TSP Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Men folkens hva skjer nå? Skiskyting er over, langrenn er over, hopp er over, alpint er over. Det er jo ikke mer av vinteren igjen Hva er egentlig neste på programmet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Barneskirenn! 8236142[/snapback] 'Beste kommentaren ever gjort etter et løp! Og nå begynner fotballen og friidretten. Og sykkel osv. Alexander Dale Oen kom til finalen i svømmin forresten! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det var en slitespurt, og viljen til den godeste Petter er udiskutabel. Jeg elsker spiriten. Wow! Barneskirenn! 8236142[/snapback] Bra spurt der Petter hadde brukbar kontroll, men ikke på langt nær så overlegen som i Sapporo. Om vi kan sammenlikne blir vel dette et juniorrenn eller noe slikt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det var en slitespurt, og viljen til den godeste Petter er udiskutabel. Jeg elsker spiriten. Wow! Barneskirenn! 8236142[/snapback] Bra spurt der Petter hadde brukbar kontroll, men ikke på langt nær så overlegen som i Sapporo. Om vi kan sammenlikne blir vel dette et juniorrenn eller noe slikt 8236178[/snapback] Det var vel mest fordi han gikk på huet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Okay, modererer meg til junior da. Elsker likevel utsagnene og væremåten til den kroppen. Legg merke til hvordan han ligger i rygg på noen, og plutselig går opp på siden og sier "titt hei, jeg er her fremdeles". Eller hvordan han lar konkurrenter ta han igjen, for så å gasse på slik at de blir liggende igjen i avgassene. Herlig unorsk og morsomt. Men det skal sies at ikke alle idrettstyper passer til den oppførselen. Det er en hårfin grense, og heldigvis beveger Petter seg på riktig side. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Men folkens hva skjer nå? Skiskyting er over, langrenn er over, hopp er over, alpint er over. Det er jo ikke mer av vinteren igjen Hva er egentlig neste på programmet? 8236162[/snapback] Neimen TSP da, nå har vi Touren å se frem til. Vil forøvrig anbefale "Les triplettes de Belleville" som oppladning. En herlig animasjonsfilm som tar "Tourfeelingen" på kornet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Dessverre tror jeg ikke jeg har mulighet til å skaffe meg den filmen der. Attpåtil er det lenge til Tour de France. Jeg føler at det som skjer nå er en lang dødtid for min del, fra nå til Juni, hvor ingenting jeg har interesse av å følge med på er å se. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Klart du kan hvis du vil kjære venn. Les Triplettes de BellevilleFrom Wikipedia, the free encyclopedia Jump to: navigation, search Les Triplettes de Belleville (The Triplets of Belleville) Directed by Sylvain Chomet Produced by Didier Brunner Paul Cadieux Regis Ghezelbash Colin Rose Viviane Vanfleteren Written by Sylvain Chomet Starring Béatrice Bonifassi Lina Boudreault Music by Benoît Charest Distributed by Diaphana Films (France Theatrical) Sony Pictures Classics (US Theatrical) Tartan Films (UK) Release date(s) 11 June 2003 (France) 29 August 2003 (UK) November 26, 2003 (US, limited release) Running time 78 Minutes Country France Belgium Canada UK Language French Budget $2,000,000[citation needed] IMDb profile Les Triplettes de Belleville is a 2003 animated feature film written and directed by Sylvain Chomet. It was released as The Triplets of Belleville in North America, and as Belleville Rendez-vous in the UK. The film features the voices of Michèle Caucheteux, Jean-Claude Donda, Michel Robin, and Monica Viegas; although there is some dialogue, the majority of the film story is told through song and pantomime. The film was highly praised by audiences and critics for its unique (and somewhat retro) style of animation. It was an international co-production between companies in France, Belgium and Canada. It was nominated for two Academy Awards for Best Animated Feature and Best Original Song (Benoît Charest and Sylvain Chomet for the song "Belleville Rendez-Vous", sung by artist Matthieu Chédid in the original version). It has won the César of the Best Film Music. As a co-production with Canada it also won the Genie Award for Best Motion Picture. Denne kommer du ikke til å angre på at du skaffet deg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg synes ikke den var så spesiell den filmen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg synes ikke den var så spesiell den filmen! 8236570[/snapback] Ut fra det jeg postet så ser det ut som en del andre er uenige med deg ... Nå snakker vi vel uannsett om smak og behag, og etter min smak er denne filmen genial. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sant nok, men nok OT? Heia Alexander Dale Oen! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Tutta i tet :o Edit: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162967. Jaja. Close, but no cigar. Endret 26. mars 2007 av DurinVIII Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Alexander Dale Oen ble dessverre nummer 8 og sist i dagens svømmefinale i Melbourne! Hadde han svømt samme tid som han gjorde i forsøket hadde han fått bronse.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Okay, modererer meg til junior da. Elsker likevel utsagnene og væremåten til den kroppen. Legg merke til hvordan han ligger i rygg på noen, og plutselig går opp på siden og sier "titt hei, jeg er her fremdeles". Eller hvordan han lar konkurrenter ta han igjen, for så å gasse på slik at de blir liggende igjen i avgassene. Herlig unorsk og morsomt. Men det skal sies at ikke alle idrettstyper passer til den oppførselen. Det er en hårfin grense, og heldigvis beveger Petter seg på riktig side. 8236244[/snapback] Jeg elsker når han skryter av seg selv og "mobber" konkurrentene sine på den trøndermodererte engelsken sin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Da var nye alpintski i hus! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har du et bilde av bakken også? Hva kostet herligheten? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har bare et N80-kamera, så kvaliteten blir ikke helt topp - derfor to bilder. Herligheten ble kjøpt for 4000,-, noe jeg er ganske fornøyd med, med tanke på at den veiledene prisen er 8500,-. Bindingene er av typen Look PX 12, mens skia heter Dynastar Skicross 8. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 For meg ser det ut som et godt kjøp, eller noe "gatens løse fugler" har tilbudt ...? Grattis anyway! Hvor i Øsfold får du brukt dem? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg kjøpte de nye fra XXL. Påskesalg er alltid moro. Jeg tviler sterkt på at Kjerringåsen eller Middagsåsen har åpent, så Østfold er nok rimelig uaktuelt. Grunnen til at jeg kjøpte de nå, er at jeg skal til St. Anton neste vinterferie, og da er det (nesten) alltid fullpris på ski. Skal opp til Gol i påskeferien, så får vi se da om de duger. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Da har Inge Bråtren trukket seg som landslagssjef for Sverige. Kanskje ikke så veldig overraskende etter all kritikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå