Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?


Anbefalte innlegg

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk skal bry seg med hva andre folk gjør så lenge det ikke innebærer vold og overgrep.

 

Kjære trådstarter. Lider du av demens ?

 

Vennligst se ditt første innlegg:

 

Hvor mange er for få? Jeg blir utrolig skeptisk hvis jeg møter en mann som har hatt en partner i hele sitt liv og det var i et forhold for ti år siden.

 

Dessuten er det merkelig at du forsøker å heve deg over hele debatten når du startet den :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har min egen erfaring å bygge på, selv om den er i light versjon, og langt ifra noen konkret bevis på at alle jenter fungere slik. Likevel vil jeg tro at problemer med å binde seg er vanlig når en "ligger rundt" en del ut i fra hva jeg ser med enkelte andre jenter.

 

Og ja, jeg er en hun :p

Lenke til kommentar
Jeg skulle likt å se hvilke bevis du har for å si at en vil få psykiske følger og problemer med å binde seg.

 

Men jeg reagerer litt på tallene her. Vi snakker først om ei som har hatt 30 partnere på 15 år, så plutselig er det snakk om 10 pr år.

 

Ti pr år i 15 år er ikke 30, det er 150.

 

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk skal bry seg med hva andre folk gjør så lenge det ikke innebærer vold og overgrep.

8146224[/snapback]

 

Jeg kan vel bare snakke for meg selv, men jeg er langt ifra ufeilbarlig når det gjelder å umiddelbart kjenne en person 100%. Jeg får ihvertfall ikke gjort det bare med å snakke med de. Folks handlinger sier noe om folk, (kanskje mindre enn folk tror, men allikvel), de aller fleste bryr seg om hvilke handlinger folk har utført, og et er ikke uten grunn.

 

Forøvrig mener jeg å ha sett at folk som har spesielt mange partnere har endel høyere sannsynlighet for å psykiske problemer, men jeg mistenker korrelasjonen er den andre veien.

 

AtW

Lenke til kommentar
Mange av dere har skrevet at dere er uenige med meg. Noen av dere går også til  delvis personangrep. Jeg antar derfor at mine meninger provoserer fordi de treffer et sårt punkt og ikke fordi de er ment å være noen fasit. Tross alt kan dette gjelde begge kjønn. Jeg merker meg også at bruken av ordet "tiss" ikke faller så heldig ut blant den kvinnelig delen av forumet.

 

Altså, er dere jentene er så sneversynte og sære at dere ikke tåler å bli provosert uten å gå til personangrep ? Skulle nesten tro at dere ikke tåler å bli motsagt fordi dere har bodd for lenge alene i en hybel uten en partner som kan jekke dere ned fra deres høye pidestall.

 

Hadde dere istedenfor lest mellom linjene ville dere se at det jeg skriver er: Man blir som man lever. Enda enklere forklart for de som fortsatt ikke skjønner: Spiser du mye fett mat, kan du bli fett. Drikker du mye alkohol, kan du bli alkoholiker. Lever du i løse sexuelle forhold, kan du få problemer å binde deg til et stabilt forhold. osv.

 

Er dette så vanskelig å forstå eller tror dere fortsatt på julenissen ?

8143511[/snapback]

 

Det du startet med å si var: "En dame som har hatt seg med flere enn 10 hadde jeg aldri rørt selv om hun var 30+. Beklager, men sånn er det bare."

 

Naturlig nok kan det da være en del som lurer på hvorfor du mener som du gjør, i og med at dette er et diskusjonsforum. Når du snapper tilbake med et "det forstår du nok senere" er det vel kanskje ikke sa lett å lese mellom linjene som du sier. Personangrep er det ingen vits i, men å påstå at trådstarter har demens er vel ikke så hyggelig det heller? Det at du etterpå kommer med en forklarende tråd hvor du sier alt det du mener og så kjefter på oss fordi vi ikke klarte å tolke dette utifra et "det forstår du nok senere" er vel litt drøyt eller hva?

Lenke til kommentar

Spartan er jomfru! Jubidubidu! :p

 

Jeg antar at det store sex-must'et minker litt etterhvert, hos de fleste iallefall...

EDIT: For å svare sånn halveis på topicet: Det er veldig relativt hvor mange du har hatt...

 

Personelig har det ikke noe å si, så lenge det ikke har noen negative innvirkninger på forholdet.

Endret av Tronderbart
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...