Joachricar Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Drev med litt klokking av cpu i går kveld og klarte etterhvert å få pcen til ikke å starte. Etter å ha resettet bios funket greiene igjen. men så begynte skjermkortet å tulle seg. Etter noen få minutter i bf2 blir skjermen svart, og den viftelyden som er i oppstarten av pcen kommer fra skjermkortet, bildet hakker og jeg er inne på bf2 igjen og kan spille videre noen minutter. Går jeg ut på desktopen er det en trekant nedi høyre hjørne(der med msn ikonet er osv...) som jeg hovrer over og det kommer opp at driverne til r300 stoppet men klarte å starte på nytt igjen. Drit irriterende! Jeg får heller ikke installert eldre drivere, kun de nyeste og XG warcat driverne. Noen som vet hva som er gale og/eller vet hva som kan gjøres? Takker for alle svar EDIT: leif Endret 11. mars 2007 av jokkeman Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Mattson74 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hiver meg på denne posten jeg også, da jeg har et tilsvarende problem med CS:S. Det som skjer med meg er at jeg får noen streker over skjermen. Det kan se ut om om objektene bare fortsetter i det uendelige. Jeg har ikke testet med noen andre spille enda, men jeg håper jeg rekker det en av de nærmeste dagene. Jeg har testet båte i WinXP og Win Vista der jeg har lagt inn nyeste drivere fra ATI. Jeg har lagt merke til at kortet blir noe inn i granskauen varmt ( 90 garder ++), og jeg har ikke overklokket noe som helst. Ser foresten at det er flere som har litt høy temp på tilsvarende kort i denne tråden. Tar også gjerne i mot tips til programer jeg kan teste GFX-kortet med... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Du tuklet ikke noe med Pci ex-frekvensen da? Forøvrig kan du få korrupte drivere hvis du kjører med en ustabil maskin, sjekket du for stabilitet mens du klokket? Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Har du peiling på vannkjøling anbefaller jeg en kjøleblokk. 90* - Bortevekk Jumbojetvakumlyd - Bortevekk Endret 12. mars 2007 av KanDu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå