DAHgmamma Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Heisan, jeg vurderer å kjøpe sony's kamerahus "light", nemlig SPK-TRC som er for TRV/TR-kameraer. Er hovedsaklig interesert i dette for filming i skibakke, og ute i røft vær, er det noen som har erfaringer med dette produktet? Hvor mye kontrol har man over kameraet og har man plass til å montere ekstra linser? Mvh. Lars Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Still spørsmålet i http://forum.videokamera.no/frames MLW Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Har et sports-hus frå Sony. Det er større en du trur. Dyrt (2900). Få funksjonsknappar som kan brukast (Rec,foto og zoom). Et lite funksjonelt speil som gjennviser LCD skjermen (ikkje regulerbart anna enn ut og inn). MEN Eg filmar ein del på fjellet og til og med på solskinnsdagar er det svært praktisk med et hus som skjermer kameraet mot støt og liknandes. På fine dagar fugera det perfekt som en oppbevaringsboks om du vil kjøre i bakken uten hemmningar med kameraet i sekken. Enkelt å ta ut og inn av boksen. På gråværsdagar hadde eg blitt sinnsjukt stressa om kameraet mitt låg dårlig isolert i ein billig regnfrakk eller liknandes. Om du har litt god råd, men ikkje så god råd at du tar sjansen på å øydelegge kameraet ditt pga væte, så vil eg anbefale det. Det er faktisk meir behaglig å føre kameraet med huset på enn uten, men du bør gå i butikken og holde det i handa. Det er ikkje så elegant og lite som det ser ut til i SONY katalogen. Bare hyggelig.... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 PS: Ikkje mulighet for å feste noko form for ekstra linse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå