spot_ Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei Har et lite problem på min bærbare hp pavilion dv6000, jeg får ikke webcameraet til å fungere. Det står at det ikke er koblet til eller at et annet program bruker webcamraet. Noen som har noen forslag, tar imot alle sammen. Tusen takk , for alle svar! Lenke til kommentar
ewZ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg kan bruke webcam på msn, men vet ikke hvordan man kan ta bilder med det. Noen som vet hvilket program man må bruke eller om det er drivere som trenger å lastes ned ? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For trådstarter: Du må antakelig installere driver til kortet. Dette finner du på hp.no Du ewZ: Gå inn på Quickplay. Der kan du ta bilder. Ønsker du å filme med kameraet, så kan du vel bruke Windows Movie Maker. Lenke til kommentar
ewZ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du ewZ: Gå inn på Quickplay. Der kan du ta bilder. Ønsker du å filme med kameraet, så kan du vel bruke Windows Movie Maker. 9242120[/snapback] Okey , takk for det Vet du om det er mulig å bytte filformat til jpg i stedenfor bmp? Og også å velge en annen filplassering for bildene som blir tatt. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hei har samme problem som du. har funnet ut hvordan du gjør det. hvis du har quickplay installert gjør du slik: hvis ikke kontakt meg. ps tror det funker uten quickplay bare prøv start-kontrollpanel-startside for kontrollpanel-maskinvare og lyd-skannere og kamera-legg til ennhet-neste gå til bake til skannere og kamera men ikke gjør noe annent en det jeg sier. mens du har oppe veiviser med installasjon av kamera trykker du på skannerprofill på den ene viduet så skal du få beskjed om at du har funnet webcammen. trykk dereter neste-neste-fullfør. så må du starte en video samtale på msn og dermed har maskinen funnet webcam. hvis du har quickplay kan du gjøre noe kult åppne quickplay og trykk på symbolet for kamera, en filmrull og en note, dobbel klikk på hp webcam, der kan du ta opp film og bilde. Lenke til kommentar
ewZ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ingen som vet hvordan man skifter format på bildene fra bmp til jpg/jpeg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå