Killerquo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Klart jeg kan ta feil, men jeg er ikke villig til å ta sjansen. Men som betegner seg selv som mann med stor M har i de aller fleste tilfeller alt for høye tanker om seg selv. 8132111[/snapback] Jeg gidder ikke prøve å ro meg ut av dette. Bare legger til at man bør ta ting med en viss humor og ikke ta alt gravalvorlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvis menn på nett betegner seg selv som mann med stor M, så ser jeg automatisk for meg en puslete liten høyreekstremist med liten pikk og stort ego. Mann med stor M er alfa-hanner. 8130825[/snapback] Med all mulig respekt så tar du feil, etter min erfaring. Mann med stoe M er det kvinnen som bestemmer hvem som er (det har ingenting med størrelse og gjøre heller). Det er faktisk noe vi menn uannsett hvor fortreffelige, eller "oppblåste" vi er, ikke bestemmer ...darling! Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg tar ikke feil, jeg har bare en annen mening. Endret 11. mars 2007 av Snirfle Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg vil definere en "mann med stor M" som en som er moden, selvsikker, vet å ta ansvare for seg selv og sine egne avgjørelser, en som har mål og strekker seg etter dem, en som både er i stand til å stole på egne kunnskaper og vet å søke hjelp når han trenger dette, en som kan være en mentor og skape "vinn-vinn"-situasjoner, og en som kan lede i kraft av sin autoritet uten å bli autoritær. Blant annet... Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mina @ P3 er vel en kvinne med stor K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå