Mchansern Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 http://www.vg.no/sport/landslagsutoever-siktet-for-mobilfilming-i-dusjen/a/23620714/ Og hvem er så dette mon tro? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Det ser jo jeg også, men i og med at det er landslag så er det jo en ganske grei mulighet for at vi (noen av oss?) vet hvem han er. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Første jeg tenker med noe sånt er skiskyting. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Er ingen på det landslaget som ikke er i verdenstoppen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Eg tenker skøyter eller friidrett. Han har NM medaljer. Men politiet har visst ikke funnet noe da.... Løkrull uansett. Hva forventer han? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Håndball EM startet visst i går. Er der en tråd noe sted? Norge spiller første kamp i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Laget en tråd her Feel free til å redigere, er ikke særlig flink på det der. Endret 5. desember 2016 av Delvis Lenke til kommentar
jorgen123 Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Hei! Noen her som har erfaring med denne nettbutikken: http://www.bestenett...s_outdoors.html ? Ser den har fått en god kommentar hvertfall. Jeg synes de har mye fint tøy, og prisene er gode. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Vanvittig prestasjon av Warholm i dag! SYKT!???? Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Har ikke peiling på hockey, kan noen forklare meg hvorfor det tillates slåsskamper på banen? Så et klipp fra USA, hvordan er praksis på dette i Norge? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Har ikke peiling på hockey, kan noen forklare meg hvorfor det tillates slåsskamper på banen? Så et klipp fra USA, hvordan er praksis på dette i Norge? Dette er en del av underholdningen og det ville nok blitt stor oppstandelse om slåssing ble forbudt. (NHL) https://en.wikipedia.org/wiki/Fighting_in_ice_hockey I norsk ishockey er det ikke som i NHL, slåssing er på papiret ikke lov i Norge. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Hei, hva bruker dere av tjenester til å se sport? Jeg snakker om lovlige og helst norske nettjenester. Jeg vurderer Viaplay men har ingen brukererfaring med den tjenesten. Er TV2 Sumo bra? Jeg er først og fremst interessert i F1, internasjonal fotball som Champions League, UEFA/Europa League, Premier League og store bokse og MMA events (bare direktesendt naturligvis). God bilde og lydkvalitet er viktig, gjerne 4K og 60 FPS. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 (endret) Jeg har ikke Get ei heller noen form for kabel-TV. Jeg har fiber fra Altibox/BKK Fiber, men jeg bytter uansett ikke ISP bare for å se på sport. Edit: jeg fant ut at Viaplay er best på sport akkurat nå. Endret 2. september 2019 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Har vi tråd for VM friidrett? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 https://www.vg.no/sport/hopp/i/jdxxJo/kreftsyk-romoeren-kong-haralds-gjest-i-to-dager Uff ... Romøren har forandret seg helt etter kreften. Stakkars, ser virkelig ikke bra ut på det ene bildet der han går Fuck kreft. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Triste greier. Fluor? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Noen som skal følge Håndball EM? Det er visst slutt på den tiden man laget egen tråd for det Lenke til kommentar
kytec Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Norge mot Afrika i finalen, spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå