Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg kjøpte de nye fra XXL. Påskesalg er alltid moro. Jeg tviler sterkt på at Kjerringåsen eller Middagsåsen har åpent, så Østfold er nok rimelig uaktuelt. Grunnen til at jeg kjøpte de nå, er at jeg skal til St. Anton neste vinterferie, og da er det (nesten) alltid fullpris på ski. Skal opp til Gol i påskeferien, så får vi se da om de duger. 8250958[/snapback] Eller St.Hansfjellet. St.Anton derimot høres helt sjef ut. Skulle ønske jeg kunne dra dit med akebrettet mitt. Tror faktisk jeg gjør meg best ved "after ski" jeg ... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Mange gjør det bedre på afterski Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Da har Inge Bråtren trukket seg som landslagssjef for Sverige. Kanskje ikke så veldig overraskende etter all kritikken. 8251006[/snapback] Lurer på hva som skjedde? Fra oppturen i Torino, til Thomas sin avskjed, og svenske langrennsløperes "opprør". Lukter forunderlig av hele greia, spør du meg ... Resultatet ble en fiasko i VM. Hvem har lurt hvem her? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Da har Inge Bråtren trukket seg som landslagssjef for Sverige. Kanskje ikke så veldig overraskende etter all kritikken. 8251006[/snapback] Lurer på hva som skjedde? Fra oppturen i Torino, til Thomas sin avskjed, og svenske langrennsløperes "opprør". Lukter forunderlig av hele greia, spør du meg ... Resultatet ble en fiasko i VM. Hvem har lurt hvem her? 8251175[/snapback] Stiller meg mange av de samme spørsmålene selv. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tutta deler ledelsen før sisterunden. Moro å se en norsk stjerne i en idrett med slik internasjonal interesse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tutta deler ledelsen før sisterunden. Moro å se en norsk stjerne i en idrett med slik internasjonal interesse. 8285572[/snapback] Forrige gang hun ledet tapte hun det på slutten. Eller rettere sagt; hun som lå bak henne spilte en fantastisk sisterunde, mens Tutta spilte en god Håper hun greier det denne gangen! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Tutta kan følges her. Leder med to slag på hull 12. Endret 1. april 2007 av Katalysator Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Ok, glem det jeg skrev der.. Endret 1. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva faen driver Tutta med!? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dobbel bogey? Bers! 8289193[/snapback] Driver og ser på den siden linket over der.. Plutselig hoppa hun fra -1 til +1! Jeg bare, wtf!? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hun driter seg alltid ut på slutten! En eagle nå! kknp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Par på siste. Delt andre plass. Kjipt med en sånn sprekk! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva synes folk om Rosenborg - Viking i går da? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Quote fra første post * Fotballdiskusjon er ikke lov, besøk kategorien "Fotball" om du vil diskutere det. Det er lov å nevne fotball om fotball ikke er det eneste som blir nevnt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kom over denne artikkelen på VG-nett. Lars Bystøl skal vist ha vært innblandet i fyllebråk i påsken og måtte tilbringe en natt i arresten. Synes dette var trist å høre, når vi vet noe liknende har skjedd før og vi vet hva konsekvensen da ble. Håper Lars klarer å gjenreise seg etter denne hendelsen og er tilbake i toppform til vinteren. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Haha! Lars Bystøl er vel den jeg først hadde trodd det kunne skje med. Synd er deg Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er trist å se at noen mennesker overhodet ikke takler omgang med alkohol. Jeg håpte at han hadde lært, men den gang ei. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fotball. Haha, neida. Noen her som driver med landeveisykling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå