fotballkamera Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei Jeg har en creative zen v plus som ble liggende i lommen på jakken min her om dagen.. Det pøssregnet mens jeg sto i alpin bakken og jeg glemte at den lå i lommen.. Når jeg tok den ut var den tom for strøm... Så kom jeg hjem og ladet den og den funket bra men lyset var vekke... Skjermen er nesten helt mørkt å det er umulig å se på video... Noen som veit hva som kansje kan hjelpe?? Vil helst ikke sende den inn for trenger den om ikke så lenge, så hadde vært fint med noen gode kjæringråd nå... Takker for svar Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Beklager å si det, Stiffmarkus, men sjansen for at du får noen skikkelig svar på denne posten er nok farlig når null. Endret 16. mars 2007 av ttt Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Slutt å komme med urelevante svar småpjokker! Beklager å si det, Stiffmarkus, men sjansen for at du får noen skikkelig svar på denne posten er nok farlig når null. 8131611[/snapback] Fint om noen kunne slette tråden da? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er den skikkelig tørr da inni da? Jeg ville skrudd den opp og latt den stå noen dager. Helst skal man vente med å bruke den til den er blitt helt tørr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå