Gå til innhold

SPDIF (optisk utgang) i Vista

Anbefalte innlegg

Har problemer med å få SPDIF-utgangen (optisk lydutgang) til å fungere i Windows Vista. Noen som har noen tisp / drivere til dette?

Har en Aopen 1557 bærbar... (samme som tundra 1557)

Takk for hjelp

Endret av Aopen123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bortimot samme problem på mitt Abit AB9pro HK. Fikk optisk til å virke etter å ha valgt SPDIF som standard (kontrollpanel -> lyd). Ha alle musikkprogammer lukket mend du gjør det.

Kjører Abit iDome høyttalere + sub (anbefales ;) ) på optisk men vil ha musikk i hodetelefonene som er koblet på med analogkabel samtidig. Det er windowslyder i begge deler men musikken fra winamp/mediaplayer kommer bare i en av delene om gangen :(

Lenke til kommentar
Har bortimot samme problem på mitt Abit AB9pro HK. Fikk optisk til å virke etter å ha valgt SPDIF som standard (kontrollpanel -> lyd). Ha alle musikkprogammer lukket mend du gjør det.

Kjører Abit iDome høyttalere + sub (anbefales ;) ) på optisk men vil ha musikk i hodetelefonene som er koblet på med analogkabel samtidig. Det er windowslyder i begge deler men musikken fra winamp/mediaplayer kommer bare i en av delene om gangen :(

8167813[/snapback]

hvordan i all verden kobler dere spdif til pc'en? på min FS Pi1536 er det også spdif utgang, men hvordan får man en overgang fra "hodetelefon" utgang til coaxial?? Spdif på min bærbare er på samme utgang som hodetelefonen...

aah... fant ut av det, 3,5mm toslink-plugg til optisk eller coaxial.. takk gud for google :o)

Endret av slimy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...