dostojevski Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg er på utkikk etter en leverandør som tilbyr en tjeneste med videresalg av CPA til Telenor/Netcom. Altså en SMS-gateway med mulighet for å ta betalt av sluttbruker via mobilregning. Skal bruke dette i et fundraisingsprosjekt i en velledig organisasjon. Har smurfet litt rundt og funnet et par selskaper som tilbyr slikt (Sinco, Bluebricks, PSWin etc.), men lurte på om det var noen som sitter på en liste over leverandører, gjerne med priser. Er selvsagt interessert i å finne den leverandøren som gir mest tilbake pr. SMS samtidig som de har lave priser. (Og nei, CPA-avtale med Netcom og Telenor er definitivt ikke aktuelt... ) Må også kunne levere dette gjennom en API, fortrinnsvis HTTP. Hvis noen firmafolk leser dette og ikke vil legge ut ting som kan oppfattes som reklame kan de gjerne ta kontakt på PM. Endret 11. mars 2007 av dostojevski Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 *bump* Evt.: Burde denne stå i en annen kategori...? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Den informasjonen du søker er det nok dessverre ikke så mange på dette forumet som vet noe om. Her er det stort sett forbrukere og en og annen mobilforhandler. Anbefaler deg å ta kontakt med en av de større operatørene, de bør ha en oversikt over hvem som tilbyr disse tjenestene. -snubbel Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ta kontakt med denne brukeren. Jeg vet han har erfaring med nettopp dette, send han en PM. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 www.vianett.no www.fro.no www.infoplus.no www.keyteq.no Her er noen du kan sjekke opp. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Tipper det letteste er å kontakte netcom og telenor og be om en liste over hvem som har cpa avtaler med dem. Lenke til kommentar
ullsju Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 sjekk www.mobilporten.no. biligst og best. Lenke til kommentar
NOSprocket Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sinco.no kan du lage demokonto og teste. Sjekk API'et deres dersom du vil lage eget system, eller koble til noe du allerede har. Pris pr SMS ned til 0,25 basert på volum og 120.- i fastpris pr mnd. De har støtte for overtakstert SMS til flere land. Lenke til kommentar
bjornkf Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har en avtale med http://www.fro.no - de har tre ulike gateway med CPA muligheter. Siste jeg hørte var at de nå skal tilby eget kortnummer med egen CPA, mao definitivt lavere priser enn telenor og netcom! De har også en webapplikasjon på http://www.pling.as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå