posten her) :)

Jeg mener definitivt at det at noen har hatt seg med 10 stykker i året (++?) etter seksuell debut kan tyde på at noe er "galt". Kan variere alt fra behov til å bli akseptert og likt (om man har dårlig selvbilde), behov for å markere seg, behov for å vise seg / være best, osv. Dette er da også følelsen jeg sitter igjen med om det dumper ut av noen at de har hatt seg med 50 stykker.

 

Eventuelt er det bare en løssluppen livsstil som er vanlig for ungdom. Og det er jo greit, man skal eksperimentere og rote litt rundt. Men det var da fryktelig da! Når jeg hører om 18-åringer som har hatt sex med 30-40 stykker blir jeg litt småskremt. Er i hvert fall ikke noe rart at kjønnsykdommer o.l. sprer seg.

 

Også verdt å merke seg at jeg mener nøyaktig det samme om gutter som jenter når det kommer til dette. Det finnes overhodet ikke imponerende å ha hatt sex med halve byen, da føler jeg man rett og slett bare har misforstått noe.

Endret av JimL
Lenke til kommentar
Jeg mener definitivt at det at noen har hatt seg med 10 stykker i året (++?) etter seksuell debut kan tyde på at noe er "galt". Kan variere alt fra behov til å bli akseptert og likt (om man har dårlig selvbilde), behov for å markere seg, behov for å vise seg / være best, osv.

 

For å si det slik, ifjor hadde jeg godt over 10 stk sexpartnere. Var ikke noen av de tingene som du nevnte som var grunnen. Var egentlig mer at jeg var lei forhold og var ikke ute etter det. Hadde da i fleste tilfeller ff'er, men enten fikk de følelser eller type så da ble det stopp der. Det er VANSKELIG å finne en ff som holder i lengden. Dukker alltid noe opp som setter en stopper. Kan være enig i at noen (særlig jenter) har mange sexpartnere for å få bedre selvtillit.

 

Men Spartan, mener du de tingene om en som hadde da sex med flere enn 10 stk i fjor? I såfall må jeg føle meg truffet alikevel. :p Så da blir jeg egoist? Sitter oppe hele natta(det du mener med døgndrivere)? Hmm

Lenke til kommentar
Men Spartan, mener du de tingene om en som hadde da sex med flere enn 10 stk i fjor? I såfall må jeg føle meg truffet alikevel. :p Så da blir jeg egoist? Sitter oppe hele natta(det du mener med døgndrivere)? Hmm

8143752[/snapback]

 

I løpet av et så kort interval som et år er, så tror jeg ikke det behøver å bety så mye. Vi har vel alle prøv lykken på en eller annen måte ?

 

Derimot hvis du velger å fortsette i denne banen, vil jeg vel tro at denne livstilen gjør noe med deg, dvs. å utvikle visse egenskaper som du kanskje har liggende latent, men ikke kommet frem før nå.

 

Du er altså ikke bare summen av din livstil, men også resultatet av arv.

Å kjempe mot sin natur vil noen påstå er en tapt kamp med mindre du har en meget sterk viljestyrke.

 

De fleste av oss har ikke det og velger den enkleste veien fram mot "lykke"...hva nå det er.

 

Det jeg i så fall påpeker er at egenskapene som nyfomani, sterk sexdrift, ikke faste forhold osv., også har sammenheng med de sosiale evnene til å forholde til venner, familie, kollegaer osv.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
I løpet av et så kort interval som et år er, så tror jeg ikke det behøver å bety så mye. Vi har vel alle prøv lykken på en eller annen måte ?

 

Derimot hvis du velger å fortsette i denne banen, vil jeg vel tro at denne livstilen gjør noe med deg, dvs. å utvikle visse egenskaper som du kanskje har liggende latent, men ikke kommet frem før nå.

 

Du er altså ikke bare summen av din livstil, men også resultatet av arv.

Å kjempe mot sin natur vil noen påstå er en tapt kamp med mindre du har en meget sterk viljestyrke.

 

De fleste av oss har ikke det og velger den enkleste veien fram mot "lykke"...hva nå det er.

 

Jeg er altså ikke kritisk eller negativ til å være det ene eller det andre, men jeg påpeker at egenskapene som hører til visse mennesketyper, f.eks. nyfomani, sterk sexdrift, leve alene i mange år, er i mine øyne negative sett i forhold til helheten.

 

Jeg synes du kommer med bedre og mer saklige argumenter nå. Er enig i at hvis man har mange sexpartnere over lang tid, så er det større sjanse for at dette påvirker deg som person. De "symptomene" som du skrev om i forrige post føler jeg er helt på jordet, likevel det skjer en forvandling med de fleste som blir nymfomaner. Det er veldig mange som nettopp er nymfomaner men alikevel ikke vil innse det. Dette henger sammen med at de fleste av oss vil ikke innrømme negative sider med oss selv i det hele tatt.

 

Hmm prøver du å si at sterk sexdrift er arvelig? Dette vet jeg ikke noe om faktisk.

 

Selvfølgelig er ikke nymfomani, sterk sexdrift eller leve alene i mange år ikke bra i lengden og ja dette påvirker dem. Jeg har faktisk roet meg ned på sexfronten nettopp fordi dette ikke er en livsstil jeg vil praktisere i lengden. Likevel så kan jeg ærlig si at jeg ikke angrer på noe som har skjedd og tør å påstå at den perioden ikke har påvirket meg. Dette finner jeg om stemmer da kanskje når jeg skal prøve meg på forhold. ;)

 

EDIT: Noen skrivefeil

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Er det ikke greit at en jente har litt erfaring fra før da? Er det ikke bare bra at jenta vet hvordan hun skal gjøre det og utforsket sin egen seksualitet slik at hun vet hva hun vil ha slik at du slipper å gjette?

 

Hvis folk har lyst til å ha sex med hvermannsen så må de da få lov til det uten at jeg skal dømme dem for det? Jeg har ikke sansen for one nights selv, og lar det derfor være. Nå har jeg jo samboer, men hadde ikke one-nights før heller.

 

Det kan jo hende at årsaken til at Spartan ikke vil ta i en jente som har hatt fler enn 10 partnere er at han er redd for å bli sammenliknet med andre? Eller kanskje han helst vil ha jomfruer?

 

Nei, skaff dere erfaring jenter, vit hva dere selv liker, man må trene for å bli god:)

 

Edit: Du blir ikke en flink fotballspiller av å spille en kamp:)

Endret av Quayle
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det, er det greit å eksprimentere litt når vi er unge, så lenge det ikke går over alle grenser. De fleste single mennesker har opptil flere sexpartnere i løpet av de første årene etter de har debutert, noe som er forståelig. Sex er godt. Utforsking er en bra ting. Jeg er kanskje ikke så snever som vår kjære venn Spartan her, men jeg synes likevel at om en fortsetter med vanene en har fått etter en debuterte i 10-15 år, så vil det få psykiske følger, spesielt pga at en får problemer med å binde seg.

 

Folk flest ønsker seg en fast partner etter hvert, jeg ville tro at de fleste som er 30+ med normalt utseende og sosiale kunskaper har vært i ett eller flere langvarige forhold, som gjerne da har vart/varer over flere år. Om ikke livet ut.

Selvfølgelig kan en singel jente på 30 få slå ut håret litt, det er ikke det jeg sier, men jeg vil tro at antall partnere pr. år hos folk flest synker betraktelig etter en viss alder. Jeg mener 30-40 partnere er et høyt tall, selv i den alderen.

 

Hvor mye mener dere er normalt for jenter i på 19-20 år?

Lenke til kommentar

Jeg skulle likt å se hvilke bevis du har for å si at en vil få psykiske følger og problemer med å binde seg.

 

Men jeg reagerer litt på tallene her. Vi snakker først om ei som har hatt 30 partnere på 15 år, så plutselig er det snakk om 10 pr år.

 

Ti pr år i 15 år er ikke 30, det er 150.

 

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk skal bry seg med hva andre folk gjør så lenge det ikke innebærer vold og overgrep.

Endret av CruellaDeVille
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...