KoKo_ Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som vet kampstart på Brækhus-Mathis i kveld? Sendingen starter åtte og varer i 4-5 timer... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Noen som vet kampstart på Brækhus-Mathis i kveld? Sendingen starter åtte og varer i 4-5 timer... Mellom 22 og 23, rundt 22.30. Avhenger av forsinkelser i de andre kampene i stevnet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 VM i verdens nest største sport går for tiden. Cricket. Første semifinale i morgen. 15:30. Sky Sports/Eurosport 2. Ikke gå glipp av det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Evensen mot Miskirtchian. Storkamp! Ingen som ser på? Lenke til kommentar
Robban14 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Spennende kamp med høy intensitet. Evensen er kvikkere enn belgieren ser det ut til! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Kommentatorene er ikke litt vel patriotiske? Føler belgieren har vært mye friskere enn som så. Lenke til kommentar
Robban14 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Har nok spart seg, vært betydlig friskere de to siste omgangene. Fått inn noen susere, men har tro på at Evensen tar dette Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ser ut som at Evensen sliter litt med kondisen nå. Belgieren har tunge slag når han først bestemmer seg for å slå. Redd dette ikke holder helt inn. Lenke til kommentar
Robban14 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Ser ikke bra ut nå, for lite kraft i slagene. Der var det vell avgjort... Endret 9. februar 2013 av RobbanG Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Der var kampen tapt på KO. Jaja, good game. Lenke til kommentar
Robban14 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hører folk klage på dommeren. Hadde Andreas vunnet om kampen ikke ble avslutta etter knockdown? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hører folk klage på dommeren. Hadde Andreas vunnet om kampen ikke ble avslutta etter knockdown? Det tror jeg ærlig talt ikke. Kommentatorene hadde på sine norske briller, det var ikke så jevnt som det de ga uttrykk for. Evensen var brukbar, men belgieren var bedre i kveld. Tipper sistnevnte hadde vunnet med minst 5-6 poeng om dommeren ikke hadde stoppet kampen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Er der tråd for Ishokey VM noe sted? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Så etter Ishokey og havnet hit igjen Ser at SVT 1 sender en landskamp mellom Sverige og Norge kl 14.50. i dag. Ingen norske kanaler som sender den? Endret 11. april 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Tommy.Olsen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hei Folkens Er det noen Formel 1 fans her? Jeg elsker den sporten, men ingen av mine venner er inntrisert i F1.Så jeg lurte på om noen rundt i Oslo kunne tipse meg om hvor i Oslo jeg finner F1 fansen (tenker da på barer)Jeg er og har alltid vært en Lewis Hamilton fan, og jeg har misset 10 løp siden 1996 Gi lyd hvis dere har noen gode barer i minnet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hei Folkens Er det noen Formel 1 fans her? Jeg elsker den sporten, men ingen av mine venner er inntrisert i F1. Så jeg lurte på om noen rundt i Oslo kunne tipse meg om hvor i Oslo jeg finner F1 fansen (tenker da på barer) Jeg er og har alltid vært en Lewis Hamilton fan, og jeg har misset 10 løp siden 1996 Gi lyd hvis dere har noen gode barer i minnet Prøv F1-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1649297&page=1 Lenke til kommentar
Tommy.Olsen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hei Folkens Er det noen Formel 1 fans her? Jeg elsker den sporten, men ingen av mine venner er inntrisert i F1. Så jeg lurte på om noen rundt i Oslo kunne tipse meg om hvor i Oslo jeg finner F1 fansen (tenker da på barer) Jeg er og har alltid vært en Lewis Hamilton fan, og jeg har misset 10 løp siden 1996 Gi lyd hvis dere har noen gode barer i minnet Prøv F1-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1649297&page=1 Takk mister, jeg lette etter den Ha en flott dag! ! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Sommer OL kan ryke pga Zika viruset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå