DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg er faen meg imponert over hvordan Malysz hentet seg inn! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, heldigvis skjedde dette med en erfaren hopper. Kunne gått mye verre hvis det var Anders Jacobsen som hadde fått den vindkula. Hører på radio at Espen Bredesen sier at det er helt bortkastet å bruke mere penger på oppgradering av Holmenkollen. For å få denne bakken stabil nok så må de nærmest lage en innendørsbakke av den, og det ville koste et astronomisk beløp. Han ville heller at de vurderte et annet mere egnet sted. Selv kunne jeg tenke meg en ny bakke som er dimensjonert mellom storbakke og skiflygingsbakke. Jeg har problemer med å klare å huske siste gangen det var optimale forhold i Holmenkollen. Er det ikke ustyrlig vind, så er det garantert tåke, eller snøvær. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, for min del kunne de gjerne flyttet det til Rødkleiva.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, heldigvis skjedde dette med en erfaren hopper. Kunne gått mye verre hvis det var Anders Jacobsen som hadde fått den vindkula. Hører på radio at Espen Bredesen sier at det er helt bortkastet å bruke mere penger på oppgradering av Holmenkollen. For å få denne bakken stabil nok så må de nærmest lage en innendørsbakke av den, og det ville koste et astronomisk beløp. Han ville heller at de vurderte et annet mere egnet sted. Selv kunne jeg tenke meg en ny bakke som er dimensjonert mellom storbakke og skiflygingsbakke. Jeg har problemer med å klare å huske siste gangen det var optimale forhold i Holmenkollen. Er det ikke ustyrlig vind, så er det garantert tåke, eller snøvær. 8186347[/snapback] Mye rett og fornuftig i det du sier der, personlig kan jeg godt tenke meg å bytte ut symbolikken med Holmenkollen mot en bakke, et sted det faktisk var egnet til å hoppe på ski. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, for min del kunne de gjerne flyttet det til Rødkleiva.. 8190715[/snapback] Hvor er nå det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 På andre siden mener jeg det var. Da diskusjonen var som værst stod det mellom Rødkleiva og Kollen, hvor Kollen "dessverre" vant. Kollen er et symbol, ja. Som jeg leste i Aftenposten i dag så synes verdens hoppere at det er noe ekstra i vinne i Kollen pga stemningen og atmosfæren. Men de greier ikke nyte det som de egentlig ville siden vind og overrennet ødelegger hoppopplevelsen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 "Dessverre" er ordet. Vinden kunne ingen gjøre noe med, men overrennet hadde arrangøren full kontroll med. Det er skammelig at vi ikke gjør vårt beste på de områder vi har kontroll med. Jeg tror ikke "Kollen" er så "svær". Husker Lillehammer94, og der lagde de noe som ble kjempesvært. Jeg tror at nordmannens kjærlighet til sporten kan lage noe "svært" selv på det ytterste nes. Håper til slutt at Tromsø får OL. Det kommer til å sette en helt ny standard for hva som et slikt arrangement kan være. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Som Bredesen sa på TV2 i dag. Kollen var en fin bakken fram til V-stilen kom. Den er mye mer følsom mot vind! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er synd at ikke erfarne og edruelige hoppere som Espen blir hørt mere på. Mistenker de som ønsker utbedringer av Holmenkollen og ikke ha fokus mot hoppsportens beste, men heller andres beste ... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hvis du hørte på han som driver Kollen og Kollen-prosjektet. "Kollen i Oslo er som Frihetsgudinnen i New York eller Eiffeltårnet i Paris. Det er et symbol på Oslo!" Djiiis! Se fakta mann! Endret 19. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Tydeligvis en meget sportslig anlagt herremann. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Tydeligvis en meget sportslig anlagt herremann. :!: 8191437[/snapback] Med 0 peiling på sport! EDIT; jeg leste visst ikke innlegget over godt nok :!: Endret 19. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Anders Jacobsen er klar for verdenscupavslutningen i skiflyging. Kneskaden hindrer ham ikke fra å forsvare den røde ledertrøya. - Han har vært igjennom en MR-undersøkelse, men den skal tolkes først. Vi velger å ta en avgjørelse om han trenger et inngrep etter Planica. Det er medisinsk forsvarlig at han hopper, sa hoppernes lege Lars Kolsrud til NTB. Ok, gjør klar pilsen for "the final push" Gode nyheter yess Mika=genial trener Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Og jeg jobber / sover under alle jævla rennene! Og Planica som er årets høydepunkt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sykemelding for svarte ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vel, ta en Basil Fawlty; ohah...chip in the ol..leg..shrapnel from the Korean war ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Når begynner rennene? 8191629[/snapback] 1. omgang, 10.05 Lørdag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det er fredag og.. Da får jeg med 1 omgang på lørdag og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå