Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Lurte på om noen her fra forumet ble med å spille PRM i kveld? Hadde vært kult å spille i squad sammen! De som vil spille bør helst ha mic, da det er enklere å kommunisere ingame De som er med: Vrengtpolvott - Har mic Mr. Lee - Har mic Manuel - Skaffer mic Endret 13. mars 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 dette her er et sted der det er litt dumt å avtale ting, jeg mener, det kan godt hende det funker, men... det er liksom ikke helt LIVE med diskusjoner squader er kult! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Project Reality har sikkert potensiale. Grunnen til at jeg ikke likte det er at jeg alltid ble skutt av en usynlig fiende, det var vanskelig å finne befolkede servere og det var så ulikt vanlig Battlefield 2. Nå skal det legges til at jeg spilte det for første gang i helgen, og da halvannen runde. Endret 12. mars 2007 av Manuel Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Du ble ikke skutt på av en usynlig fiende, du blødde ihjel Og det er massevis av befolkede servere som er oppe 24/7 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg vil spille! Helst med en gruppe seriøse spillere med mic Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Ettersom det ikke gikk da jeg hadde tenkt, så får vi vel samle en liten quad og avtale tid. Redigerer første innlegget med navn på de som er med. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Yes, er med på den. Når passer det best for deg? Samme for meg egentlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 jeg er vel ferdig på med jobb og middag og slikt i 17:30 tida vil jeg tro Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Men da sier vi 18:00 da vøtt, PM meg MSN adressa di så kan vi ta det der i kveld. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg kan godt bli med jeg også, men da får det bli torsdag, fredag, helgen eller noe sånt. Det skal da være mulig å oppdrive en mikrofon her også... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Da skriver jeg deg opp så vi har deg på lista til andre kvelder =] Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) hvordan kunne jeg gå glipp av denne tråden egentlig ?? har sett et par av dere på Battlefield2.no 24/7 Al Basrah server... Kan jo forsåvidt minne om at vi har en annen meget god klan server ! Denne er om ikke den kraftigste, også en av de mest påkostede BF2 servere i historien! Den hostes på en "liten" 1 GB/sec linje, og har hele 8 Xeon CPU'er @ 2.33GHz... Som om ikke dette var nok har den 64 bits linux.... Endret 13. mars 2007 av R@ge Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg får legge til at jeg kaller meg "kebabdyret". Mikrofon er også i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå