MacBoy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg så en reklame om audition for idol 2007 det jeg lurer på om når disse auditionen er? Har ikke de vært på høsten før da? Noen som har peil? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Tidligere sesonger så har Idol gått om våren ja, og auditionene har vært ganske nært inntil jul. I år har derimot Tv2 valgt å kjøre det om høsten, så da vil jeg tro auditionene starter en eller annen gang i tiden mai/juni. Edit: Går du inn på www.tv2.no/idol så ligger faktisk søknadsskjemaene ute allerede. Søknadsfristen er 10. april. I år har de i tillegg flyttet den øvre aldersgrensen fra 28 til 35 år. Fant ut nå at auditionene starter tidligere enn jeg antok: Årets auditionrunder blir avholdt i: Kristiansand 27. – 29. april Trondheim 11. – 13. mai* Bergen 1. – 3. juni Oslo 13. – 17. juni *I tillegg til de fire hovedbyene, holdes det også såkalt ”precasting” til Trondheim i Tromsø lørdag 5. mai (se nedenfor). Endret 11. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå