djman Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 okei, det snåleste jeg noen gang har vært borti har skjedd. Etter en oppstart har alle programmer jeg prøver å kjøre startet opp i vlc. altså: hvis jeg prøver å kjøre winamp starter det i vlc, kjører jeg msconfig i kjør menyen, så starter dette i vlc. Jeg får ikke gjort noen ting. Så jeg prøvde da å slette vlc, men det eneste jeg oppnådde da var at jeg nå får spørsmål om hva jeg ønsker å åpne f.eks winamp.exe i. Når alt dette tullet begynte, så tenkte jeg, jeg får vel ta systemgjennoprettning da, men nei da, når jeg går inn på kontrollpanelet får jeg: at maskinen ikke finner programmet rundll32.exe som skal ligge i system 32. men når jeg skjekker mappa, så er den der. Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? jeg formaterte for 2 dager siden, og det hadde vært kjekt om dette kunne unngåes. Lenke til kommentar
djman Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Fikk ordnet problemet! http://filext.com/faq/broken_exe_association.php Denne ordnet biffen for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå