Gå til innhold

Sportskafeen - Generell sportsdiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Da vant Malysz da..  :mad:

8232219[/snapback]

Ikke noe å være sint for.

Adam har gjort et bemerkelsesverdig comeback i løpet av de siste månedene. Adam ble "tatt av vinden" i Kollen. Alle "eksperter" sa på forhånd at han ikke var en "flyger". Nå i ettertid har han bevist at han er en stor idrettsmann, og Anders har likevel hatt en suksessrik sesong for en som siktet mot en plass blant de 30 beste før sesongen. Men neste år da skal det bli en annen dans! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er vel bare noe som Arne og likesinnede liker og si for å lage et håp. Noe annet er at hvis Bjørn/Roar hadde vært i normal form så hadde ikke Adam vunnet. Men så likevel har han de tre siste rennene vist seg å være bedre enn Anders. Så da er det fullt fortjent at Adam vant til slutt. Men til høsten ... :devil:

Lenke til kommentar

Ja, Adam er visst en stor idrettsman men Jacobsen er nordman! :D (og jeg ikke liker polske fans...)

Den tyske-østerikske hoppuke har vært fantastisk i år. Så veldig mange nordmenn drog til rennene...det var fint! Og med en perfect avsluttning i Bischofshofen... :D

Ja, Tom Hilde og Jacobsen...men også Lars Bystøl.... :yes:

De fleste her i Tyskland håper også på en "comeback" av Romøren neste år... :)

Men bare alle i det norske hopplandslaget blir mer og mer populært bland tyskerne...ikke mindst fordi vi er så veldig dårlig (håper også at Uhrmann, Schmitt & Co. blir litt bedre...!)

Men kanskje neste år... :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg har gått i klasse med Tom Hilde.. *stolt*

8235700[/snapback]

Ja?

Tom Hilde - kjennt i Tyskland som Mr. Herzensbrecher (Mr. Hjerteknuser)...jenter her er helt vilt når det er snakk om Romøren og Hilde....men egentlig også om Jacobsen :dribble:

De liker vel nordmenn... :!:

Lenke til kommentar

En tysker? Hva har fått deg til å lære deg det flotte norske språk? Får inntrykk av at du er tysk og bosatt i tyskland i tillegg, så hvorfor du har lært det norske språk er for meg en gåte :wee:

Du skriver forøvrig bedre norsk enn de fleste som er under 16 her i landet, så det er det ingenting å si på.

endret fra 14 til 16

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Det ante meg at du var noe sånt. Og jeg synes ikke du skriver dårlig norsk.

ohh, tusen takk! :)

Når tyskerene gjør det dårlig hopper de over til nordmennene?  :tease:

Naja, kanskje...det er vel ikke så galt... :no: :!:

Men de norske hopperne har jo alltid vært populært i Tyskland. Vet ikke hvorfor... :roll:

Lenke til kommentar
En tysker? Hva har fått deg til å lære deg det flotte norske språk?  Får inntrykk av at du er tysk og bosatt i tyskland i tillegg, så hvorfor du har lært det norske språk er for meg en gåte :wee:

Du skriver forøvrig bedre norsk enn de fleste som er under 14 her i landet, så det er det ingenting å si på.

8235937[/snapback]

:D:D:D

Hmm, jeg studerer norsk ved universitetet i Tyskland...

Jeg bare elsker Norge!! :love: Er der hvert år om sommeren siden 20 år og jeg er interessert i alt som er norsk. Derfor studerer jeg Skandinavistik/Nordistik i Muenchen. :D Flytter til Trondheim neste år og gleder meg veldig ti det!! Åå, dere kan være så så glad at dere bor i Norge.. Kan ikke tenker meg å leve på noe annet sted i framtiden... :roll:

Vi er best!  :thumbup:

8235963[/snapback]

Helt enig!! :!:

Lenke til kommentar

Du har vel allerede tatt med deg en elg fra Norge som suvenir på samme måte som alle andre tyskere? :p

Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om at Malysz vant, det hadde vært så artig om Jacobsen hadde klart å vinne verdenscupen på første forsøk, på samme måten som han vant hoppuken på første forsøk.

Ellers er jeg skuffet over meg selv, for jeg fikk ikke sett spurten til Petter Northug i dag og jeg finner den ikke på NRK, kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Kan ikke tenker meg å leve på noe annet sted i framtiden... :roll: 

8236058[/snapback]

Bra noen sier det!

8236065[/snapback]

Jeg vet siden 20 år at jeg skal leve i Norge... :D

@TSP

Ja visst!Vi har også en elg på bilen vår - som alle tysker som har vært i Norge.. :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du har vel allerede tatt med deg en elg fra Norge som suvenir på samme måte som alle andre tyskere? :p

Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om at Malysz vant, det hadde vært så artig om Jacobsen hadde klart å vinne verdenscupen på første forsøk, på samme måten som han vant hoppuken på første forsøk.

Ellers er jeg skuffet over meg selv, for jeg fikk ikke sett spurten til Petter Northug i dag og jeg finner den ikke på NRK, kan noen hjelpe meg?

8236097[/snapback]

Det var en slitespurt, og viljen til den godeste Petter er udiskutabel. Jeg elsker spiriten. Wow! Barneskirenn! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...