Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?

Anbefalte innlegg

Jenta skal være mer skeptisk og bremsende.

8129783[/snapback]

Skal vi? Det har ingen fortalt til meg.

8129835[/snapback]

Haha.. nei ikke til meg heller :ohmy:

8129846[/snapback]

Pointet er at jenter (vanligvis) er mer fornuftige enn menn når det gjelder å ha seg med hva som helst. Menn er (vanligvis) så gale etter sex at de sjelden har noe annet i tankene mens de er i nærheten av noen de har sjangs på.

Det er den personen i et forhold som er minst interessert i sex som bestemmer når det blir noe av det, og når jenta vanligvis er den personen så skal hun stå fast på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var kanskje det mest useriøse svaret jeg har hørt. Du må klare å begrunne svaret ditt dersom du kommer med en sånn påstand på forumet. 10 stykker på feks 20 år da? det blir jo 1pr 2.år, er det mye? Skal vi vente 2 år for hvergang vi skal finne en ny?

Lenke til kommentar

Altså, det er litt turn-off med gutter og jenter som har pult halve fylket de bor i.

Personlig så vil jeg ikke vite hvor mange og hvem partnere har hatt før meg. Så lenge det er fortid og man er ferdig med det, så syntes jeg ikke det spiller så utrolig stor rolle.

Greit nok at sex er digg og alt det der, men jeg stusser litt over folk som så og si tar hva som helst. Men igjen, de om det.

Uansett vanskelig å sette tall på hva som er "for mange" osv.

Lenke til kommentar
Det skjønner du kanskje senere.

8130372[/snapback]

Når er senere? Jeg er 34, men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor.

/*Jeg vil heller si at du kommer til å skjønne senere at det du mener nå ikke er rett.*/

Edit - jeg ser du er på min alder.

Da jeg var rundt tyve fikk jeg hakeslepp da min far sa til meg at det gikk ann å ha sex med en person en ikke er kjæreste med. Jeg ble dypt sjokkert og mente han var pervers.

Femten år senere forstår jeg hva han snakket om.

Endret av CruellaDeVille
Lenke til kommentar

Etter min erfaring har de som med størst sexualdrift også mangelfulle utviklede egenskaper på området som empati og lojalitet. Dette gjelder ikke bare mot "sexpartnere", men også mot familie, venner, kollegaer osv.

En med mange sexpartnere er altså i mine øyne ikke bare en person som liker sex, men også en som ofte mangler et balansert forhold til menneskene rundt seg.

Disse personene har gjerne egenskaper som egoister, døgndrivere og lite tålmodighet.

Så når man kommer forbi diskusjonen hvor mange ganger du har gitt eller fått en tiss, så kan man lure om enkelte ikke klarer å etablere en forhold med andre over apekattstadiet.

Lenke til kommentar
Etter min erfaring har de som med størst sexualdrift også mangelfulle utviklede egenskaper på området som empati og lojalitet. Dette gjelder ikke bare mot "sexpartnere", men også mot familie, venner, kollegaer osv.

En med mange sexpartnere er altså i mine øyne ikke bare en person som liker sex, men også en som ofte mangler et balansert forhold til menneskene rundt seg.

Disse personene har gjerne egenskaper som egoister, døgndrivere og lite tålmodighet.

Så når man kommer forbi diskusjonen hvor mange ganger du har gitt eller fått en tiss, så kan man lure om enkelte ikke klarer å etablere en forhold med andre over apekattstadiet.

8132076[/snapback]

Nå ble jeg nesten litt fornermet her.. :ohmy:

Det er no ikke min erfaring.. men du skal få lov til å ha dine egne meninger.. men du kan gå glipp av masse fine folk hvis du dømmer folk etter hvor mange de har hatt sex med..

Lenke til kommentar

8132076[/snapback]

Interessant. Min private empiriske forskning ville motbevist dette, men nå er verken min eller din erfaring særlig generaliserbar.

Lenke til kommentar

spørs hva man mener med Sexdrift , om man er mye kåt, eller om man faktisk får seg noe ?

Av de jeg kjenner som er veldig kåte , er de langt, langt, langt fra ulojale og har mye av empati såvidt jeg vet, men av de som går og knuller det de kommer over, 2-3 jenter jeg kjenner, så er de mer eller mindre veldig ulojale og mangler empati - ja.

Så de som er kåte - Nei , de som faktisk får seg noe - ja ? :p

Lenke til kommentar

Synet på "hvor mange er for mange" varierer vel faktisk fra plass til plass. I de store byene kan jo 15+ forskjellige i året være normalt, mens ut på bygdene ser vel de på dette som, ja ... Grunnen til det kan jo óg være at det er mindre "utvalg" i de mindre byene/tettstedene :)

Lenke til kommentar
Synet på "hvor mange er for mange" varierer vel faktisk fra plass til plass. I de store byene kan jo 15+ forskjellige i året være normalt, mens ut på bygdene ser vel de på dette som, ja ... Grunnen til det kan jo óg være at det er mindre "utvalg" i de mindre byene/tettstedene  :)

8132703[/snapback]

Det kan jeg være enig i.. Er fra Bergen jeg, så kan være derfor jeg har et litt annet syn... Men jeg syns fremdeles ikke at 2 i året er mye :p hihi..

Ikke visste jeg at "empatihjernecellene" blir slått ut når man har sex

Mimi, det viste ikke jeg heller... hehe..

Lenke til kommentar

Noe av poenget her er vel at om man har vært tilbøyelig til å gå inn i mange forskjellige forhold over lang tid så er det vanskelig å vite hvor stabilt dette forholdet er. Før du har prøvekjørt tredve partnere bør du vite hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

nå er vel dette et spm som gir foskjellig svar fra person til person.

Mange vil nok føle at "flere enn seg selv" er svaret.

Jeg tror dette i bunn å grunn ender i usikkerhet. Gutter med lavere selvtillit vil selvsagt føle at en dame, som har hatt flere gutter enn han har hatt damer, vil virke mere skremmende i forhold til deres eget selvbilde, da er det veldig lett å gå i forsvar å kalle dem "billige"

Kanskje fordi de er redd de ikke skal kunne måle opp med noen andre i sengen, eller utrsyr eller noe annet. Hvem vet?

Det kan KANSKJE ligge noe i det Spartan sier. Men tror nok ikke vi skal gre alle over en kam der alltså.

Viss en jente ligger med "mange" kan det ha så mange grunner. Noen jenter tenker fritt og ligger med alle de kan..... som veldig mange gutter. selv om dette ville vært rettferdig, så taper nok jenta der, dessverre. en gutt får skryte-privilegier, jenta får et "RIMI"-stempel.

Jeg tror nok at jeg mener innerst inne at dette ikke er rettferdig, men nå kan jeg ikke si at jeg er helt uskyldig på området selv. jeg har reagert på så mangt :blush:

Slik som jeg personlig ser det, er ikke tallet i seg selv viktig, men hvordan tallet ble slik.

Mange jenter ligger kanskje med flere fordi de får flere sjanser enn andre!?!

Ok det er kanskje litt slemt sagt, men er det en Pen jente, vil flere prøve seg på henne, erego hun vil ha flere sjanser enn andre, ikke at hun nødvendigvis er billig.

.... litt mine synspunkter da..

Lenke til kommentar

Er jo ikke noe fasitsvar...

Likevel hvis en jente har 50+ så begynner jeg og bli temmelig skeptisk ja. Spørs jo om det er forhold eller ff som det snakkes om også. Jeg kunne aldri blitt sammen med en jente som f.eks kameraten min har drevet på eller har vært sammen med. En jente som har billig holdning og tendenser får jeg også avsmak av.

Personlig hadde jeg 5 stk når jeg var 21-22, men i 2006 ble det ALTFOR mange. Tør ikke si antallet. Nå i 2007 har jeg roet meg ned igjen.

Jeg skal ærlig si at jeg er veldig kresen på sex og temmelig få jenter tenner jeg nok på, stimulerer meg, vet hva de gjør, er nok utadvent, for at jeg kunne eventuelt hatt hun som fast. Jeg er en av de som må finne ut om vi passer i senga før det kunne blitt forhold. Er det ikke klaff der, så er det ikke noe håp. Mange synes nok det er litt på kanten...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...