saluttknall Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei! Her kan vi klatrefanatikere diskutere alt som har med klatring å gjøre. Diskuter alt fra tekniker i veggen, kaltresko, seler, hvilke vegger som er best, tja, kort og godt alt som har med klatring å gjøre. Selv digger jeg bare klatring. Jeg går å klatrer hver eneste onsdag og av og til på mandagene og fredagene også. Klatring er livet! Ps: bare tulla med versjonen, et ironisk spark mot siste ordet hehe. let's the diskusjon roll. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Det finnes allerede en tråd om klatring i kategorien Sport og Fritid, ta en titt der, og se om du får utspill der for de samme tingene du ville ha her. EDIT: Her er det link til den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry8048946 Endret 11. mars 2007 av Killerquo Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Men du ser at der er det så amatørmessig lissom. Dessuten må vi få litt andre folk som ikke titter innom den aktegorien til å snakke om sine ærfaringer ser'u. Dessuten var innlegget ditt veldig off topic. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg er fullstendig enig! Den andre klatretråden er en amatørmessig dritttråd som aldri burde blitt laget! Og Killerquo, skjerings! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Denne tråden kan i så fall flyttes! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg er enig i at den andre tråden godt kunne gjøres bedre, er ingen spesifikke ting som skal diskuteres der. Sånn sett må jeg si jeg er skuffa, siden det er moderator som har laget den Men som sagt, denne tråden bør i det minste flyttes. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvis du mener threaden er for dårlig så oppretter du en ny thread og lager den threaden ordentlig selv. Slik det ser ut nå så er ikke threaden din så mye bedre en den forrige som du mener suger så denne posten stenges og skal du opprette en slik thread selv (i korrekt kategori) så burde du iallefall prøve å komme med litt stoff selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg