Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er for mange?

Anbefalte innlegg

Eller... hvor mange er for få?

Jeg fant en tråd på sol.no hvor det var en mann (30+) som var sammen med det han kalte "verdens vakreste, snilleste, nydeligste jente" (30+ hun også) og i neste øyeblikk kalte han ei "tøyte", fordi hun hadde hatt rundt 30 partnere, inkludert kjærester og en-natts-greier.

Er det slik at vi bryr oss med hvor mange partnere kjæresten vår har hatt?

Gjelder samme regler for gutter som for jenter?

Og hvor mange er for mange?

Og hvor mange er for få?

For min del er det likegyldig hvor mange partnere min kjæreste har hatt før han ble sammen med meg, det som betyr noe er om han har hatt flere partnere paralellt (dvs vært utro)

Hvor mange er for mange? For min del - likegyldig.

Hvor mange er for få? Jeg blir utrolig skeptisk hvis jeg møter en mann som har hatt en partner i hele sitt liv og det var i et forhold for ti år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo merke på jenter om de er "billige" eller "hard-to-get"

men for å svare på spm. det er for mange når du mister tellinga etter min mening.

når du sitter å må virklig tenke etter for å huske om det er 3eller4 sifret tall det er snakk om :p

Rune Rudberg svarer gjerne på flere spm.

Lenke til kommentar

For gutten så er det greit å skryte at han har hatt seg med mange jenter, dette er da når han er singel.

Hvis jenta er singel så "kan" ikke hun springe rundt og ligge med alle gutter hun finner for så å skryte om det etterpå.

Hvis det er så mange at du ikke klarer å huske hvor mange du har hatt i løpet av et halvt år så blir det nok for mange for både jenta og gutten...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Men dette var en kvinne som hadde hatt tretti partnere på ca 15 år.

Snitt blir da 2 pr år. To samleier pr år syns jeg vitterlig ikke er å være løs på tråden.

Jeg har lært meg at det riktige svaret er 8-10, de som spør er gjerne de som ikke takler å høre sannheten.

Lenke til kommentar

Og hvis jeg hadde møtt en singel gutt som fortalte at han hadde hatt sex med fire jenter sist uke hadde jeg overhode ikke syns han var tøff, bare patetisk og latterlig. Eller om han var femti og forteller meg at han har hatt trehundre kvinner i sitt liv. Det samme gjelder kvinner.

Jeg syns i grunnen det er patetisk og latterlig å måtte skryte av hvor mange partnere en har hatt.

Og svaret på the ultimate question of life, universe and everything er ikke 42 som D.Adams sa, men 8-10 :D

Lenke til kommentar
Det er vel egentlig menn som "kan" ha hatt flest partnere. Jenta blir som regel sett på som billig hvis hun har hatt mange. Og mange er vel rundt 5 vil jeg si hos jenter, og hos menn ligger det vel på rundt 10  :hmm:

8129656[/snapback]

Fem??

Hvis en er sytten år så er det kanskje et riktig tall.

Lenke til kommentar

30 partnere høres litt mye ut hvis hun startet når hun var 15 år gammel, men egentlig så er det vel ikke så mye. Hvor mange som er one night stands og hvor mange som var seriøse forhold teller også en del for å bestemme om det er mye eller ikke.

Vil si det er de som er usikker på seg selv som blir sjalu hvis partneren har hatt mange.

Lenke til kommentar

Om du har vært litt aktiv på sjekkern så er ikke 30 partnere mye når du er 30+. Det er jo selvfølgelig "bedre" med færre, men man er ikke noen tøyte fordet.

Det er på enkelte måter billig å gå hele veien på første daten for jenta, iom at det ofte er gutten som tok initiativet og han som i utgangspunktet er mest interessert i det. Jenta skal være mer skeptisk og bremsende.

Lenke til kommentar
Det er vel egentlig menn som "kan" ha hatt flest partnere. Jenta blir som regel sett på som billig hvis hun har hatt mange. Og mange er vel rundt 5 vil jeg si hos jenter, og hos menn ligger det vel på rundt 10  :hmm:

8129656[/snapback]

Hvor gammel tenker du at jenta er da?

Og hvor gammel er gutten?

Selv er jeg 20 og kan trykt si at jeg har hatt mer enn 5.. Hvis noen vil stemple meg som billig pga det så kjør på.. Det eneste som betyr noe får meg uansett er hva kjæresten min syns.. Og hvis han syns det er helt greit, så kan resten av verden få mene hva de vil får min del..

Jeg synstes ikke det er mye med 30 på 15 år.. helt alvorlig det er jo som CruellaDeVille sier at det tilsvarer 2 per år.. noe jeg syns er langt i fra mange..

Det jeg tror folk reagerer på et selv tallet.. men man må jo seff dele på hvor mange år det er snakk om.. da er det som oftest ikke så mange allikavell :)

Og gutter er ufattelig rare, jenter skal ha erfaring men omtrent være jomfru på samma tid.. hvordan i all verden tror dere at det er mulig ? :p hehe..

Nei hvis du har et problem med hvor mange partneren din har vært med så la være å spørre da! Er vel ikke verre enn det :nei:

Lenke til kommentar

Men ville ikke det blitt usannsynlig kjedelig? En skolekompis av meg sa at hvis ei jente likte noen måtte hun for all del ikke si det, hun måtte ikke ha lyst til å treffe han, la han få lov å mase litt.

Men hvis jeg tenker etter - hvis jeg var interessert i en mann og jeg ba han ut på kaffe/whatever og så sa han "nei". Jeg ville aldri, aldri tenkt at det var fordi han skulle spille "hard to get", men mer at han faktisk ikke var interessert. Så hvorfor skal det være anderledes med jentene? Er vår seksualitet noe mer "dyrebart" og "verneverdig"? Den holdningen hadde man i gamle dager, jeg trodde den var borte nå i moderne tid.

Og det å begynne å være "skeptisk og bremsende" - jeg klarer ikke se at det skal være godt for noe.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...