sandalH Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei. Har slitt litt med signal til laptopen fra vår LINKSYS router. Når jeg er på laptopen uten å være tilkoblet finner jeg nettverket og signalet er på topp. Da jeg kobler til dette nettverket synker signalet til intet signal. Hva er det som gjør dette? Er jo noen innstillinger på laptopen som er feil regner jeg med, men hva det vet jeg ikke. Fint viss noen som kan dette kunne svart! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 se på linkene i signaturen min kan hjelpe deg.. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 ja å da var jeg like langt... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Var ingen av linkene i signaruren min som hjalp deg.. Har du prøvd å koble til med andre trådløse maskiner til din router? Klarer du å koble til andre trådløse routere? Prøvd å oppdatert firmware til trådløskortet ditt? Står routern innstilt på i meny: Wireless>Basic Settings og Wireless Network Mode, bare B-mode eller bare G-mode.. evt sett den til mixed-mode. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Dette skal jeg sjekka da jeg har mulighet på onsdag eller torsdag. Skal oppdatere deg/dere da! Takk for hjelpa uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå