Latias Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Håper på India vs Pakistan i finalen. Det hadde vært sykt. Dessverre kan det ikke skje. Kvartfinaler: Pakistan - West Indies [23.03.11] Australia - India [24.03.11] New Zealand - Sør Afrika [25.03.11] Sri Lanka - England [26.03.11] Semifinaler: PAK/WI - AUS/IND [29.03.11] NZ/SA - SL/ENG [30.03.11] Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Så det i går. Gleder meg til kampen i morgen, forventer seier til PK. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Så det i går. Gleder meg til kampen i morgen, forventer seier til PK. Overlegen seier til Pakistan. Litt overrasket over at det ble såpass enveiskjøring i en VM-kvartfinale! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Enig. I morgen er det Australia og India. GO INDIA! Mest fordi jeg ønsker PK vs India i semien. Større rivalisering skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Hitec Products UCK vant i Frankrike Lise Nøstvold tok Norges første UCI-poeng med sjetteplass. _________________________________________________________________ Klart for svømme-NM kortbane: Klart for NM i svømming på kortbane _________________________________________________________________ Eikeri videre i Spania Ulrikke Eikeri er videre til 2.runde i $10.000 turneringen i Madrid,Spania. __________________________________________________________________ Kathrine og Ingrid satser sammen Nå er beslutningen tatt - Kathrine Maaseide og Ingrid Tørlen vil satse sammen i sandvolleyball. Etter at Ingrid først hadde bestemt seg for å legge opp, har lysten til å spille igjen bare økt. Endret 23. mars 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Enig. I morgen er det Australia og India. GO INDIA! Mest fordi jeg ønsker PK vs India i semien. Større rivalisering skal du lete lenge etter. Du fikk det ønsket oppfylt. Det blir helt ville tilstander på onsdag. Større kamp innenfor cricket finnes ikke, selv ikke The Ashes kan måle seg med dette. Gleder meg! Ikke bare det, det er også herlig å ha Australia ut av VM. De hadde ikke tapt en VM-kamp på 12 år (34 kamper) før de tapte mot Pakistan på lørdag. Så følger de jammen meg opp og taper mot India også. Herlig. De har dominert for lenge nå, det var på tide at de ble slått ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 I morgen er dagen her. India mot Pakistan. Det finnes mange store sportsbegivenheter rundt om i verden, men større enn dette blir det ikke. Over 1/6 av verdens befolkning vil i morgen være benket foran TV-skjermene sine, noe som tilsvarer mer enn én milliard mennesker. Mange vil tro at dette er en helt vanlig semifinale, men det er det så absolutt ikke. Dette er et oppgjør mellom to naboland. To land som tidligere var samlet, men som etter hvert gikk fra hverandre. To land med forskjellige religioner og kulturer. To land som misliker hverandre mer enn noe annet, og som har kriget intenst med hverandre gjennom det siste århundret. Før det braker løs finnes det kun én ting begge lag er enige om: Dette er en kamp ingen kan tape. Kampen er faktisk av så stor betydning at selv lille Norge har fått opp øynene for den. NRK kommer til å vise hele kampen direkte på hovedkanelen. Uansett om man er interessert i cricket eller ikke, dette er noe man absolutt burde få med seg. Stemningen og engasjementet er helt sykt, det finnes lite som kan måle seg med dette. NRK1 kl. 10.45, anbefales. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Går den på NRK nett tv da? Må få sett. Har tidligere kun sett arabiske streams med arabiske kommentatorer, og har kun skjønt 10-15% av snakket. Og ja, i morgen blir det lite jobb på kontoret. GO PK! GO PK! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Dette kan jo nesten bli litt interessant. Sitter på skolen nå, så usikker om jeg får sett den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Går den på NRK nett tv da? Må få sett. NRK på twitter: Semifinalen i cricket-VM mellom India og Pakistan streames på NRK.no fra kl. 10.45. EDIT: Slå sammen innlegg. Endret 30. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sitter å ser på storskjerm på jobben, så no worries. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Heldiig. Sitter og ser uten lyd jeg. Forstår heller lite. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 102-1 til India. Kan ingenting her og har ikke lyd. Er dette en stor ledelse? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 OMG 2 WICKETS PÅ TO BALLER TIL PK! GOOOOO GOOOO GOO! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 102-1 til India. Kan ingenting her og har ikke lyd. Er dette en stor ledelse? Det var en ganske stor ledelse ja, men fy faen for et sykt comeback av Pakistan. Det så lenge ut som at India skulle greie langt over 300, men de endte med kun 260. Riaz var helt fantastisk med ballen i hånda, det verste er at han egentlig ikke skulle spille kampen engang. Vil si at stillingen ved pause er 60/40 favør Pakistan. Slagmennene deres er ikke blant de beste, men dette burde de greie om de holder hodet kaldt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Da jeg kom hjem og fikk høre med kommentatorer skjønte jeg veldig mye mer av spillet ganske fort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Pakistan har mistet to menn ganske kjapt etter en god start. Dette blir ganske jevnt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ble nesten litt interessant dette. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 GLEEEDER MEG TIL FINALEN. Faen, burde nesten hatt cricket-forumtreff hos meg den dagen. Men det går ikke, får bare sett litt av finalen dessverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 HVER gang jeg går ut av rommet får India en wicket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå