magnus85 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Noen som vet om et fint program for redigering av kontakter på telefonen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 det kan du vel gjøre i telefonboka. trenger vel ikke no program for det? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Selvfølgelig, men alltid et slit ved mobilbytte, ute etter en god phone editor jeg kan ha på pcn og synke til enhver telefon Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 aha. du kan prøve MyPhoneExplorer. funker riktig nok bare på sony ericsson, men er et veldig bra program. (har ikke brukt det på en stund pga. pc'en jeg har det på er i uorden. så da jeg lette etter linken til deg at det tydeligvis er blitt støtte for nokia sms-filer. det kan bety at det senere vil komme mer støtte for nokia og evnt. andre merker. programmet oppdateres ganske ofte så det kan være lurt å sjekke innimellom.) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Da hjelper det svært lite med min Samsung Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 det gjør det. mente du hadde K800i i signaturen, men det er forandra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå